arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۴

تصمیم شورای پول و اعتبار برای موسسه ثامن الحجج است

عضو شورای پول و اعتبار می گوید: افرادی که می‌خواهد از آخرین وضعیت این موسسات ( اینکه دارای مجوز هستند یا خیر) با خبر شوند می‌توانند به سامانه بانک مرکزی مراجعه کنند و این تشابه و اشکالات اسمی برایشان اتفاق نیفتد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تصمیم شورای پول و اعتبار برای موسسه ثامن الحجج استبه گزارش واحد مرکزی خبر، محمد رضا پورابراهیمی، عضو شورای پول و اعتبار می گوید: در آخرین جلسه شورای پول و اعتبار مصوب شد که موضوع بحث تسویه سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج بر اساس برنامه زمانبندی در دستور کار قرار گیرد و قرار است در اواسط همین ماه از مبالغ اندک تا سقف 3 میلیون، 5 میلیون و 10 میلیون تصویه سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج از طریق بانک پارسیان انجام شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: در مراحل بعدی نیز سپرده های با سقف بالاتر نیز تسویه خواهد شد تا تعیین و تکلیف نهایی برای این موسسه صورت گیرد. پور ابراهیمی تاکید داشت: این تصمیم برای موسسه ثامن الحجج ربطی به موسسه ثامن و موسسات مشابه ندارد.

او تصریح کرد: افرادی که می‌خواهد از آخرین وضعیت این موسسات ( اینکه دارای مجوز هستند یا خیر) با خبر شوند می‌توانند به سامانه بانک مرکزی مراجعه کنند و این تشابه و اشکالات اسمی برایشان اتفاق نیفتد.

نظرات بینندگان