arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۲۱۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

واکنش کاخ سفید به سخنان شمخانی در مورد درخواست جمهوریخواهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سخنگوی کاخ سفید نسبت به سخنان دبیر شورای امنیت ملی واکنش نشان داد.

به گزارش ای بی سی نیوز، جاش ارنست - سخنگوی کاخ سفید - امروز به اظهارات روز گذشته دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در مورد روند مبادله زندانیان میان تهران و واشینگتن واکنش نشان داد و از صحت این گفته ها اظهار بی‌اطلاعی کرد. 

علی شمخانی روز پنج‌شنبه گفت: در جریان گفت‌وگو برای تبادل زندانیان، رقبای جمهوری خواه دولت آمریکا پیام دادند که آنها را آزاد نکنید و این روند را تا آستانه انتخابات آمریکا به تاخیر بیاندازید، اما ما بر اساس اراده خود عمل کردیم.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به این اظهارات گفت: از اینکه آیا این اظهارات واقعیت دارد یا نه، اطلاعی نداریم.

ایران و آمریکا ماه گذشته در جریان یک توافق مبادله زندانیان، شماری از اتباع کشور مقابل را آزاد کردند. همین امر به امتیازی برای دموکرات‌ها بدل شده و انتظار می‌رود که آن‌ها از این توافق در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016،‌ استفاده کنند. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
0
یک بار گولم زدی، شرم بر تو، دوباره گولم زدی، شرم بر من... جمهوری خواهان یکبار از ایرانیان خواستند که گروگان های سفارت را آزاد نکنند تا در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوند که بعد به ایران سلاح بفروشند. ایران به درخواست آنها عمل کرد و آنها رای آوردند ولی به عهد خود وفا نکردند.
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
2
شمخانی ذاتا آدم دروغگویی نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
0
4
اقای شمخانی با این سخن هوشمندانه ضربه ای به جمهوری خواهان زد. اما متاسفانه پخش تصاویر گریان ملوانان آمریکایی و تمسخر انها در راهپیمایی 22 بهمن قم که باعث ناراحتی مردم امریکا شد شانس پیروزی دونالد ترامپ و تد کروز رو که مواضع ضد ایرانی شدیدی میگیرند بالا برد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
2
0
يعني جمهوري خواهان مي خواستندبه ضررخودشان كاركنند،آزادي زندانيان نزديك انتخابات به ضررجمهوري خواهان بودهنه دمكرات ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان