arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۹۹۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴

عسگرپور به حواشی کاشان واکنش نشان داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمد مهدی عسگرپور به حواشی بوجود آمده برای فاطمه معتمدآریا در کاشان واکنش نشان داد.

این کارگردان و مدیرعامل پیشین خانه سینما آورده است: «رفتاری که با خانم معتمدآریا در شهر کاشان صورت گرفت، اولین و احتمالا آخرین نمونه رفتارهای فراقانونی گروهی از هموطنان‌مان نیست. شاید چند سال پیش در مواجه با چنین رفتاری جایگاه و خاستگاه آن طور دیگری تعریف می‌شد، ولی امروزه به مدد گسترش شبکه‌های اجتماعی و اطلاع‌رسانی، این رفتار در قالب نوعی اضمحلال فرهنگی بخشی از جامعه ارزیابی می‌شود.

جامعه‌ای که معتقد است همیشه در صحنه است ولی دست‌کم رفتارهایش نشان می‌دهد، بعضی وقت‌ها در صحنه است.

جامعه‌ای که نسبت به چپاول بیت‌المال و گسترش فرهنگ وقاهت و فساد بی‌تفاوت است و در جاهایی که فکرش را نمی‌شود کرد نسبت به چیزی عکس‌العمل نشان می‌دهد که اولویت صدم جامعه بزرگ‌تر هم نیست.

این‌که این بعضی وقت‌ها چه موقع است و لباس رزم را برای چه موضوعی باید به تن کرد به تشخیص اداره‌کنندگان و آمرانی بر می‌گردد که این جامعه مورد بحث، عقل و لابد عاقبت خود را به شکل کنترات به آنها واگذار کرده‌اند و این‌که به احتمال بسیار زیاد تک تک افراد این گروه قدرت تحلیل و تبیین مسائل مختلف را ندارند هم مورد بحث نیست، بلکه مهم این است که قانون کجای این معادلات است.

برای هرجامعه‌ای بدترین چیز پذیرش این واقعیت تلخ است که عدالت در اجرای قانون بستگی به تفسیر آمرانی دارد که برای پیشبرد مقاصدشان از تیغ گروه ناآگاه استفاده می‌کنند. شاید یکی از دلایل اصلی نبود طراوت و شادابی در جامعه به همین نکته برگردد.

من هم با آن مسوول محترم کاشان موافقم باید عزای عمومی اعلام شود البته نه برای ورود یک بازیگر محترم جامعه به یک شهر، بلکه برای این کج‌فهی و چشم‌پوشی بر مفاسد بزرگ.

و در پایان سخنی با آمران این نوع وقایع: تاریخ نشان داده تیغ ناآگاهی همواره آنطور و آنجایی که می‌خواهید را نمی‌بُرد.»

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
حقیقت دوست
|
Romania
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
20
سخن حق از هرکه براید نکوست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
18
تاریخ نشان داده تیغ ناآگاهی همواره آنطور و آنجایی که می‌خواهید را نمی‌بُرد.»

عالی بود
نظرات بینندگان