arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
بحران بی‌پولی در اردوگاه آبی

اعتصاب در استقلال استارت خورد؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به نظر می‌رسد صبر بازیکنان استقلال برای عدم پرداخت مطالباتشان تمام شده و قصد دارند فعلا تمرین را تحریم کنند.بازیکنان که از چند هفته قبل اعتراض خود را بابت عدم پرداخت به موقع مطالبات به مسوولان این باشگاه اعلام کرده‌اند، هنوز نتوانسته‌اند پولی از این باشگاه بگیرند.

هفته گذشته بود که هیات‌مدیره این باشگاه نیز در تمرین حاضر شد و وعده‌هایی را به بازیکنان داد. بازیکنان نیز که وعده‌های مسوولان این باشگاه را عملی شده ندیدند، تصمیم گرفتند با عدم شرکت درتمرینات، اعتراض خود را به گوش مسوولان برسانند.

بازیکنان با هماهنگی که با یکدیگر داشتند دیروز سر تمرین حاضر نشدند تا اعتصاب در استقلال استارت بخورد. با این حال بعد از پادرمیانی مسوولان باشگاه، بازیکنان با یک ساعت تاخیر به تمرین آمدند. در این میان مدیرعامل باشگاه استقلال قصد داشت با کد‌خدا منشی این موضوع را فیصله دهد.

بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با کاپ  درباره اعتصاب بازیکنان در تمرین اظهار کرد: «ابتدا باید در این باره با مظلومی صحبت کنم. قطعا این درست است که باشگاه باید به تعهداتش عمل کند و این کار هم انجام خواهد شد اما در وهله اول باید ببینیم این قبیل مسائل از کجا نشأت می‌گیرد یا چه تفکری پشت این قضایا است.

ما به‌صورت مرتب پیگیر این مسائل هستیم. هم من و هم سایر اعضای هیات‌مدیره بیکار ننشسته‌ایم و قصد داریم هر چه زودتر این موضوع حل‌وفصل شود. اگر بازیکنان به ما فرصت بیشتری بدهند قول می‌دهم که این مشکلات به زودی برطرف شود. چون پیش از این هم چنین قولی داده‌ام قطعا این اتفاق خواهد افتاد. با این وجود این قبیل مشکلات نمی‌تواند باعث تضعیف بازیکنان استقلال شود چون خود آنها بهتر از هر کسی می‌دانند که ما هفته بعد یک بازی مهم مقابل ذوب‌آهن داریم.
نظرات بینندگان