arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

اعتراض دلواپسان به حضور فاطمه معتمدآریا در کاشان

سایت‌های محلی شهر کاشان از اعتراض عده‌ای به حضور فاطمه معتمدآریا در تنها مجمتع سینمایی این شهر خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سایت‌های محلی شهر کاشان از اعتراض عده‌ای به حضور فاطمه معتمدآریا در تنها مجمتع سینمایی این شهر خبر دادند.

به گزارش«انتخاب»، معتمدآریا که به خاطر نمایش فیلم «یحیی سکوت نکرد» به این شهر رفته بود با اعتراض عده‌ای مواجه می‌شد که به این سفر او معترض بودند و اعتراض خود را با الفاظ رکیک و خلاف شرع نشان دادند 

سایت کاشان نیوز از دخالت نیروی انتظامی برای متفرق کردن این جمع خبر داده است. هفته گذشته رسانه‌ها از جلسه نقدو بررسی فیلم «یحیی‌سکوت نکرد» باحضور کارگردان‌ و بازیگر آن «فاطمه معتمدآریا» در ۴ بهمن ماه درمجتمع سینمایی کاشان خبر داده بودند اما شایعه عدم حضور خانم معتمدآریا نیز همزمان با این اخبار با توجه به مخالفت شورای فرهنگ عمومی کاشان به حضور این هنرپیشه مشهور سینمای ایران در کاشان قوت گرفته بود.

 با این حال و برخلاف این تجمع، اکران فیلم بخوبی انجام و جلسه نقد نیز برگزار شد و خانم معتمد آریا نیز ضمن سخنانی در تمجید فرهنگ و هنر کاشان گفت از اینکه سینمای هنر و تجربه سیاسی نبوده و به دنبال پول نیست به آن علاقه دارد.

معتمدآریا پس از جلسه نقد، قصد گفتگو در حضور مسئولین با معترضین را داشت که معترضین نپذیرفته‌اند.  پس از خارج شدن معتمدآریا به دلیل حضور تعدادی از معترضان در مجاور سالن سینما سانس آخر سینما کاشان فیلمی را به نمایش نگذاشت.

نظرات بینندگان