arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴

آیت الله آملی‌لاریجانی:‌ایران‌قدرت‌بلامنازع‌در‌منطقه‌است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران صاحب قدرت بلامنازع در منطقه است، گفت: کشورهای استکباری براساس تفکر و مظلوم‌ستیزی فعالیت می‌کنند ولی هیچ‌گاه نتوانسته و نمی‌توانند در مقابل اراده ملت ایران اقدامی صورت دهند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی ظهر امروز در چهارمین روز سفر خود به مازندران در نشست مشترک با شوراهای اسلامی استان و مدیران رسانه‌‌های مازندران در مجتمع رفاهی قوه قضائیه ساری اظهار داشت: تمامی کشورهای استکباری تحت سلطه آمریکا و اروپا بر اساس تفکر و مظلوم‌ستیزی فعالیت می‌کنند ولی هیچ‌گاه نتوانسته و نمی‌توانند در مقابل اراده ملت ایران اقدامی صورت دهند.

وی افزود: اخلاق رسانه‌ای در جامعه دینی باید الگو باشد تا رسانه‌های کشورهای منطقه بهره کافی از این تفکر ارزشی و دینی ببرند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه انسان در هر مسند و موقعیتی باید موضوعات اخلاقی و ارزش‌های دینی را مدنظر فعالیت‌های خود قرار دهد، تأکید کرد: مسئولان نظام نباید مسیرهای اخلاقی و ایمانی را در فعالیت‌های خود دور کنند و نقش رسانه‌ها در این حوزه در انتقال داده‌های مؤثر به جامعه بسیار مهم است.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی با اشاره به اینکه چارچوب اخلاق و معرفت‌افزایی باید از طریق رسانه‌ها در جامعه تقویت شود مردم‌سالاری دینی یکی از بهترین ارکان ارزش‌های اخلاقی و دینی بوده که باید در جامعه فرهنگ شود.

وی از نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان بهترین نظام فلسفی دنیا یاد کرد و گفت: اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران صاحب قدرت بلامنازع در منطقه شده است.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اخلاق حرفه‌ای در رسانه‌های کشور گفت: رسانه‌ای که به دنبال حفظ ارزش‌های دینی و الهی و ترویج آن در جامعه باشد رسانه موفقی خواهد بود و نزد خداوند باری‌تعالی عجر و مزد خود را خواهد گرفت ولی در مقابل رسانه‌ای که صرفاً به جای نقد سازنده و منصفانه به دنبال تخریب افکار و شخصیت‌ها باشد هیچ جایی در نظام دینی نخواهد داشت که قالب رسانه‌های کشور دارای اخلاق حرفه‌ای و رسانه‌ای هستند و باید این منش را در خود و سایر آحاد رسانه‌ای تقویت کنند.

به گزارش تسنیم، در این نشست تعدادی از مدیران رسانه‌های استان به بیان موضوعات و مشکلات پیش روی اصحاب رسانه استان پرداختند؛ همچنین رئیس شورای اسلامی مازندران نیز در سخنانی وضعیت فعالیت شورای اسلامی شهر و روستا در مازندران را تشریح کرد.

نظرات بینندگان