arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴

خانواده ها استحاله فرهنگی را جدی بگیرند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو هیئت علمی دفتر مطالعات زنان گفت: دشمن شناسی و زمان شناسی مانع از تهاجم فرهنگی می شود اگر این دو عنصر را مورد توجه قرار دهیم دشمن شکست خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، مریم معین الاسلام چهارشنبه شب در همایش عصر امام خمینی(ره)؛تحولات جهانی که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با تاکید بر ضرورت دشمن شناسی گفت:اگر دشمن را نشناسیم در راه شکست آن موفق نخواهیم بود.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد:زمان شناسی نیز مورد تاکید اسلام است ما می توانیم به وسیله دشمن شناسی و زمان شناسی بر جنگ نرم فائق شویم.

وی تصریح کرد:اگر این دو عنصر را نشناسیم در تحیر و سرگردانی خواهیم رفت ما باید عالم زمان باشیم شناخت تاکتیک ها و موقعیت شناسی رمز موفقیت در این جنگ می باشد.

معین الاسلام خاطرنشان کرد: دشمنان، اسلام هراسی را در پیش گرفته اند که به اسلام ستیزی منجر شود.

وی گفت: دشمن به آرامی استحاله فرهنگی را پیش می برد که یکی از این سیاست های غرب در استحاله های فرهنگی و از میان بردن فرهنگ اسلامی از بین بردن حجاب و عفاف است.

استاد جامعة الزهراء عنوان کرد: هانتینگتون رئیس مطالعات دانشگاه هاروارد بر اساس درخواست کاخ در تحقیقات خود متوجه شد که تنها تمدنی که جایگزین تمدن غرب می شود اسلام است از این رو به نتیجه از بین بردن فرهنگ تشیع و عاشورا رسید.

وی گفت: متاسفانه در جامعه ما یکی از استحاله های فرهنگی بی ارزش کردن امر به معروف است تا همچون مردگان از کنار هم بی تفاوت رد شویم.

معین الاسلام اظهار کرد: مستر هنسر که یک برانداز بود عنوان کرد میلیاردها تومان هزینه کردیم تا حجاب را از کشور ایران بگیریم و اگر حجاب از زن ایرانی گرفته شود چیزی از اسلام باقی نخواهد ماند.

وی بیان داشت:خانواده ها باید استحاله فرهنگی را جدی بگیرند تهاجم فرهنگی این است که ارزش های ما را به تاراج ببرند و ما در برابر آن سکوت کنیم.
نظرات بینندگان