arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

چه کالاهایی در صدر لیست واردات ایران قرار دارند؟

در هفته‌ای که گذشت کالاهای «ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برای خاک‌سنگ، سنگ‌معدن»، «قطعات منفصله جهت تولیدخودرو»، «ماشین‌های قالب‌گیری»، «ذرت دامی»، «ماشین‌های لفاف‌کردن » در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران از نظر ارزش(دلار)، قرار داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در هفته‌ای که گذشت کالاهای «ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برای خاک‌سنگ، سنگ‌معدن»، «قطعات منفصله جهت تولیدخودرو»، «ماشین‌های قالب‌گیری»، «ذرت دامی»، «ماشین‌های لفاف‌کردن » در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران از نظر ارزش(دلار)، قرار داشتند.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه جامعه گمرک ایران، در روز چهارشنبه 14 بهمن ماه، معادل 9 میلیون و 525 هزار و 3 دلار کالای «ماشین‌آلات ودستگاه‌ها برای خاک‌سنگ، سنگ‌معدن»، به ایران وارد شده است و در این روز، این کالا از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار داشته است.

همچنین در روز پنجشنبه، 15 بهمن ماه «قطعات منفصله جهت تولیدخودرو»، با ارزش معادل 13 میلیون و 43 هزار و 883 دلار از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار گرفته است.

در روز شنبه 17 بهمن ماه نیز از «ماشین‌های قالب‌گیری»، معادل 4 میلیون و 268 هزار و 478 دلار به ایران وارد شده است و این کالا در صدر لیست واردات کالا به ایران از حیث ارزش(دلار)، قرار گرفته است.

همچنین در روز یکشنبه 18 بهمن ماه، از کالای« ماشین‌آلات و دستگاه‌ها برای خاک سنگ، سنگ معدن و...»، معادل 15 میلیون و 983 هزار و 52 دلار کالا به ایران وارد شده است و این کالا در این روز درر صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار دارد.

در روز دوشنبه 19 بهمن ماه نیز، «ذرت دامی»، در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار گرفته است؛ از این کالا معادل 6 میلیون و 541 هزار و 632 دلار کالا به ایران وارد شده است.

همچنین در روز سه‌شنبه 20 بهمن ماه نیز از کالای «ماشین‌های لفاف‌کردن »، معادل 10 میلیون و 23 هزار و 203 دلار کالا به ایران وارد شده است و این کالا در روز سه شنبه در صدر کالاهای وارداتی به ایران قرار گرفته است.

نظرات بینندگان