arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۴

جهانگیری: کارهای برجام نتیجه می دهد/ منابع کشور آزاد می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رئیس جمهوری گفت: امروز مدیران کشور مدافع اصلی تولید داخلی هستند و به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم آسیب ببیند.

اسحاق جهانگیری روز سه شنبه در حاشیه کلنگ زنی بیمارستان هزار تختخوابی قم در منطقه پردیسان در جمع خبرنگاران بیان داشت: کارهای برجام نتیجه می دهد و خیلی از منابع کشور آزاد می شود، لذا روزهای خوبی از نظر اقتصادی پیش روی کشور از نظر سرمایه گذاری، تولید و اشتغال است و سال آینده سال خوبی برای کشور خواهد بود.

وی ابراز داشت: سرمایه گذاری در زمینه های مختلف در کشور افزایش می یابد و شاهد افزایش گسیل منابع خارجی به کشور خواهیم بود و به دلیل موقعیت استثنایی ایران است که خیلی ها می خواهند با ما کار کنند.
وی تاکید کرد: به مردم و علاقه مندان به تولید در داخل کشور که گاهی نگران می شوند اطمینان می دهیم در این شرایط ممکن نخواهد بود که تولید داخلی کشور فراموش شود و به سمت کالاهای مصرفی خارجی برویم و اجازه نخواهیم داد تولید داخلی در این شرایط آسیب ببیند.

معاون اول رئیس جمهوری اظهار داشت: هر خارجی که برای سرمایه گذاری به ایران می آید با این انگیزه کار می کند که از ظرفیت های ایران استفاده شود و اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه در سرلوحه کارهای دولت است و با اطمینان می گوییم سال آینده نسبت به امسال از نظر اقتصادی سال بهتری خواهد شد.

وی با اشاره به سفر خود به قم گفت: در ایام مبارک دهه فجر خدمت مردم قم رسیدیم و برخی طرح هایی که در صنعت و آب و فاضلاب تکمیل شده بود بهره برداری شد و جلسه هایی با استاندار و مدیران قم برای حل مسائل استان خواهیم داشت. 

جهانگیری افزود: هر مدیری که به قم می آید یکی از توفیق های او زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و دیدار با مراجع تقلید خواهد بود و با توجه به این که بحث کاری سفر امروز زیاد بود فرصت نداریم که خدمت همه مراجع برسیم و امروز با چند تن از مراجع و مابقی این بزرگواران در فرصت های آینده دیدار خواهیم کرد. 

وی یادآور شد: امروز دو کار مهم برای کشور انجام شد و طرح آبرسانی به شهرها و روستاها که پنج هزار میلیارد تومان منابع دارد اجرایی شد تا بتوانیم آب با کیفیت مطلوب را برای 33 میلیون تن از جمعیت کشور برسانیم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان