arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴

آخرین اخبار از وضعیت سلامتی جمال اجلالی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سعیده خلیلی با بیان اینکه حال عمومی همسرم خوب است، گفت:‌ طبق صحبت‌هایی که امروز با مسئولان بیمارستان داشتم مطلع شدم حال جمال اجلالی به نسبت بهتر شده و اگر این شرایط ادامه یابد وی را به یک بیمارستان تخصصی در تهران منتقل می‌کنیم.

به گزارش فارس، سعیده خلیلی همسر بازیگر سینما و تلویزیون جمال اجلالی که هفته پیش سر صحنه فیلم‌برداری سطح هوشیاری پایینی داشت و در بیمارستان بوعلی‌ سینای شهر ساری بستری شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس از آخرین شرایط همسرش این طور خبر داد: حال عمومی وی خوب است اما همچنان تحت نظر پزشکان قرار دارد.

وی افزود: سطح هوشیاری همسرم هنوز پایین است و شب گذشته حالش کمی بد شد اما امروز وقتی با مسئولان بخش صحبت کردم اعلام کردند حالش کمی بهتر شده است و گفتند اگر این شرایط ادامه یابد می‌توانند او را به یک بیمارستان تخصصی در تهران منتقل کنیم.

خلیلی در ادامه گفت:‌ از شایعاتی که در فضای مجازی در مورد وضعیت همسرم وجود دارد ناراحت هستم و اعلام می‌کنم حال وی مساعد است و خبرهای دیگر که غیر از این نکته را شامل می‌شود،‌ تکذیب می‌کنم.

جمال اجلالی هفته گذشته سر صحنه فیلم‌برداری سریالی احساس سرگیجگی کرد و کمی دراز کشید اما در ادامه حالش وخیم شد و او را به بیمارستان بوعلی ساری منتقل کردند.

نظرات بینندگان