arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

انصاری: دعوت های زیادی از روحانی برای سفر به کشورهای معتبر جهان شده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: هنوز از سفر آتی رئیس جمهوری مطلع نیستم اما دعوت های زیادی از رئیس جمهوری اسلامی ایران برای سفر به کشورهای معتبر جهان شده و متقابلا ایران هم دعوت هایی دارد و افرادی در نوبت هستند.

حجت الاسلام مجید انصاری شامگاه چهارشنبه در حاشیه سومین نشست هم اندیشی مشاوران امور مجلس، معاونت ها، سازمان ها و ادارات کل آموزش و پرورش استان ها در اردوگاه شهید باهنر در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا در جمع خبرنگاران ایرنا و پانا درخصوص سفر رئیس جمهوری به فرانسه و ایتالیا اظهار داشت: این سفر، سفر بسیار پرباری بود و از جنبه های مختلف دستاوردهای بزرگی برای کشور داشت.

وی افزود: دستاورد سیاسی این سفر این بود که بعد از اجرایی شدن برجام اقبال جهان به خصوص اقبال جامعه اروپا به ایران برای سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی و همکاری در مسائل امنیتی منطقه و درخواست از ایران برای ایفای نقش بیشتر در مبارزه با تروریسم و بالاخره ایران هراسی که بر اثر تبلیغات سوء دشمنان ، صهیونیست ها و دیگران شکل گرفته بود با این سفر و فضایی که ایجاد کرد، یکباره به نشان دادن چهره واقعی انقلاب اسلامی، چهره صلح دوست و تمدنی ایران منجر شد.

انصاری ادامه داد: تعاملی سازنده ای که جزو برنامه های انتخاباتی رئیس جمهور بود خوشبختانه بعد از اجرایی شدن برجام یکی پس از دیگری محقق شد.

نظرات بینندگان