arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

سردار مومنی: کشور در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: در حالی که کشتار در منطقه به اوج خود رسیده ایران با هوشیاری مقام معظم رهبری و حضور مردم در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم قائم‌شهر ضمن تبریک دهه فجر با بیان اینکه این عظمت پس از ۳۷ سال نشانه عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران و مایه مباهات هر ایرانی است، اظهار کرد: در این دنیا انقلابی دیده نشده که بعد این مدت مردمانش پای انقلاب بایستند.

وی پیروزی انقلاب را موجب آزادی و استقلال برای ایران عنوان کرد و افزود: پیش از پیروزی انقلاب بر اساس منافع دیگران فعالیت می کردیم اما بعد از پیروزی بر اساس منافع خودمان عمل می کنیم.

مومنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دست آوردهای بسیاری دارد که همه به آن اذعان دارند، تصریح کرد: از بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی نعمت امنیت است در حالی که ما در امنیت هستیم و از آرمان هایمان دفاع می کنیم در کشورهای همسایه ناامنی موج می زند.

وی عنوان کرد: وحشی گری قتل و کشتار به اوج خود رسید و امروز امنیتی که در ایران وجود دارد مایه حسادت دشمنان است.

مومنی ادامه داد: در حالی که کشتار در منطقه به اوج خود رسیده ایران با هوشیاری رهبری و حضور مردم در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در ۳۷ سال پیش قدرت های بزرگ ایران را اشغال کردند، خاطرنشان کرد: در سفارت شوروی جلسه ای برای ایران گذاشتند و به شاه ایران چند لحظه وقت دادند تا سرپا صحبت کند که این اوج ذلت برای یک کشور بود.

وی افزود: اما امروز دشمنان به اقتدار و عظمت ایران اذعان دارند و این از بزرگترین دستاورد ما است که با حضور مردم در صحنه بدست آمد.

مومنی تصریح کرد: در اوایل انقلاب نمی توانستیم حتی پرنده ای کوچک تولید کنیم، در دوران دفاع مقدس موشکی که ۵۰ کیلومتر بورد داشته باشد وجود نداشت حتی صلاح انفرادی نمی توانستیم تولید کنیم اما در حال حاضر ساخت موشک های قاره پیما توسط همین دانشمندان در ایران بومی شده و این موجب می شود که دنیا انگشت حیرت به دهان می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در زمان قبل از انقلاب پزشک عمومی از هند، چین و بنگلادش وارد می کردیم آنهم در کشوری که مهد اطبایی همچون ابوعلی سینا و ذکریا رازی بود و ادامه داد: امروز در پزشکی به خودکفایی رسیدیم و حتی در خصوص توریسم پزشکی از کشورهای دیگر به ایران مراجعه می کنند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: در زمینه انرژی هسته ای و سلول بنیادی جزو ده کشور دنیا هستیم.

وی در خصوص انتخابات با اشاره به اینکه در۷ اسفند دو انتخابات مهم پیش رو داریم، گفت: برای نخستین بار دو انتخابات مجلس شورای و خبرگان رهبری همزمان برگزار می شود.

مومنی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات حق و تکلیف است و این حق شهروندان است که در تعیین سرنوشت خود شرکت کنند تأکید کرد:انتخاب درست برای ایجاد امنیت موثر است و مشارکت شما مردم و رأی بالا در صندوق های رأی به اقتدار ملی کمک می‌کند.
نظرات بینندگان