arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۳ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

آخرین وضعیت سارا عبدالملکی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پدرسارا عبدالملکی، ملی پوش سانحه دیده راگبی بانوان ایران گفت: شرایط دخترش بهتر شده و اکنون 2-3 روز است که فیزیوتراپی اش را آغاز کرده است.

علی اکبر عبدالملکی اظهار کرد:خدا را شکر شرایط دخترم خیلی بهتر شده و اکنون فقط در ناحیه ریه سمت چپ کمی عفونت دارد و ریه سمت راستش کاملا بهبود یافته است و از لحاظ تنفسی مشکلی خاصی ندارد. مشکلات ریه او بر طرف شده و امیدوارم عفونت ریه سمت چپش هم بهتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که سارا عبدالملکی از چه زمانی فیزیوتراپی اش را آغاز خواهد کرد؟ افزود: سارا با نظر پزشکان اکنون دو، سه روز است که فیزیوتراپی اش را آغاز کرده است. البته در ابتدا یک تا دو دقیقه بود و اکنون کمی بیشتر شده است. روز گذشته هم روی صندلی نشست و شرایطش بهتر شده است.

پدر سارا عبدالملکی در مورد این که با توجه به روند بهبود، دخترش چه زمانی از بیمارستان مرخص خواهد شد؟ گفت: پزشکان ارتوپدی و متخصصان جراحی در مورد سارا گفته اند او می تواند مرخص شود اما پزشک متخصص داخلی هنوز نظرش را نگفته است. گفته اند به محض اینکه مشکل ریه اش به طور کامل برطرف شود می تواند مرخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که غیر از نفرات قبلی که آخرین آن آقای حسین فریدون، دستیار ویژه رییس جمهور بود چه کسانی به عیادت دخترش آمده اند؟ ادامه داد: برخی اعضای شورای شهر محمد شهر و اعضای تیم راگبی شیراز نفراتی بودند که در این مدت به عیادت آمده اند. از همه کسانی که به ما لطف دارند تشکر می کنم.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان