arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴

نماینده ولی فقیه در سپاه: غرب‌گراها به دنبال مجلس معتدل و منفعل برای آینده هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه غرب‌گراها به دنبال مجلس معتدل و منفعل برای آینده هستند گفت: خواسته ما و رهبر انقلاب مجلسی انقلابی برای ایستادن در مقابل نفوذ تفکر غرب‌گرایی است.

علی سعیدی در هفتمین اجلاسیه شهدای روحانیون و طلبه استان اصفهان که در ناحیه امام صادق (ع) پیش از ظهر امروز برگزار شد، در زمینه جریان شناسی نفوذ اظهار کرد: بر اساس شواهد تاریخی چهار انقلاب در سایه پدیده نفوذ به انحراف کشیده شده است، نفوذ همچون خراب کردن یک ساختمان با به راه انداختن آب است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در کشور غرب‌گرا هستند، افزود: امروز بحث هسته‌ای بودن با گرایش به تفکر غرب‌گرایی متفاوت است و باید این دو بحث را از یکدیگر جدا کرد.

حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر بیش از 70 بار از واژه نفوذ استفاده کرده‌اند ادامه داد: تاریخ با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده که چهار تجربه تلخ از نفوذ تفکر استکبار و منحرف ساختن انقلاب را پیش روی ما قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه ما باید امروز بر اساس وظیفه و رسالت خویش با سرانگشت رأی‌مان سرنوشت انقلاب اسلامی را مطابق منویات رهبری رقم بزنیم، تصریح کرد: نخستین انقلابی که با نفوذ منحرف شد انقلاب حضرت موسی (ع) بود که براساس عنصر فتنه‌گری چون سامری رقم خورد.

وی تاکید کرد: در قضیه نفوذ سامری و منحرف ساختن انقلاب حضرت موسی (ع) با رأی مردم علیه مردم اقدام شد.

حجت‌الاسلام سعیدی اضافه کرد: امروز کسانی که از چهارراه انقلاب فاصله گرفته‌اند و مسجد ضرار علم می‌کنند در پی به انحراف کشیدن انقلاب هستند ولی باید بدانند انقلابیون در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های آنان ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: انقلاب دومی که به گواه تاریخ منحرف شد، ‌انقلاب اسلام پس از رحلت پیامبر (ص) بود فتنه‌گران نفوذ کردند و باعث دور ساختن حاکمیت اهل‌بیت و عنصری چون ابوعامر با علم کردن مسجد ضرار مرکز توسعه را فراهم ساخت که اگر اهل بیت نبودند چیزی امروز از انقلاب باقی نمانده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآور شد: انقلاب سومی که بر اساس نفوذ به انحراف کشیده شد نهضت مشروطه بود که در آن سه دسته از افراد همچون فراماسون‌ها، غرب‌گراها و جاسوس‌ها نقش موثری داشتند و چهارمین انقلاب،‌ انقلاب اکتبر شوروی بود که با شعار مقابله با امپریالیسم به صورت کاملا سریع در آمریکای لاتین و بخش‌های عمده جهان نفوذ کرد، بر همین اساس آمریکا کمر به شکست شوروی بست و نفوذ را حربه‌ای برای رسیدن به این مقصد انتخاب نمود.

وی متذکر شد: همزیستی مسالمت‌آمیز با غرب نخستین و آخرین اشتباهی بود که رهبران انقلاب شوروی مرتکب شدند، امروز اگر پوتین مقابل آمریکا ایستاده است به دلیل این است به این نتیجه رسیده که با گرگ نمی‌شود همزیستی مسالمت‌آمیز داشت.

حجت‌الاسلام سعیدی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی بر اساس گفتمان نبوی و توحیدی توانسته است در جهان و در عمق دل‌های مردم نفوذ کند، جغرافیای جهان اسلام در برابر امام و گفتمان انقلاب سر تسلیم فرود آورده است و علی‌رغم شیوه‌های متعدد دشمن علیه انقلاب چون شیوه نظامی و تحریم‌ها به نفوذ خود در جهان و گسترش مکتب اسلام ادامه می‌دهد.

وی در ادامه به بیان نکته‌هایی از کتاب حزب جبهه منحله مشارکت پرداخت و گفت: طبق صحبت‌های حجاریان اغلب کسانی که امروز به عنوان فتنه‌گر و لیدرهای جریان ضد انقلابی مطرح هستند در آن زمان به عنوان اعضای مرکز تحقیقات استراتژیک برای پروژه توسعه سیاسی که به دنبال تغییر ساختار بر اساس مدل‌های توسعه غربی بود فعالیت می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ابراز کرد: جریانی از سال 68 تاکنون به دنبال ارتباط گرفتن با آمریکا هستند به نحوی که طبق گفته رئیس جمهور دولت اصلاحات برای آنکه بتوانیم پیشرفت کنیم راهی جز غرب نداریم و راه غرب یعنی پذیرش تفکر غربی که این خطرناک است.

وی با بیان اینکه وظیفه و تکلیف امت اسلامی ایران از همه امت‌ها سنگین‌تر است گفت: متاسفانه امروز غرب‌گراها و عده‌ای به دنبال مجلس معتدل و منفعل هستند ولی رهبر و ما مجلسی انقلابی را خواهانیم.

حجت‌الاسلام سعیدی در پایان بیان کرد: مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری آتی باید در شأن و تراز انقلاب باشد رهبری امروز به تنهایی در مقابل تفکر غرب ایستاده است و شورای نگهبان جهادگونه عمل می‌کند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان