arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴

جزییات پیدا شدن دو اسکلت دست در بهشهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی بهشهر در باره پیدا شدن دو اسکلت دست در بهشهر توضیحاتی داد.

محمد ولی مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد کشف اسکلت دستی که در یکی از باغ‌های روستای پاسند بهشهر در تاریخ 15 دی پیدا شده بود، گفت: پس از گزارش رسیده بلافاصله به محل مورد نظر رفته و پس از مشاهده اسکلت، گروه تجسس منطقه را بررسی کرد که در باغ مجاور یک اسکلت دست مشابه با اسکلت اول پیدا شد که به پزشکی قانونی تحویل دادیم و با انجام آزمایشات DNA مشخص شد که آن اسکلت‌ها مربوط به دست یک حیوان با پنجه‌های بلند بوده است.

مرادی خاطرنشان کرد: در مورد اسکلت پیدا شده در باغ روستای پاسند اخباری در شبکه‌های اجتماعی با عنوان پیدا شدن دست انسان منتشر شده بود که این خبر را تکذیب می‌کنم.

وی در خصوص اخبار منتشر شده در ماه گذشته از قتل پیرمرد ۹۰ ساله در نزاع خانوادگی در یکی از بیمارستان‌های بهشهر اظهار کرد: توصیه می‌کنم قبل از بررسی و تحقیق در مورد صحت قضیه و بدون در دست داشتن ادله و شواهد کافی افراد مصاحبه کننده و مصاحبه شونده اطلاعات نادرست را منتشر نکنند.

وی با بیان اینکه اخباری در این مورد منتشر شد مبنی بر اینکه این قتل از پیش برنامه‌ریزی شده و سازمان یافته بوده است که کاملا این مسئله را تکذیب می‌کنم، خواستار آن شد که از انتشار هرگونه اخباری که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود خودداری شود.

مرادی با اشاره به اهمیت نقش نگهبانان بیمارستان در مواقع نزاع و درگیری، گفت: این نگهبانان از طریق بیمارستان‌ها جذب می‌شوند و هیچ گونه اطلاعات و تجربه پلیسی ندارند و بهتر آن است که اگر بیمارستان‌ها، طلافروشی‌ها و یا هر ارگانی که احتیاج به نیروی حفاظتی و امنیتی دارد از نیروهای آموزش دیده در سازمان ساحل سبز استفاده و یا حداقل نیروی مورد نظر خود را برای کسب آموزش‌های لازم به آن سازمان معرفی کنند.

وی با بیان اینکه در سال جاری همه متخلفینی که اقدام به چاقوکشی و یا تیراندازی در شهرستان بهشهر کردند سریعا دستگیر شدند، تأکید کرد: امسال در این شهرستان هیچ مورد قتل یا سرقت سازمان یافته صورت نگرفته و سطح امنیت نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی بهشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم و مردم برای تهیه مایحتاج خود بیشتر به بازار و مکان‌های عمومی و شلوغ رفت و آمد می‌کنند، سعی کنند جواهرات خود را مخفی و از کیف پول و اتومبیل شخصی خود مراقبت بیشتری کنند و همچنین اگر به مسافرت مبادرت کردند اصول امنیتی را برای منزل خود رعایت کنند.

نظرات بینندگان