arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴

کفاشیان: اگرنمی خواهد من رییس فدراسیون شوم، بگویند کاندیدا نشو

رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال گفت: امیدوارم برای سال آینده که بنده در فدراسیون نیستم افتخاری بتواند مرکز توسعه فوتسال را راه‌اندازی کند تا کشورهای آسیایی برای الگوبرداری به این طرح توجه ویژه‌ای کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال گفت: امیدوارم برای سال آینده که بنده در فدراسیون نیستم افتخاری بتواند مرکز توسعه فوتسال را راه‌اندازی کند تا کشورهای آسیایی برای الگوبرداری به این طرح توجه ویژه‌ای کنند.

 علی کفاشیان که در این مراسم درباره بودن یا نبودنش در فدراسیون فوتبال گفت: اینکه من در فدراسیون باشم یا نه، فرقی نمی‌کند مهم این است که ما سیاستی داشته باشیم که فوتبال ضربه نخورد. البته وزیر ورزش هم حرف خوبی زد و آن اینکه سوال کنند تا ابهامات رفع شود و به نظر من هم باید از مراجع قانونی سوال کرد و هرچه قانون بگوید ما تابع آن هستیم. به هر حال همه یک روز می‌آییم و همه یک روز هم می‌رویم اما اگر مشکل من هستم بگویند کاندیدا نشو تا من هم کاندیدا نشوم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد کاندیدا شدن در فدراسیون فوتبال را دارد یا خیر؟ اظهار داشت: تصمیم دارم کاندیدا شوم اما باید بگویم که بحث سرپرستی در اساسنامه فدراسیون فوتبال نیامده و بهتر است خبرنگاران یکبار این اساسنامه را بخوانند.

کفاشیان در مورد لغو دیدار با نروژ هم اظهار داشت: از همان اول هم آنها برای این بازی موافقت نکردند اما امور بین‌الملل ما در حال رایزنی است تا یک جایگزین پیدا کنیم البته باید بگویم بازی با مقدونیه قطعی شده است.

وی در مورد شکایت فدراسیون فوتبال عربستان از ایران گفت: عربستانی‌ها از کسانی که علیه این کشور مصاحبه‌ کرده‌اند شکایت کرده و ما هم گفتیم که هرکسی علیه ایران مصاحبه کرده ما از او شکایت می‌کنیم. از طرف دیگر اگر بین ایران و عربستان توافقی صورت نگیرد بازی‌های این دو کشور در کشور ثالث انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود موضع فدراسیون مقابل کشورهای عربی به خصوص عربستان قوی نبوده افزود: من به دوستان اعلام کرده‌ام که ما دفاع قوی داشتیم و حتی علیرضا اسدی هم به صورت قوی دفاع کرد اما باید بپذیریم که در این مجمع 16 عضو حضور دارند. از طرف دیگر با یک درایت خوب ما 40 روز وقت داریم تا تصمیم‌گیری کرده و به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانیم!

نظرات بینندگان