arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴

واعظی: نان عده ای در اختلاف و دعواست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این کوته بینانه است که عده ای به دلیل در پیش بودن انتخابات در هفتم اسفند دستاورد برجام را تخریب کنند.

به گزارش مهر، محمود واعظی عصر جمعه در دوازدهمین نشست شورای اداری استان هرمزگان با بیان اینکه دهه فجر امسال با پیروزی های مهمی برای کشور مصادف شده است، عنوان کرد: یکی از دغدغه هایی که همواره این دولت و رئیس جمهوری داشته است، مسئله معیشت مردم و بیکاری جوانان بوده و اینکه ملت ما لیاقت این را دارد که بسیار بهتر زندگی کنند.

وی ادامه داد: کشور ما در همه بخش ها باید نمونه باشد از جمله اینکه مردم ما باید در رفاه و امنیت زندگی کنند و در کشور مزایای خوبی همچون امنیت داریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه چهره نظام جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا تغییر محسوس یافته است، افزود: ایران هراسی از موضوعاتی بود که سال های زیادی دشمنان روی آن سرمایه گذاری کرده بودند اما امروز همه متوجه شده اند که ایران به دنبال همکاری و برقراری امنیت در کشورهای منطقه است و ایران بخشی از راه حل برای مسائل منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس نباید فکر کند آنچه برای رسیدن به برجام انجام شده متعلق به یک جناح است، تصریح کرد: ما اعتقاد داریم اگر مقاومت ملت نبود در مذاکرات موفق نمی شدیم و این کوته بینانه است که عده ای به دلیل در پیش بودن انتخابات در هفتم اسفند این دستاورد را تخریب کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هر موضوع مرتبط با روابط خارجی متعلق به نظام است و متاسفم کسانی که تا دیروز یک کار نشده را جشن می گرفتند، امروز از دستاورد بزرگی همچون برجام ایراد می گیرند در حالی که روزی که هفت قطعنامه علیه کشور ما صادر شد هیچ حرفی نزدند اما امروز که حقوق هسته ای ما حفظ  و خطوط قرمز رعایت شده و سانتریفیوژها در حال فعالیت هستند و تحریم ها برداشته شده عده ای ایراد می گیرند.

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه، اظهار داشت: تکریم و احترامی که این کشورها به رئیس جمهوری داشتند تکریم به یک فرد نبود و این احترامی بود که دنیا به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه نان عده ای در اختلاف و دعواست، عنوان کرد: دولت به دنبال سازندگی کشور است که برای این کار باید آرامش وجود داشته باشد و از فضای جدیدی که به وجود آمده باید برای توسعه کشور استفاده کنیم.

واعظی در ادامه شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن را اعلام وفاداری به نظام و انقلاب دانست و بیان داشت: با این حضور دیگران می بینند که این نظام همه ملت را پشت سر خود دارد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه ارتباطات در استان هرمزگان، تصریح کرد: پوشش تلفن همراه در جاده ها باید جدی گرفته شود چون این استان بسیار مهم است و استان های مرزی باید آیینه کشور باشند و در هرمزگان که استانی اقتصادی است به این مورد باید توجه شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: برای تلفن روستایی برنامه های خوبی داریم و جشن برخورداری تمامی روستاهای این استان از خدمات ارتباطی را سال آینده برگزار می کنیم.

واعظی با بیان اینکه در زیرساخت های مخابراتی و آی سی تی استان هرمزگان تحول به وجود آمده است، اظهار داشت: سرمایه گذاری ها در این بخش در هرمزگان ادامه خواهد یافت و بنای ما بر این است که در سال آینده همه شهرهای این استان از نسل سوم اینترنت و تا پایان دولت یازدهم از نسل چهارم برخوردار شوند.

نظرات بینندگان