arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
در گفتگو با انتخاب اعلام شد؛

طراحان ايتاليایی به اتاق خوردوهای داخلی ورود كردند

در تيم مذاكره كننده هيات ايتاليايي، طراحان يک شركت خودرويي از اين كشور با ايران قرار داد بسته و به زودي با همكاري اين شركت با خودروسازي‌هاي داخلي، شاهد طراحي اختصاصي در خودروها خواهيم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در تيم مذاكره كننده هيات ايتاليايي، طراحان يک شركت خودرويي از اين كشور با ايران قرار داد بسته و به زودي با همكاري اين شركت با خودروسازي‌هاي داخلي، شاهد طراحي اختصاصي در خودروها خواهيم بود.

محمدرضا نجفي‌منش عضو هيات مديره انجمن قطعه‌سازان در گفتگو با انتخاب اقتصادی با طرح اين پرسش كه چرا در مورد خودروي ال 90 كمترين ميزان شكايت وجود دارد؟ گفت: مسلم است كه عمر كوتاه‌تر اين خودرو باعث شده به تكنولوژي روز نزديك‌تر بوده و سطح بيشتري از توقعات مصرف كنندگان را برآورده كند.

او با بيان اينكه هيچ خودرويي بي نقص نيست، توضيح داد: اگر از 1000 امتيازي كه براي يك خودرو وجود دارد، 850 امتياز كسب شود، يعني بالاترين ميزان رضايتمندي در مورد آن وجود دارد. در خودروهاي داخلي امتياز رضايتمندي از 630 شروع شده و تا 800 مي‌رسد. اين نشان مي‌دهد ميزان رضايتمندي از توليدات داخل در حد قابل قبولي وجود دارد اما با اين حال بايد تلاش شود كه كيفيت توليدات روز به روز ارتقا يافته و با دانش روز همگام شود.

نجفي منش به جز موتور و پلتفرم، موضوع طراحي ظاهر خودروها را نيز در ميزان رضايت مشتريان عامل مهمي دانسته و خاطرنشان كرد: در تيم مذاكره كننده هيات ايتاليايي، طراحان يك شركت خودرويي از اين كشور با ايران قرار داد بسته و به زودي با همكاري اين شركت با خودروسازي‌هاي داخلي، شاهد طراحي اختصاصي در خودروها خواهيم بود. او همچنين اضافه مي‌كند: در كنار بحث طراحي ورود خودروهاي جديد نيز پيگيري شده و به زودي از سه خودروي جديد رونمايي خواهد شد.

او در پاسخ به اينكه بخشي از نارضايتي مردم به استفاده از قطعات تقلبي چيني در خودورهاست، اظهار كرد: اين قطعات اگر هم استفاده شود، در خودروهاي قديمي به كار رفته و خودروهاي جديد با قطعات توليد داخل كه از كيفيت و استاندارد لازم برخوردار است بهره مي‌برد.

نظرات بینندگان