arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۱۲۴
تعداد نظرات: ۱۵۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
حدادعادل:

برخی به گونه ای صحبت می‌کنند که انگار مردم و انقلاب به آنها بدهکار هستند / بدنه مجلس باید اصولگرا باشد

اصولگرایی یعنی اینکه اگر احساس تکلیف کردی که وارد عرصه انتخابات شویم وارد شویم و هر زمان احساس کردی باید کنار بروی انصراف بدهی و کنار بروی، امیدواریم که مجلسی تشکیل بشود که حامی انقلاب باشد، نباید انتخابات مجلس دهم را با مجلس نهم مقایسه کرد، در مجلس نهم رقابت میان اصولگرایان بود ولی امروزه شرایط تغییر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حداد عادل بر ضرورت وحدت نیروهای متعهد و انقلابی در آستانه انتخابات تأکید کرد.

به گزارش «انتخاب»، غلامعلی حداد عادل، در همایش بزرگ اصولگرایان اصفهان، در حسینیه جوادالائمه، با بیان این‌که نباید انقلاب را فراموش کرده بلکه باید این نعمت بزرگ خداوند را توضیح و شرح بدهیم، گفت: اولین شعاری که بر زبان ملت ایران در انقلاب اسلامی جاری شد، شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود که شعاری خودجوش بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این شعار از دل و جان مردم برخواسته بود، مردم دنبال چیزی بودند که نداشتند، مردم باور داشتند که استقلال و آزادی ندارند و دشمنان و رژیم طاغوت مانع این مسأله هستند، آن روز مردم به دنبال این چیزها بودند و امروزه مردم به دنبال حفظ این استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: هرکسی تاریخ را مطالعه کرده باشد می‌داند که رژیم پهلوی را انگلیس‌ها در ایران سرکار آوردند، زمانی هم که رضا شاه را تبعید کردند رادیو انگلستان گفت رضا شاه را خودمان آوردیم خودمان هم بردیم و پس از آن پسر رضا شاه را سرکار آوردند، این پدر و پسر به اراده ملت ایران برسرکار نیامده بودند بلکه به اراده خارجی بود و ملت ایران استقلال نداشت، همه چیز در کشور ما تحت کنترل و اشراف بیگانگان بود و مردم و مجلس از خود اراده و استقلالی نداشتند.

حدادعادل با اشاره به تشریفاتی بودن و مهندسی شده بودن انتخابات در زمان طاغوت تصریح کرد: اسامی نمایندگانی که قرار بود از صندوق بیرون بیایند از پیش معلوم بود و اگر جایی هم مردم رأی می‌دادند حکومت این رأی را پذیرا نبود، شهید مدرس وقتی در انتخابات مجلس شورای ملی شرکت کرد حتی یک رأی هم نیاورده بود و این درحالی بود که ایشان می‌گفت حداقل رأی خودم را به خودم بدهید.

 سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اسناد و مدارک و خاطرات برخی سرسپردگان رژیم طاغوت اظهار کرد: بعضی جوری صحبت می‌کنند که انگار انقلاب و مردم بدهکار آنها هستند، زمانی که ده هزار زندانی سیاسی در ایران شکنجه می‌شدند آمریکا و انگلیس نه تنها ساکت بودند بلکه حمایت هم می‌کردند، انقلاب ما برای آزادی و استقلال ملت بود چیزی که به آن دست پیدا کردیم.

وی با بیان این‌که مفهوم استقلال، آزادی یک ملت از دست دشمن است، تصریح کرد: آزادی یک ملت مهمتر از آزادی افراد است، این ملت با استقلال، آزادی برای یک ملت و یک کشور ایجاد کرده است، اگر استقلال نداشتیم کشورهای 5 بعلاوه یک حاضر نمی‌شدند با ایران مذاکره کنند، تا کنون سابقه نداشته است وزرا و سران کشورهای بزرگ جهان با یک کشور وارد مذاکره بشوند و این معلوم می‌کند که اینها با یک کشور مستقل روبرو هستند.

حدادعادل خاطرنشان کرد: اگر مردم ذره‌ای به روند انتخابات شک داشتند در آن شرکت نمی‌کردند، کسانی که در سال 88 تهمت تقلب به انتخابات زدند بزرگترین ظلم و خیانت را در حق مردم و انقلاب اسلامی و کشور مرتکب شدند، با حضور مردم در صحنه و در عرصه است که این انقلاب اسلامی شکل گرفته و ادامه داشته است، امام خمینی(ره) از ابتدا مردم را با این آیه که می‌فرماید قیام کنید برای خدا، اگر دسته جمعی نشد فردی قیام کنید آشنا کردند، امام برای خدا قیام کرد و مردم به صداقت و تقوای ایشان اعتماد داشتند و به همین دلیل در کنار امام قرار گرفتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دینداری مردم ابراز کرد: مردم ایران به دنبال دین بودند و این دینداری مردم را به اینجا رساند، دینداری باعث شد مادران فرزندان خود را به میدان انقلاب و جنگ بفرستند، ملت ایران با دینداری در برابر نظریه سکولاریسم ایستاد، تفکر غربی پرونده حکومت دینی را بسته است و برای آنها حکومت دینی و دخالت کردن دین در سیاست بی معنا شده است و این را منتفی می‌دانند ولی این موضوع در ایران ایجاد شد و در این چهار دهه باوجود همه فشارها ملت ایران نشان دادند که نه تنها دین توانایی اداره یک کشور را دارد بلکه در برابر همه فشارها می‌ایستد.

 وی جنگ تحمیلی را یک جنگ جهانی علیه ملت و کشور ایران دانست و تصریح کرد: دینی بودن حکومت و اسلامی بودن انقلاب و پایبندی مردم به آن موجب شد در برابر دشمنان مقامت کنند، اسلامی بودن موجب شد مردم اصفهان در یک روز 370 شهید را بر دوش ببرند و تسلیم دشمن نشوند، امروزه هم در صحنه جهانی شرایط به همین صورت است. 

حدادعادل با اشاره به اتفاقات منطقه و شکل گیری گروه‌های تکفیری در منطقه و جنایات آنها در کشور سوریه گفت: سوریه‌ای که متعلق به جبهه مقاومت بود به دست تروریست‌هایی افتاده است که به نام اسلام در حال مبارزه و جنایت علیه کشور و مردمی هستند که با اسرائیل که دشمن اصلی جهان اسلام است مبارزه می‌کند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان شجاعت، شهامت و تشخیص درست را از صفات بارز رهبر معظم انقلاب در مبارزه با استکبار جهانی ذکر کرد و افزود: پیام انقلاب به گوش همه مردم جهان رسیده است و واقعیت این انقلاب امروزه در دنیا احساس شده است، به همان اندازه که انقلاب اسلامی قوت گرفته است و دستاورد دارد و اثر گذاشته است به تعداد دشمنان آن هم اضافه شده است، توطئه‌ها و ترورهای ابتدای انقلاب، جنگ تحمیلی، ایجاد یک جریان سیاسی که جلوه آن فتنه 78 و 88 بود از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی بود و فکر می‌کردند می‌توانند از این طریق انقلاب را از مسیر خود منحرف کنند. 

وی ادامه داد: جنگ عظیم و تمام عیار اقتصادی علیه کشور و ملت ایران که بنابر اعتراف دشمنان فلج کننده ترین تحمیل تاریخ علیه ایران به کار گرفته شد و حتی از دارو هم مضایقه کردند، آنها معتقد بودند فشار اقتصادی مردم را از پای درمی‌آورد و موجب می‌شود مردم اقدام به اردو کشی خیابانی کنند و آن موقع ما وارد عمل می‌شویم، ولی خدا نخواست چون خداوند در ملت ما و شهدای ما و خانواده شهدای ما صداقت دیده بود و خداوند قول داده بود هرجا صداقت ببیند به مؤمنین و صادقین عنایت کند. حدادعادل خاطرنشان کرد: فشارهای زیادی بر مردم حاصل شده است و بسیاری از مردم مشکلات اقتصادی دارند و هنوز هم گشایشی حاصل نشده است، اما این که دشمن به نتیجه نرسیده است به علت این است که مردم به امور یکدیگر رسیدگی می‌کنند، اگر رسیدگی مردم نبود مشکلات بسیاری پیش می‌آمد، در اصفهان 900 خیریه فعال است، این خیریه‌ها حاصل تلاش مردم متدینی است که حاضر هستند جانشان را برای انقلاب بدهند و می‌فهمند باید به داد یکدیگر برسند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایران اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند که وقتی ملت ایران آنها را از در بیرون کردند از پنجره وارد شوند و علت نگرانی رهبر معظم انقلاب از نفوذ به همین علت است، یکی از راه‌های نفوذ دشمن، نفوذ در انتخابات است که در راستای پروژه نفوذ در سیاست است، دشمن به دنبال مهندسی انتخابات ما است  برنامه‌های مختلفی در این زمینه دارد که با تبلیغات و و وعده‌های پوچ در این زمینه نفوذ کند. لیست‌های متفاوت موجب سرگردانی مردم و شکست در انتخابات می‌شودوی با اشاره به تلاش دشمن برای سرکوب کردن و از میدان به در کردن نیروهای مؤمن و انقلابی از طریق تهمت زدن گفت: اگر همه باهم متحد شویم پیروزی آسان نیست تا چه برسد به آن که مردم انقلاب در اثر تفرقه ما گیج بشوند، باید کاری کنیم که مردم با لیست‌های متفاوت روبرو نشوند و دچار بلاتکلیفی نشوند و سبد رأی ما شکست نخورد و با دست خودمان زمینه پیروزی رقیب را فراهم نکنیم.

حدادعادل اصفهان را شهری مهم و مؤثر برشمرد و تصریح کرد: باید همه مردم اصفهان به یک کانون فعالیت تبدیل شوند و هر زن و مردی هرکجا که هست آنجا را به یک محیط آگاهی تبدیل کند، قرار نیست ما به مجلس برویم و یک جنگ قدرت به راه اندازیم، تضعیف دولت حرام است و ما وظیفه داریم از دولت حمایت کنیم، هرجایی که مشکلی باشد و یا احساس کنیم عناصر فتنه در حال ورود و نفوذ هستند اعتراض می‌کنیم و به دولت محترم متذکر می‌شویم، یکی از جلوه‌های اصولگرایی این است که اگر بنده دیدم باید کنار بروم، کنار بروم، مهم این است که بدنه مجلس شورای اسلامی اصولگرا باشد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان ابراز کرد: اصولگرایی یعنی اینکه اگر احساس تکلیف کردی که وارد عرصه انتخابات شویم وارد شویم و هر زمان احساس کردی باید کنار بروی انصراف بدهی و کنار بروی، امیدواریم که مجلسی تشکیل بشود که حامی انقلاب باشد، نباید انتخابات مجلس دهم را با مجلس نهم مقایسه کرد، در مجلس نهم رقابت میان اصولگرایان بود ولی امروزه شرایط تغییر کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بايد؟!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
چرا بدنه مجلس باید اصولگرا باشد ؟ مگر مردم و انقلاب به اصول گرایان بدهکار است ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اين كلمه ‹‹ بايد ›› رو خيلي خوب اومدي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بايد؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بایدش رو تو تعیین نمی کنی ملت تعیین می کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
1
0
حداد عادل یک شخصیت فرهیخته و دوست داشتنی هست
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اخه بدبختی اینجاست هرکی میره تو مجلس دیگه احساس نمیکنه باید یه روزی انصراف بده !!!!!!!!
جهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اتفاقا یکی از آنها خود جنابعالی هستید , مپندارید شما مالک افکار و عقاید آنان هستید و هر چه شما بگویید مردم بگویند چشم قربان
علي
|
-
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
آقاي حداد ...عادل !؟ ... اين مردم است كه بايد مشخص كند چه كسي در مجلس باشد شما انقد به نظر مردم بي اهميت شديد كه يادتان رفته شما نماينده مردم هستيد ... نه مدافع جناح ..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس باید اصولگرا باشد

بایدی در کار نیست ! میزان رای ملت است
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
ازنظرشماهمه مردم به اصولگرایان بدهکارن
یعنی چی که بدنه مجلس بایدازاصولگرایان باشد جناب حداد شماعلم غیب دارین یامورددیگه ای هست که مردم خبرندارند.....
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اگر اعتقادی به مردم سالاری می داشتید این حرف را نمی زدید . بدنه و کل مجلس را مردم انتخاب می کنند . حالا هر گروهی که مردم تشخیص دهند بهتر است همان گروه بدنه مجلس را تشکیل می دهد پس بایدی در کار نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بايد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا مردم هم كشك هستند .
امسال شما بايدددددددددددددددددددددد خداحافظي كنيد
بصیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
البته اصولگرایانی که هشت سال از دولت قبل حمایت نکرده باشند و به خاطر خطای راهبردی خود به پیشگاه خدای غفار توبه کنند و از مردم عذر خواهی کنند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
کی به شما بدهکاره که میگید مجلس باید اصول گرا باشه!؟ در انتخابات باید وجود نداره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
برای چی باید بدنه مجلس اصولگرا باشد؟به خاطر اینکه آقای حداد رییس مجلس شود غیر از این است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس مردمی خواهد بود نه اصولگرای احمدی نژادی که از مفسدینی مثل رحیمی پول دریافت نکنند .
نادر جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
"بدنه مجلس باید اصولگرا باشد" یعنی این که من تمامیت خواهم!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اصولگرایی یعنی اینکه اگر احساس تکلیف کردی که وارد عرصه انتخابات شویم وارد شویم و هر زمان احساس کردی باید کنار بروی انصراف بدهی و کنار fv,d ???????
یعنی وقتش نرسیده کنار برید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
سه دوره بدنه اصولگرا بوده میتونید بفرمائید چه کار شاقی کردین؟؟؟آای تثبیت قیمت زمان خاتمی و انفجار قیمت احمدی!!!ژاپن اسلامی چی شد؟؟؟
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
"مهم این است که بدنه مجلس شورای اسلامی اصولگرا باشد"

ولی امام (ره) گفتن میزان رای ملت است.

آقای حدادعادل، مهم این است که مردم چه چیزی را بخواهند.
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
"مهم این است که بدنه مجلس شورای اسلامی اصولگرا باشد"

ولی امام (ره) گفتن میزان رای ملت است.

آقای حدادعادل، مهم این است که مردم چه چیزی را بخواهند.
سید رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس بایید اصولگرا باشد یعنی مردم وانقلاب به آنها بدهکارند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
برخى بگونه اى حرف ميزنند انگار كشور را قبضه كردند
و مردم را اصلاً قبول ندارند
درود بر هاشمى
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
چرا اخه؟ما دوست نداریم شما باشین.این حرف شما مصداق کامل طلبکاریه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
مگر با نظر شما ناینده انتخاب میشه که میگی باید
بذارید مردم خودشان انتخاب کنند
ناشناس
|
United States
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
حتما انقلاب برای شماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
راست میگه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
چون شما اصول گرا هستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
چرا بدنه مجلس باید اصولگرا باشد؟
جانباز دفاع مقدس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
ببخشید اقای حداد
اول سلام می کنم خدمت جناب اقای حداد .
دوم سوال دارم از خدمت ایشون و اینکه مگر امام خمینی (ره) نفرمودند "... میزان رای ملت است ...""
بنابر این شما چگونه به خودتون اجازه میدید به شعور من و امثال من و بعبارتی به شعور و فهم مردم توهین کنید.
انقلاب کردیم تا کسی اینگونه با مردم سخن نراند!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
باید یعنی چی؟
نیکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اینکه بدنه مجلس (یا همان اکثریت مجلس )از کدام جناج سیاسی باشد را باید مردم بتوانند با انتخاب خود ، تعیین کنند .
تورج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
جناب آقای حداد عادل این رو شما تعیین میکنید که بدنه مجلس باید اصولگرا باشد یا مردم میبایست تصمیم بگیرند که بدنه مجلس واصلا کل مجلس چه کسانی باشند؟
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
اگر اینطوره پس چرا انتخابات برگزار میکنید.؟؟!!
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
جناب حداد!
این "باید" را مردم تعیین میکنند. نه شما.
saeid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
آقای حداد عادل مردم خودشون باید و نباید های مجلس رو مشخص میکنند نه کس دیگه
نماینده ها ی مجلس نماینده مردمند کسی نمیتونه برا مردم تعیین تکلیف کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
باید؟ یعنی چی باید؟ مگه مردم تعیین نمی کنند؟؟ نکنه بازم... ای شیطون!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
نخیر آقای حداد عادل

ظاهراً مردم فقط به شما و جناح شما بدهکاراً
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بایدنداریم هرچه مردم انتخاب کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اعضای مجلس عاقل و معتدل از همه ی جناح ها باید باشد تک جناحی جواب نمی دهد برای ایران و تفکر جهانی داشته باشند و از گوشه گیری و انزوا بپرهیزد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
استبداد و عقب گرد ممنوع
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
باید!!!!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
حرف هاي كليشه اي.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
با نگاه و ترمیم گذشته آینده ی بهتری باید ترسیم کرد تکرار گذشته محکوم است
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس باید اصولگرا باشد چرا؟
واقعا شما خودتان جواب خودتان را بدهید این جمله چه معنایی دارد؟ چون واقعا ما شاید نمی فهمیم !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
مجلس نهم که بدنه و موتورش هم اصولگرا بود چه گلی به سر ایران زد؟همگان دیدند که ضعیفترین و پرحاشیه ترین مجلس دوران انقلابه
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس باید اصولگرا باشد چرا؟
واقعا شما خودتان جواب خودتان را بدهید این جمله چه معنایی دارد؟ چون واقعا ما شاید نمی فهمیم !!!!!!!!!!!
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
1-برخی به گونه ای صحبت می‌کنند که انگار مردم و انقلاب به آنها بدهکار هستند
2- بدنه مجلس باید اصولگرا باشد
سوال آیا این دو جمله در کنار هم به معنی طلبکاری قلدر مآبانه از مردم نیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس باید ؟؟؟؟؟؟!!!!! اصولگرا باشد ؟؟؟؟!!!!
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
خوشا به حال شما اصول گرایان هر وقت لازم بود سخنرانی میکنید
هروقت لازم بود متنیگ سیاسی میدهید و کسی مانع شمانمیشود
ولی یک اصلاح طلب نه میتواندسخنرانی کندو نه اجازه متینگ دارند این عین عدالت اصول گرایان است
مانند سخنرانی درورامین / مطهری در اصفهان .
ازدل این همه آزادییک طرفه چه چیزی بیرون میآید .
تک صدایی درایران
ناصر
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
فقط یک تذکر : اینکه بدنه ی مجلس باید چه گرایشی داشته باشد توسط مردم تعیین میشود.
ناشناس
|
Australia
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
آخه برعکس است. شما فکر می کنی که همیشه باید کاندید مجلس و ریاست جمهوری بشوید و شرایط را جوری محیا کنید که مردم مجبور باشند به شما رای بدهند....
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اينكه بدنه مجلس باید اصولگرا باشد يا اصلاح طلب، مردم تعيين مي كنند نه شما
بيدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
از وضعيت بد اقتصادي نگران هستيم كه چهار ماه ديگر بايد با جيب خالي ماليات پرداخت كنيم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
باید مردم تعیین میکنند آقای حداد ناعادل نه شورای نگهبان
ناشناس
|
Sri Lanka
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اقای حدا د "باید" یعنی چه ؟ یعنی اینکه مردم چه بخواهند و چه نخواهند باید بدنه اصولگرا آنهم از نوع مطلوب آقای حداد باشد ؟! "باید" یعنی چه ؟ مثلا اینکه دلتان برای ریاست مجلس خیلی لک زده است و نمی توانید ازش بگذرید و باید "باید" رئیس شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
حالا اگر مردم نخواستند که بدنه ی مجلس اصولگرا باشه وخواستند مثلا اصلاح طلب یا مستقل باشه باید کی را ببینند جناب حداد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
چرا اصول گرا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اصولگراها همیشه به مملکت صدمه زده اند. چرا باید بدنه مجلس اصولگرا باشد. در ضمن مگر قرار نیست مردم تعیین کننده باشند. چرا شما میفرمایید باید اصولگرا باشند . مفهوم حرف شما این است که شورای نگهبان نباید به غیر اصولگراها اجازه شرکت در انتخابات دهند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بایدش جالبه
alidad
|
United States
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
مجلس باید خانه ملت باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
با حرفهای شما مخالفم
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
ضربه ای که کشور
ار اصولگراها خورده
سالها و سالها جاش خوب نمیشه
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
اتفاقا دهها سال است که اصولگرایان به گونه ای قیم مابانه و از موضع بالا و طلبکار با مردم صحبت می کنند.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اینکه جناب حداد میگویند بدنه مجلس باید اصولگرا باشد بگونه ای صحبت می کنند که گویا مردم وانقلاب به اصولگرایان بدهکارند . اگر این احساس نداشتند می گفتند اصولگرایان حاضرند در یک رقابت آزاد و عادلانه وبدون رانت در انتخابات شرکت نمایند ودر صورتی که مردم آنها را پذ یرفتند خدمتگزار مردم باشند .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
هیچ احد الناسی نمیتواند برای مردم تعیین تکلیف کند که باید این باشد یا آن جناب حداد عادل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
انگار شما مردم رو ... فرض کردین که اینجوری حرف میزنید مردم دقیقا میدونن به کی باید رای بدن اهمانطور که در سال 92 رای دادن
رضاجوانشیر
|
Germany
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
سلام
مانده که منظور و تعریف ما از استقلال و آزادی چه باشد و استقلال و آزادی چیزی است که همه ملل در هر برهه زمانی دنبال آن هستند و می باشند و هر چه بیشتر شود باز کم است تا اینکه به استقلال کامل و آزادی واقعی برسند و ملت ایران هم بمانند تمام ملل دنیا دنبال آن بوده و هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
آیا در دولت قبل هم اینکارها را کردید؟
mohammad42
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
توسط کدام قانون بایستی بدنه مجلس باید از اصول گرایان باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
شما خودتون كاري هم براي مردم انجام بديد منت مي گذاريد. هنوز يادم نرفته بابت هشتاد تومان اضافه كردن حقوق بازنشته ها زمان رياست مجلس چقدر منت سر اين بدبختا گذاشتين.
قضيه مترو رفتن شما را هم شنيدم و قضيه كفش پيرمرد. اميدوارم راست نباشد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اقای حداد شما نمی توانی از طرف مرم تصمیم بگیری و بگوئی چکار کنند و شاکله مجلس را چگونه بریزن ضمن اینکه ملت هنوز 4 سال مماشات شما با احمدی نژاد و افول شان و منزلت مجلس ضررهای وارده از این رفاقت به ملت و مجلس را فراموش نکرده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
جناب حداد عادل ، ترکیب مجلس واقعی و مردمی را رای مردم مشخص می کند نه فرمایش حضرتعالی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
نمیشه شما دیگه احساس تکلیف نکنید دکتر...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس باید اصولگرا باشد یعنی چی؟ این باید یعنی چی؟
مگر مردم گوش به فرمان یا برده شما هستند که دستور میدهید؟ انتخابات هست و ما نمی خواهیم دیگر شما به مجلس بروید! چراکه هر چه میخواستید بکنید فرصت کافی برای انجام آن داشته اید. اکنون نوبت دیگرانی است که کاربلدند
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس باید اصولگرا باشد از کجای قانون نشات گرفته جز از تفکر انحصارطلبی؟بدنه مجلس باید از نمایندگان منتخب مردم شکل بگیرد از هرجناحی که معتقد به اصول نظام است.مگر اصولگرایان چه تجم دوزرده ای برای انقلاب کرده اند ؟مگر همین اصولگرا ها احمدی نژاد را به مردم تحمیل نکردند که همه زحمات گذشته نظام را ببادداد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
بدنه مجلس را مردم تعیین می کنند نه تو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
مگه مردم نمیخوان انتخاب کنن که اصولگرا باشه یا هر چی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
چشم.از برخی برخی گفتن دیگه داره حالم بهم میخوره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
چرا باید اصولگرا باشند؟؟؟؟؟؟؟
بهمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
اين اصل دموكراسي هست كه بايد بدنه مجلس اصولگرا باشه. چرا بدنه مجلس چيزي كه مردم ميخوان نباشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
برادر محترم زمانی که می گویید بدنه مجلس باید اصول گرا باشد این خود عین طلبکاری از انقلاب نیست.....
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
آقای حداد عادل مگه اسلام دین آزادگی نیست ؟پس چرا شما به جای مردم تصمیم میگیرید و میگوئید که باید بدنه مجلس اصولگرا باشد؟من به این جناح و آن جناح هیچ کاری ندارم چونکه خداوند به انسان یک نعمتی به نام تفکر داده است پس می اندیشم و کسی که قصد خدمت کردن را برای ایران دارد انتخاب میکنم.ای نمایندگان محترم لطفا به مردم تمکین نکنید.ممنون
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
چرا؟ مگه تا حالا اصولگرایان چه گلی به سر مردم زدند که بدنه اصلی مجلس بازم اصولگرا باشه؟!آقا یکی به ما بگه تو این مجلس چه خبره که اینقدر سرش دعواست؟! چرا مردم این وسط هیچ سهمی ندارن؟ همش موضوع خود نماینده ها هستند و احزاب؟!... خبریه که ما نمیدونیم دیگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
نه به نظر می رسد کلا مردم به گروه اصولگرایان بدهکار هستند.
ساری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
چرا؟؟؟
حافظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
برای چه اصولگرا؟
مردم ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
مردم به آنچه خود می خواهند رای خواهند داد نه آنچه شما می خواهی
ناشناس
|
Romania
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
در دموکراسی باید وجود ندارد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
این سخن که بدنه ی مجلس باید اصولگرا باشد در قانون ذکر نشده است در قانون امده التزام به اسلام ولایت فقیه و ......... و اکثر اصلاح طلبان به اینها اعتقاد کامل دارند -وقتی نبرد برابر باشد انوقت مردم باید ونباید را تعیین می کنند نه جنابعالی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
این جمله چه مفهومی دارد : بدنه مجلس باید اصولگرا باشد . باید یعنی چه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
این باید شما یعنی چی؟؟؟دموکراسی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
چه کسی گفته باید اصول گرا باشند مگر هرکس تابع جریان اصول گرایی است منای درست رفتار می کند باید قانون اصول ومبنای کار مجلس باشد نه اینکه فرد جزئ جریان خاصی باشد پس مردمی که رای به روحانی دادن جزئ جریان اصول گرا نبودن باید برن کنار این حرف غلطی ایست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
درود بر هاشمی
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
به زور نمی توانی اصولگرایی را به خرد مردم بدهی ما تا اخر ایستاده ایم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
جناب آقای حددا شما چرا برای ملت تعین تلکیف می کنید که بدنه مجلس باید اصولگرا باشد مردم به گفته خودتان مگر فهیم نیستند خودشان تشخیص می دهند و عمل می کنند شما هم از لطف همین مردم به این جایگاه رسیدید اینطور نیست
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
درود بر اصلاحات
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
چرا جناب حداد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پژمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
باسلام و دعاي خير براي جناب حداد و همفكران ايشان:
جناب دكتر اتفاقا انقلاب به هاشمي بدهكار است
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
این باید را کی تعیین کرده ؟ اگه ملت به یه گرایش دیگه رای بدن اونوقت این باید چجوری قابل تحقق است ؟ راهی برای تغییر رای مردم وجود داره؟
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اصول گراها بايد بدنه مجلس آينده باشند. درسته چون فقط در اين حد هستند و اصلاح طلبها هم مغز متفكر!
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اصول گراها بايد بدنه مجلس آينده باشند. درسته چون فقط در اين حد هستند و اصلاح طلبها هم مغز متفكر!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اتفاقا چون مسائل به روز میشن باید مجلس اصلاح طلبی باشه تا بعضی از مسائلو به روز و اصلاح کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
مجلس برآمده از ملت باید باشد جناب حداد، حالا اصولگرا یا اصلاح طلب یا معتدلش رو ملت تعیین میکنن نه شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
به خداوند پناه میبریم......
ناشناس
|
-
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
بدنه مجلس باید مومن باشد، با شعور باشد دانشمند باشد، حق الناس برگردنش نباشد، نه اینکه از جناح خاصی باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس باید اصولگرا باشد یعنی چه ؟یعنی مردم باید اصولگراها را انتخاب کنند یا هر کس را که دلشان بخواهد ؟یعنی اصولگراها باید بروند به مجلس ؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اگر باید در کار باشد دیگه نیاز به انتخابات نیست ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
از شما بعیده اقای حداد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
شما تصمیم نمیگیرد بدنه مجلس از کدام حزب باشد مردم تصمیم میگیرند...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
البته در متن سخنرانی ایشان باید نگفته اند ..!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اگر اراده ملت بر مجلس اصلاح طلب بود چه؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
اطفا از جانب مردم فرمایش نفرمایید شخص مورد نظر حرف حق و حرف دل مردمه زده
رحیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
ادبیات این اقا ( باید بدنه مجلس اصولگرا باشد ) توهین به مردم فهیم نیست و یاد اور انتخاب احمدی نژاد نمیباشد ؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس باید ازاد باشد نه اصولگرا ونه اصلاحئ طلب بلکه ازاد ازاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
رو چه حساب و منطقی می گید باید اصولگرا باشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
چه کسی گفته باید بدنه مجلس اصولگرا باشه این امر باید با نظر مردم باشه نه شما مردم اگر دستشان باز باشه خلاف نظر شما را ثابت خواهند کرد
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بایدی در کار نیست
میزان رای ملت
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس باید اصولگرا باشد و من هم رییس باشم. همین که گفتم. مردم هم فقط رای بدهند تا اینطوری بشود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس باید اصولگراباشد؟چرا باید؟؟؟؟؟؟ فکر می کنیددرچه دوره ای هستید؟بایدها مربوط به دهه های گذشته بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
بدنه مجلس باید اصولگرا باشد
مفهوم باید چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاربرداین کلمه مربوط به گذشته بود نه اکنون که ملت برای بدست آوردن آزادی ونشنیدن بایدها هزاران شهیدداد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
باید رو مردم تعیین میکنند نه هیچ کس دیگه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
باید رامردم مشخص می کنند.
نه شما....؟؟؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
برادر حداد هیچ بایدی در کار نیست وعده ما هفت اسفند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
باید نداره میزان رای مردم است
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
این مردم هستند که تعیین میکنند که بدنه مجلس چگونه باشد.شما نمیتوانید این دستور را صادر کنید
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
0
دوست دارم آقای حدادعادل بگویند چرا بدنه مجلس اصول گرا باشد این باید از کجا آمده است کجای قانون نوشته شده است مجلس باید اصول گرا باشد آیا آقای حدادعدل می دانند که نقطه شروع فنته 88 همین بایدها بود و اکنون تبدیل شده است به نان بعضی ها ؟ شما برنامه هایتان را به مردم بگوئید و دیگران نیز بگویند و آن وقت واگذار کنید به خود مردم ، مردم خودشان هم شعور سیاسی دارند و هم عقل درست حسابی و خودشان تشخیص می دهند به کی رای بدهند انتخاب جان ترا خدا کاری بکنید که یکی جواب بدهد پس ما مردم اگر حالا جواب سوالمان را نگیریم کی می به جواب برسیم
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
جناب آقای حداد ! با احترام فراوانی که برای حضرتعالی قائلیم ! لازم است محضرمبارکتان عرض کنیم که خط مشی انتخابِ اصلح را آحاد امت ایران اسلامی ترسیم می کنند نه افراد خاص .
سید محسن حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
جناب حداد عادل- سلام
به راستی در حکومت دست نشانده رژیم گذشته که مسئولین مملکتی بلا استثنا دست نشانده و نوکر امپریالیست جهانی بودند و رژیم در طول 57 سال حکمرانی به کشور و اجرا و القا فرهنگ غرب در بین احاد جامعه روزبه روز فاصله ملت با دین و خدا را بیشتر میکرد،اذعان به این امر داریم که مردم با هوشیاری و دقت لازم تشخیص دادند استقلال و آزادی ندارند و نهایتا اقدام به یک انقلاب کوبنده با رهبری ان پیر فرزانه و حاکم بر قلبها نمودند و باعث پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شدند.
حال سوال اینجاست، که آن مردم با پشت سر گذاشتن 37 سال مبارزه و رصد کردن تمام جریانها و افراد، چطور ممکن است برای چند دهمین انتخابات در کشورشان دچار گیجی شوند؟
و چه ضرورتی دارد افراد داخل نظام که خود نیز جزء شرکت کنندگان در لیست انتخاباتی هستند و قرار است مردم بهشان رای بدهند، بتوانند مردم را از گیجی در بیاورند؟
نکته آخر:بدنه مجلس چه اصولگرا و یا اصلاح طلب ، این واژه * باید* را مردم تعیین خواهند کرد نه جنابعالی و نه هیچ مسئول دیگری از نظام. صاحب اصلی انقلاب مردم هستند و نیازی به قیم و ولی و معلم ندارند.
حتما منبعد از این دقت کنید ، این مردم هستند که فقط بایدها و نبایدها را تعریف میکنند.
امین
|
Romania
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
اقای حداد عادل شما اصول گراها در طول 35 سال گذشته چه کار شاقی انجام دادهاید که دیگران نکردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
مهم این است که بدنه مجلس شورای اسلامی اصولگرا باشد.
مگه مردم به اصولگرایان بدهکارند؟
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
مردم به چه زبانی بگویند اصولگرا نمیخواهند. اختلاس و بی عدالتی هم اصول شده
اسطوره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
هر موقع اصولگراها بودند. فقر و بدبختی برای مردم و آسایش فقط برای خودشان بوده . از اصولگراها بیزارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
من يك آدم ارزشي هستم اما اي كاش كلمه اصول گرا راآلوده نمي كردند .دراين 10 سال اخير از طيف بهاصطلاح اصول گرايان به غير از توهين ،افترا ،خشونت ،تهديد ،سوئ ظن، تفرقه ،چاپلوسي ،عدم عقلانيت چيزي نديده ام .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
با سلام انتخابات یعنی اینکه از میان نمایندگان تعدادی را مردم انتخاب کنند بنابراین " باید" گفتن ها یعنی اینکه مردم ان چیزی را باید انتخاب کنند که اقای حداد و همفکرانش دوست دارند. برادر بزرگوار جناب حداد این "باید" گفتن شما شائبه در صحت انتخابات ایحاد میکند "باید" را مردم در روز انتخاب تعیین میکند نه شما به مردم و اصل انتخابات احترام قایل شویم به نفع همه است..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
بدنه مجلس باید اصولگرا باشد،یعنی چه؟
حتی اگر مردم هم نخواستند، بدنه مجلس باید اصولگرا باشد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
ببخشید باید اصولگرا باشد یعنی چی؟
مگه شما بدنه مجلس و مشخص می کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
بدنه مجلس انشاء الله با تدبیر و هوشیاری مردم اعتدال گرا از نوع اصلولگرا و اصلاح طلب خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
شاسی مجلس از جنس بادوام اصلح طلبی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
بدنه مجلس را مردم معین میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
و با صدای رسا اعلان کنیم به رای مردم احترام میگزاریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
جالبه باید اصولگرا باشند.!!!!مگه صرارنیست کردم تععین کنند? پس باید یعنی چه?
محمدی
|
India
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
0
اگر آنطور که شعار میدهیم انتخابات آزاد آیت که است و اگر قرار است رای مردم ملاک باشد چگونه است که آقای حداد عادل از کلمه باید استفاده میکند باید اجازه دهند مردم بدنه و شاکله مجلس را انتخاب کنند چه اصول گرا چه اصلاح طلب و چه غیره میزان رای ملت آقای حداد عادل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
0
نه اقای حداد شما بگونه ای حرف میزنید که انهو مردم بدهکار هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
0
بدنه مجلس باید اصولگرا باشد.
کی گفته.
اصولگراها در دولت پیش مملکت را به نابودی بردند هنوز دست بردار نیستید ؟
مدیر پایگاه

 

hossein
|
Canada
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
0
مهم ایناست که بدنه مجلس شورای اسلامی اصولگرا باشد. why????
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
0
عملکرد اصول گراها بد بود و امیدوارم هرچه زودتر یا اصلاح شوند و یا از گردونه خارج.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
0
برادر بزرگوار مجلس فعلی راشما و همفکران اصولگرایتان در اختیار دارید دوران احمدی نزادتا ن را هم که همه جا هاله ای از نور دور سر مبارکشان چرخ میزد ملت دید بفرمایید در این چند سال که هم دولت و هم مجلس را در اختیار داشتید چه گلی بسر این ملت شریف زدید
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
0
جناب حدادعادل آن سبو بشکست وآن پیمانه ریخت؛ باید که نداریم انتخاب بامردم است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
0
8سال کم نبود اقای عااااااددل؟؟؟؟
نظرات بینندگان