arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

ماجرای کارگذاشتن شنود در دفتر ریاست جمهوری در دوران آیت الله هاشمی و درگیری محمدهاشمی و فلاحیان

علی شکوری راد نماینده تهران در مجلس ششم ، دو ماجرای خواندنی از دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی نقل کرده که در محافل عمومی تا به حال بیان نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی شکوری راد نماینده تهران در مجلس ششم ، دو ماجرای خواندنی از دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی نقل کرده که در محافل عمومی تا به حال بیان نشده است.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب"؛ شکوری راد،خبر از شنود دفتر رئیس جمهور ششم داد و در توضیح این موضوع گفت: در اواخر دولت دوم آقای هاشمی و در نمازظهر نهاد ریاست جمهوری، یک درگیری بین محمد هاشمی و علی فلاحیان صورت گرفت که دلیل آن، این بود که اطرافیان آقای هاشمی متوجه شدند در دفتر خود آقای هاشمی هم شنود کار گذاشته شده است!

وی که باماهنامه نسیم بیداری ، سخن می گفت،  افزود: موضوع آقای هاشمی، اقتصاد و صنعت بود و در آن جا بعضی از مسائلی که در جامعه در قبال  ساختار قدرت مطرح بود، به پای آقای هاشمی هم نوشته شود.

وی ابراز عقده کرده است که «به واقع سکوت وی [هاشمی رفسنجانی] به این مساله دامن زد و اظهار داشت: مثلا قتل های زنجیره ای که آقای خاتمی با همه مشکلات پیش آمده برای خود و دولتش، آن را تا حد امکان دنبال کرد در دوره آقای هاشمی اتفاق افتاده بود، اما وی سکوتش، به آن دامن زد و سبب شد این کانون توسعه یافته و جرات اقدامات بعدی را پیدا کند.

وی درباره موضوع حزب مشارکت در انتخابات مجلس ششم و تخریب هایی که علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام می شد نیز گفت: «مصوبه رسمی دفتر سیاسی حزب [مشارکت] در انتخابات مجلس ششم، این بود که آقای هاشمی به چالش کشیده نشود و انتقاد تند نسبت به وی صورت نگیرد.»

وی در عین حال ضمن تایید انتقاد به هاشمی رفسنجانی در ارگان حزب مشارکت گفت: علاقه جامعه به نقد و برخی سرخوردگی های قبلی، اثر خود را در فضای باز سیاسی که پس از دوم خرداد به درستی ایجاد شد، می گذاشت و هر روز در دفتر سیاسی درج این گونه مطالب در روزنامه حزب نقد می شد، اما روزنامه نگاران تازه نفس از این که می توانند کسی را در راس قله قدرت نقد کنند، خرسند بودند و به کارشان ادامه می دادند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Norway
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
7
1
کسی نیست بگه این ثروت نجومی خانواده رفسنجانی از کجا پیدا شد ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
اگر گوش شنوا باشه صدها بار گفته شده که ثروت خانواده هاشمی زاییده ذهن های علیلی است که بی عرضگی خود را با تمسک به آن می پوشانند. وگرنه هاشمی مکررا گفته و قوه قضاییه هم لیست دارایی های ایشان را ثبت کرده . اما اعتقادی به معاد نیست که نیست و گرنه چطور می توان به راحتی به این مرد بزرگ تاریخ ایران جنین اتهاماتی زد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
1
7
كسي نيست بگه اين آقاي رحيمي معاون اول رئيس جمهوري كي به اتهام فساد ماليش پاسخ خواهد داد و ماجراي شركت ها ي مشايي به كجا رسيد؟
ناشناس
|
Norway
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
1
2
کسی نیست بگه هر چه میکشیم از این خانواده است.....
نظرات بینندگان