arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

برانکو: کدام وقت کشی؟/ مقصر این نتیجه خود پرسپولیس است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما یک پنالتی از دست دادیم و موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم. به هر حال قانون فوتبال همین است. وقتی موقعیت‌هایی را نتوانیم به گل تبدیل کنیم، گل دریافت می‌کنیم. به هر دو تیم تبریک می‌گویم. واقعا نشان دادند که حق‌شان حضور در بالای جدول است.

برانکو بعد از تساوی دو بر دو مقابل ذوب آهن تاکید کرد: ما تعویض‌هایی که انجام دادیم مجبور شدیم. ماریچ عضله پایش گرفته بود و مجبور شدیم که تعویض کنیم. در دقایق پایانی سانتری که بازیکنان ذوب‌آهن انجام دادند بسیار عالی بود و تبریزی هم ضربه سر خیلی خوب زد. عملا ذوب‌آهنی‌ها در حالی به دو گل رسیدند که فرصت چندانی برای گلزنی نداشتند.

برانکو در مورد عملکرد گلر تیمش و همچنین اعتراضی که کادر فنی ذوب‌آهن به وقت‌کشی او در اوایل و اواخر بازی داشتند، گفت: متوجه وقت‌کشی که می‌گویید نمی‌شوم. دروازه‌بان ما باید دروازه را خالی می‌کرد تا بازیکنان حریف گل بزنند؟! ما از دقیقه 2 فرصت صد در صدی گلزنی داشتیم. دروازه‌بان ما دیگر چه کاری باید انجام می‌داد.

سرمربی سرخپوشان در مورد دیدارهای پربرخوردی که مقابل نمایندگان اصفهانی داشتند، گفت: این مسائل در فوتبال طبیعی است. به هر حال در فوتبال مدرن دوئل زیاد وجود دارد و خطا هم صورت می‌گیرد. دیدید که رقابت پرسپولیس با ذوب‌آهن و سپاهان تنگاتنگ بود و بهترین بازی‌هایی که می‌شد دیده شوند به نمایش گذاشته شد و زیباترین مسائل را در زمین دیدیم. هر دو تیم برای برنده شدن تلاش می‌کردند.هیجان، شانس، فرصت گلزنی، کارهای تاکتیکی و همه مسائل خوب در زمین رقم خورد و فکر می‌کنم همه باید خوشحالی باشیم.

برانکو در مورد اینکه تیمش سخت گل می‌زند و راحت گل دریافت می‌کند، تاکید کرد: متاسفانه این اتفاقی است که رخ داده است. سپاهان با یک فرصت نیمه و نصفه دو گل به ما زد و امروز هم مقابل ذوب‌آهن در حالی دو گل دریافت کردیم که یادم نمی‌آید در بازی این تیم شانس زیادی داشت. پنالتی از دست دادیم و فرصت‌های زیاید هم از دست دادیم. دو تیرک زدیم و 3-4 موقعیت صد در صد گل را داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. مقصر این نتیجه خودمان هستیم.

نظرات بینندگان