arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

قدرت نظامی ایران عامل هراس قلدران منطقه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده نیروی انتظامی توان بالای نظامی و تسلیحاتی ایران را عامل هراس قلدران منطقه و جهان‌خواران دانست.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری صبح امروز در سی‌وهفتمین مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه علوم انتظامی، توانمندی‌های ایران در حوزه تسلیحاتی را در راستای حفظ استقرار و امنیت کشور و منطقه دانست و گفت: این توانمندی‌ها برای تجاوز نیست، امروز نه تنها در عرصه نظام پیشرفت کرده‌ایم بلکه در عرصه علم و فناوری، دانشگاهی و... نیز در رتبه ممتاز قرار داریم.
قلدران منطقه از قدرت نظامی ایران هراس دارند

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران علاوه بر منطقه در دنیا نیز صاحب ایده، فکر و منطق است، خاطرنشان کرد: اگر چنانچه کشورهای بزرگ بخواهند تصمیمی در منطقه بگیرند، چنانچه یک طرف تصمیم‌گیری ایران نباشد آنان به موفقیت نخواهند رسید. امروز توطئه‌هایی اطراف کشور و در کشورهای افغانستان،‌ عراق، سوریه، پاکستان، یمن و... علیه اسلام انجام می‌شود که امیدواریم خنثی شود.

اشتری با تاکید بر اینکه امروز قلدران از قدرت نظامی ایران هراس دارند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم با تکیه بر خود قدرت بالایی را در توانمندی‌های نظامی و تسلیحاتی به دست آوریم و همین باعث هراس جهان‌خواران و قلداران منطقه از ایران شده است. برای این امر باید قدردان انقلاب، حضرت امام و مقام معظم رهبری باشیم.

به گفته فرمانده نیروی انتظامی، هدف استکبار تضعیف روحیه جهادی و ایستادگی ملت‌هاست،‌ اما به برکت انقلاب و رهبری مقام معظم رهبری این توطئه‌ها خنثی شده یا خواهد شد.

اشتری به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: باید قدردان نعمت بزرگ الهی که همان جمهوری اسلامی است باشیم. این انقلاب که به پرچمداری امام راحل آغاز شد، دستاوردهای عظیمی برای مردم و کشور داشته است و اگر نگاهی گذرا به 37 سال عمر پیروزی انقلاب اسلامی بیندازیم متوجه می‌شویم که در ادامه این انقلاب و رهبری حضرت امام (ره)، هدایت‌های مقام معظم رهبری قرار داشته و این برکت بسیار بزرگی برای کشور است.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب به دلیل عناد و دشمنی، استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی فتنه‌های زیادی بر سر راه مردم قرار دادند، گفت: علی‌رغم صف‌آرایی تمام قدرت‌های بزرگ در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر ایران، جمهوری اسلامی توانست با لطف الهی، هدایت‌های امام و همراهی مردم از این امتحان سربلند بیرون آمده و تمام نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: استکبار جهانی حتی پس از جنگ نیز از دشمنی‌اش دست بر نداشته و فشارهای سیاسی و اقتصادی بسیاری را به مردم ایران وارد کرد که به حول و قوه الهی توانستیم تحریم‌ها و توطئه‌های چیده شده را در داخل و خارج کشور را خنثی کنیم.

اشتری در بخش دیگری از سخنانش به دانش‌آموختگان دانشگاه امین گفت: امیدوارم شما سربازان واقعی برای ولایت و اسلام باشید و به گفته مقام معظم رهبری که پلیس را مظهر اقتدار و عطوفت معرفی کردند، جامع عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه اقتدار، عدالت و عطوفت در ناجا توامان یکدیگرند، تصریح کرد: پلیس علاوه بر اینکه باید مظهر عظمت جمهوری اسلامی باشد، باید مایه دلگرمی و آرامش مردم شده و در عین حال تهدیدی باید برای مجرمان باشد.

فرمانده نیروی انتظامی اعتماد به مردم را بالاترین سرمایه اجتماعی ناجا برشمرد و گفت: باید روز به روز در راستای ارتقای این سرمایه عظیم گام برداریم.

اشتری در تشریح ویژگی‌های پلیس مطلوب در جمهوری اسلامی نیز گفت: دین‌مداری، آمادگی بدنی، اتکا به دانش علمی، نظم فردی و سازمانی و... از ویژگی‌های پلیس مطلوب در جمهوری اسلامی است.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه باید شکرگذار نعمت امنیت در کشورمان باشیم، گفت: ایران در شرایط کنونی در بالاترین سطح امنیت در منطقه و جهان قرار دارد.
نظرات بینندگان