arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

دو میلیون ایرانی خارج از کشور یارانه می​گیرند!/لاریجانی: برای چی باید به این افراد یارانه بدهند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 دو میلیون ایرانی خارج از کشور یارانه می​گیرند. این خبری بود که نماینده خمینی شهر به نقل از رئیس مرکز آمار در جلسه علنی عصر امروز اعلام کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر، محمدجواد ابطحی، با طرح این سوال که  ارائه یارانه به ایرانیان خارج از کشور چه دلیلی دارد؟، گفت: اگرچه ایرانیان خارج از کشور برای ما عزیزند اما تبعات گرانی ناشی از افزایش قیمت حامل​های انرژی را ایرانیان عزیز داخل کشور تحمل می​کنند.

اظهارات وی آنقدر تعجب برانگیز بود که لاریجانی با تعجب از ممبینی معاونت برنامه ریزی و راهبردی دولت پرسید: این صحت دارد؟

با تکان سر ممبینی که ابراز بی​اطلاعی می​کرد، رئیس مجلس ادامه داد: اگر اینطور است که باید به آن رسیدگی شود . این تذکر وارد است. برای چی باید به این افراد یارانه بدهند؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
AUSTRIA
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
1
1
خوب من خارجم ولی پول تحصیلم رو بابای بیچارم میده.
ناشناس
|
LEBANON
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
0
0
آدمهای دو رو و ضد عدالت! خب وقتی یک دانشجو رفته خارج از کشور و درامد هم نداره و ارز دانشجویی هم میره بانک بگیره میگن هرکی تو تلوزیون گفته خودش بیاد بهت ارز بده! چرا نباید یارانه بگیره؟
واقعا از انصاف به دوره
من با همسرم خارج از کشور داریم درس میخونیم و تبعات ناشی از گرانی را تحمل می کنیم آنوقت شما برای اینکه دوقرون بیشتر گیر خودتون بیاد میاید اینجور درباره ما حرف می زنید. فکر کردید هرکی خارج کشوره از اون فراری های زمان شاهه و کلی پول داره؟ شما که دم از عدالت می زنید چرا چندرغاز سهم من ایرانی رو میخورید؟ مگه نمیگید منابع ایران به ایرانی تعلق داره؟ چرا رو حرف خودتون حرف می زنید؟ شما که اول میرید تو مجلس سریع درباره حقوق خودتون قانون و لایحه میدید معلومه که باید حق من مظلوم رو هم بخورید...ضمنا ما الان خانوار خودمونو ثبت کردیم اما اطلاعاتش رو به سایت رفاه نمیفرستند تا دو ماه و این مدت به ما چیزی نمیرسه و بعدا هم نخواهند داد. ..
ناشناس
|
NORWAY
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
0
0
بخدا ما رایانه نمیگیرم اینجا یارانه دلار می دنند چرا دروغ میگوید تا قبر فقط ۳ واجب است...
نظرات بینندگان