arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۴

عربستان: با تیم ملی ایران در تهران بازی نخواهیم کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سعودی‌ها براین باور هستند که AFC آنها را فریب داده و این نهاد باید "فورا" با درخواست آنها برای انجام بازی نمایندگان این کشور برابر ایران در کشور سوم موافقت می‌کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه الریاضیه عربستان در شماره امروز (چهارشنبه) خود نوشت که تیم‌های عربستانی روی خواسته خود برای بازی نکردن در خاک ایران اصرار دارند و از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته‌اند که این درخواست آنها را با جدیت پیگیری کند.

احمد الخمیس دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان در گفت‌وگویی که با روزنامه الریاضیه عربستان داشت، گفت: بازی نکردن در خاک ایران تنها مختص به تیم‌های باشگاهی عربستانی نیست بلکه اگر تیم ملی عربستان هم در مرحله انتخابی نهایی جام جهانی با ایران همگروه شود حاضر نخواهیم شد که در خاک ایران به میدان برویم و دوحه قطر را به عنوان میزبان بازیهای خود پیشنهاد داده‌ایم. تا قبل از اینکه روابطه بین دو کشور به روال عادی خود برنگردد در هیچ دیداری در ایران به میدان نخواهیم رفت. می خواهم از همه اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا که با درخواست ما موافقت کردند تشکر کنم.

هر چند احمد الخمیس پیش از این تاکید کرد که تلاش فدراسیون فوتبال عربستان برای بازی نکردن در ایران موفقیت آمیز بوده است اما او در جدیدترین موضع‌گیری خود گفت که AFC آنها را فریب داده است، چرا که باید بازی‌های نمایندگان ایران با عربستان را به تاخیر نمی‌انداخت و فورا حکم بازی نکردن در ایران را صادر می‌کرد.

او گفت: هر چند کنفدراسیون فوتبال آسیا دلایل ما برای بازی نکردن در ایران را درست تشخیص داد اما نباید بازی‌ها را به تاخیر می‌انداخت و خیلی سریع حکم بازی نکردن را صادر می‌کرد.

نظرات بینندگان