arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
عضو هیات مدیره نظام پرستاری بیرجند عنوان کرد

پیشرفت همه جانبه جامعه پرستاری در سایه همفکری، تعامل و احترام متقابل به یکدیگر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو هیات مدیره نظام پرستاری بیرجند گفت: شورای عالی نظام پرستاری می تواند نقش موثری در تعامل میان اعضای نظام پرستاری، اعضای شورا و مسئولین وزارت بهداشت داشته باشد.

به گزارش اننخاب، سید علیرضا سعادت جو با تاکید بر لزوم وجود برنامه ای مشخص در شورای عالی نظام پرستاری، گفت: این شورا در تعامل میان پرستاران، سازمان نظام پرستاری و وزارت بهداشت نقش بسیار موثری دارد و پل ارتباطی میان وزارت بهداشت و مسئولین است.

عضو هیات مدیره نظام پرستاری بیرجند بر عدم تندروی و بروز مشکلاتی برای جامعه پرستاری از سوی برخی افراد تندرو تاکید کرد و افزود: مشکلات هر جامعه ای در سایه همفکری، تعامل و احترام متقابل به یکدیگر برطرف خواهد شد. اما در برخی از مسئولان نظام پرستاری این تعامل دیده نمی شود.

به گفته وی، شورای عالی نظام پرستاری می تواند نقش موثری در تعامل میان اعضای نظام پرستاری، اعضای شورا و مسئولین وزارت بهداشت داشته باشد.

سعادت جو بر لزوم عدم وجود شکاف میان سازمان نظام پرستاری و مسئولین وزارت بهداشت تاکید کرد.

وی در ادامه، در خصوص اقدامات معاونت پرستاری وزارت بهداشت به ارتقاء دریافت های پرستاران اشاره کرد و افزود: لازم است تعرفه گذاری در پرداختی ها اجرا شود.

عضو هیات مدیره نظام پرستاری بیرجند افزود: لازم است هر فردی متناسب با فعالیت خود، دریافتی داشته باشد.

سعادت جو همچنین، به برخی از تبلیغات کاذب اعضای شورای عالی نظام پرستاری به هنگام انتخابات این شورا اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه این تبلیغات کاذب باعث شد تا توقع برخی از افراد جامعه پرستاری بالا رود، در صورتیکه برخی از این تبلیغات در عمل دست نیافتنی و غیرممکن بود.

وی افزود: نباید یکسری قول هایی داده شود که نمی توان از عهده آنها برآمد.

عضو هیات مدیره نظام پرستاری بیرجند در پایان یکی از اقدامات خوب در حوزه پرستاری را، سطح بندی خدمات و مراقبت های پرستاری عنوان کرد و افزود: با وجود سطح بندی مراقبت های پرستاری و به کارگیری نیرو در هر کدام از این سطوح موجب ارتقاء کیفیت خدمات و مراقبت های پرستاری در سراسر کشور خواهد شد.
نظرات بینندگان