arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴

کنایه کی‌روش به قلعه‌نویی و فرکی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از پایان جلسه امروز خود با کفاشیان به امیر قلعه‌نویی و حسین فرکی کنایه زد.

اختلافات امیر قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش بر هیچکس پوشیده نیست به خصوص این اختلافات جایی نمایان می‌شود که سرمربی کنونی تراکتورسازی بارها و بارها اعلام کرد اگر یک مربی چشم آبی بود هیچوقت از او انتقاد نمی شد.
حالا کی‌روش هم نسبت به قلعه‌نویی واکنش جالبی داشت و نشان داد این اختلافات ریشه دوانده است.
وی امروز بعد از خروج از فدراسیون فوتبالخطاب به خبرنگاران گفت:من درخواست استعفایم را تقدیم به مسئولان کردم و الان زمانی است که برخی می‌توانند به گزینه‌های مدنظرشان فکر کنند.

وی افزود: خود شما ببینید که در سه سال گذشته عمده مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم کردید، به دلیل تحریم‌ها و مشکلات مالی بود و ما با این مشکلات روبرو بودیم. اما به صورت غیرمترقبه شاهد بودیم مبالغ هنگفتی از سوی شهرداری و شورای شهر که نمی‌دانیم منبع آن کجاست، برای تیم امید دریافت شد و این تیم اردوهای خوبی هم برگزار کرد. حتی لیگ هم متوقف شد تا آنها بتوانند تمرین کنند و مشکل خاصی وجود نداشت. حتی افرادی مثل قلعه‌نویی و فرکی هم شکایتی نکردند اما تیم ملی در راه آماده‌سازی برای جام جهانی و جام ملت‌های آسیا همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد. کفاشیان هم اگر می‌توانست این حمایت‌ها را دریافت کند این مشکلات را نداشتیم پس نتیجه می‌گیریم که مشکل شخص کی‌روش است.


نظرات بینندگان