arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

«النصره» زنان انتحاری را به «نبل و الزهراء» فرستاد

عناصر تروریستی «جبهه النصره» زنان و کودکان شهرک «مایر» را به کمربند انتحاری مجهز و به سوی شهرک‌های «نبل» و «الزهراء» اعزام کردند تا زمانی که به این مناطق رسیدند آنان را منفجر کنند و از این طریق وارد این دو شهرک شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 پس از پیش‌روهای دوشنبه (روز گذشته)، ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در جبهه‌های شهر حلب و پاکسازی شمال شهرک «باشکوی» و روستاهای «دویرالزیتون» و «تل جبین» محور مقاومت درصدد هستند محاصره چهارساله شهرک‌های شیعه‌نشین «نبل» و «الزهراء» در حومه شمال غربی شهر حلب را بشکنند.

منابع خبری سوری امروز گزارش دادند که نیروهای سوری در راستای پیشروی به سوی شهرک‌های نبل و الزهراء به 3 کیلومتری این شهرک‌ها رسیده‌اند.

نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت از روز گذشته تاکنون با حملات موشکی، خمپاره‌ای و حملات هوایی جنگنده‌های روسی، موفق شدند خطوط امدادرسانی تروریست‌ها در شهرک «مایر» در شمال شهرک محاصره شده الزهراء را با روستاهای جنوبی شهرک الزهراء از جمله «حیان»، «حریتان» و «عندان» قطع کنند.

بنا براین گزارش، نیروهای اطلاعات مردمی نبل و الزهراء که در شهرک مایر حضور دارند مطلع شده اند که قرار است گروه تروریستی «جبهة النصرة» تعداد زیادی از زنان و کودکان حاضر در شهرک مایر را به بهانه حملات شدید جنگنده‌ها و تحت عنوان پناهندگی به سمت نبل و الزهراء بفرستد.

جبهة النصره همه زنان و کودکان را به بمب‌های انتحاری مجهز کرده تا زمانی که این افراد به ایستگاه‌های نیروهای نبل و الزهراء رسیدند با کنترل از راه دور آنها را منفجر کنند و از این طریق عناصر تروریستی این گروه بتوانند بعد از حمله انتحاری زنان و کودکان به این شهرک‌ها حمله کنند و آنجا را اشغال کنند.
نظرات بینندگان