arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

مظلومی: مگر من اسمی آوردم که پرسپولیسی ها به خودشان گرفته اند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی استقلال می گوید:«مطمئن هستم که هواداران ما را تنها نمی گذارند.»

به گزارش انتخاب، پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران گفت: بازی حساسی برای ما است و نیاز به 3 امتیاز داریم که از نان شب هم برای ما واجب‌تر است. بازیکنان با تلاشی که می‌کنند باید 3 امتیاز را کسب کنند.
وی افزود: گسترش فولاد تیم تاکتیک‌پذیری است و فکر می‌کنم بازی زیبایی شود چون ما نیز مترصد این هستیم که بازی خوبی انجام دهیم و برخلاف بازی با نفت از موقعیت‌ها استفاده کنیم. دیگر فرصت امتیاز از دست دادن نداریم و مطمئنا با هواداران که ما را تنها نمی‌گذارند 3 امتیاز را می‌گیریم و آنها را خوشحال می‌کنیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: تمرینات خوبی در این مدت انجام دادیم و قصد داریم فوتبال روبه جلویی را به نمایش بگذاریم. درست است که مقابل نفت تهران شکست خوردیم اما بچه‌ها بازی‌ خوبی را انجام دادند، امیدوارم خوب بازی کردن آنها ادامه داشته باشد چون انگیزه بازیکنان بالا است. با آنها صحبت کردم تا به آنچه خواسته هواداران است یعنی کسب 3 امتیاز برسیم.

مظلومی در مورد حضور جیوانی هافبک برزیلی در تمرینات استقلال گفت: یک بازیکن آزاد می‌توانیم بگیریم اما وسواس زیادی به خرج می‌دهیم. شرط ما این است که بازیکن در تمرین ما شرکت کند، اگر آن بازیکن یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان ما باشد جذب خواهد شد. بی‌جهت لیست‌مان را پر نمی‌کنیم چرا که از این مسئله تجربه بدی داریم. بازیکن باید حداقل 4 جلسه در تمرینات ما شرکت کند. امروز هم قرار است یک بازیکن دیگر به ایران بیاید.

وی ادامه داد: اگر بازیکنی جذب نکردیم، مانند دور رفت به مسابقات ادامه می‌دهیم چرا که بچه‌های ما توانمند هستند. این بازیکن برزیلی به آن صورت مورد تایید نبود و از او قوی‌تر می‌خواهیم.
سرمربی استقلال در خصوص اعتراض به داوری دیدار مقابل نفت تهران گفت: دنبال عدالت هستیم، نه می‌خواهیم داور به سود ما قضاوت کند و نه به ضرر ما، امیدوارم آنچه حق است را قضاوت کنند.
مظلومی در پاسخ به این سوال که منظورتان از اینکه داوری‌ها به سمت تیم خاصی چرخیده است، چه بود اظهار داشت: به هر حال صحبت‌هایی در این زمینه مطرح شده اما برخی‌ به خودشان گرفته‌اند.

وی در واکنش به اظهارات محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس مبنی بر اینکه استقلالی‌ها فراموش کرده‌اند در بازی با استقلال اهواز توپ را از داخل دروازه بیرون کشاندند اما داور گل سالم را اعلام نکرد، گفت: اسم خاصی نیاوردیم که گفتند منظور ما پرسپولیس بوده است، برای خوردبین احترام قائل هستیم و او را دوست داریم ولی وقتی اسم آوردیم می‌توانند پاسخ دهند.
مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه بهتر نیست با توجه به نتایج استقلال در هفته‌های گذشته یک روانشناس کنار تیم حضور داشته باشد، گفت: ظاهرا ما اشتباه کردیم که به فینال جام حذفی راه یافتیم چون همه فکر می‌کنند یک جام دست استقلال است. شرایط ما خوب است و چرا باید دنبال روانشناس باشیم؟ پرسپولیس در ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت اما اکنون شرایطش را می‌بینید. 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: فوتبال بالا و پایین دارد و شرایط برای ما اینگونه ادامه نخواهد یافت. ما تیم دوم جدول هستیم و به فینال جام حذفی هم صعود کردیم، تعجب می‌کنم با نتایجی که استقلال گرفته و خودم هم گفته بودم سال اول دنبال سهمیه هستیم، چرا این همه به استقلال حمله می‌شود، حداقل شرایط این است که استقلال مدعی قهرمانی است و قبول دارم که با صدرنشینی ما توقعات بالا رفت، اما در حال حاضر تنها یک امتیاز با صدرجدول فاصله داریم. من نمی‌دانم چرا این همه به استقلال حمله می‌شود.

وی در خصوص شایعاتی که درباره توطئه در باشگاه استقلال شنیده می‌شود، گفت: من چیزی در این رابطه ندیدم، نمی‌دانم منظورشان چیست؛ آیا می‌خواهند من را برکنار کنند یا افشارزاده را؟

مظلومی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد با توجه به حضور فرهاد مجیدی برای تماشای دیدار استقلال و گسترش فولاد شایعاتی مطرح شده که قرار است وی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شود، گفت: من یک روز گفتم که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال می‌شود اما منظورم این بود که یک روز! من با استقلال قرارداد 2 ساله دارم و فعلا کنار استقلال هستم، مطمئن باشید دنبال این هستیم که نتایج خوبی بگیریم و هواداران را راضی کنیم، مجیدی پیشکسوت استقلال و دلش با این تیم است. اگر مجیدی خارج از کشور را رها می‌کند و به ایران می‌آید به دنبال حمایت از استقلال است نه اینکه لباس مربیگری را برتن کند.

وی اضافه کرد: روز گذشته با مجیدی صحبت کردم و او برای اینکه به تیم روحیه بدهد فردا به ورزشگاه می‌آید. باید از تلاش‌های افشارزاده تشکر کنم، خیلی‌ها می‌گویند که چرا افشارزاده در وزارت ورزش حضور دارد، اما او 90 درصد کارهای استقلال را انجام می‌دهد، خوشبختانه نصرالله عبداللهی هم کنار ما حضور دارد و می‌تواند ارتباط ما با مدیرعامل را بهتر کند.

مظلومی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چرا با وجود اینکه استقلال در رده دوم است، حملات زیادی به شما و استقلال شد و اکنون چه راهکاری برای این موضوع دارید، گفت: انتظار همه گونه حملات داریم. اجازه دهید برای شما از گذشته تعریف کنم تا بدانید شرایط استقلال چطور بوده است، برخی‌ها تحمل ندارند و جوانی می‌کنند. ما همراه منصور پورحیدری قهرمان آسیا شدیم و زمانی که به ایران بازگشتیم 4 روز بعد باید با تیم گردن کلفت پاس بازی می‌کردیم. در این بازی با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردیم اما نمی‌دانید که با چه وضعی من و پورحیدری از ورزشگاه خارج شدیم. ما این چیزها را دیده‌ایم و برای ما تازگی ندارد.

سرمربی استقلال تصریح کرد: من با استقلال قهرمان جام حذفی شدم اما چند روز بعد با سایپا در لیگ به تساوی 2 بر 2 رسیدیم، در همان روز عده‌ای علیه من شعار سر دادند،  بنابراین تاکید می‌کنم که این حملات را دیده‌ام و مطمئن باشید که روی ما اثر نخواهد گذاشت. استقلال 25 یا 30 میلیون هوادار دارد و ما برای آنها کار می‌کنیم نه 100 نفر آدمی که مشکل ایجاد می‌کنند، این تعداد هفته پیش هم برای ما مشکل درست کردند.

مظلومی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید شعارهای بازی با نفت خطی بوده است، گفت: راجع به خطی بودن صحبت نمی‌کنم اما برخی جوان هستند و نمی‌توانند تحمل کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قول می‌دهید استقلال به صدر جدول برود و قهرمان شود، گفت: ما همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند و باید موشکفانه بررسی کنیم که آیا سرعت تیم ما کم شده یا سرعت تیم‌های دیگر افزایش یافته است. من هیچ وقت قول ندادم و تاکید می‌کنم برنامه من 3 ساله است، چون در نیم‌فصل در صدر جدول بودیم و به فینال جام حذفی رفتیم توقعات هواداران از ما بالا رفته و اکنون 2 جام از ما می‌خواهند.

مظلومی عنوان کرد: خیلی‌ها از ابتدای فصل می‌گفتند شرایط استقلال خوب نیست و به این تیم نرو اما من استقلالی هستم. طبق برنامه‌ا‌م که اکنون در وزارت ورزش نزد افشارزاده است، عنوان کردم که سال اول دنبال کسب سهمیه، سال دوم قهرمانی و سال سوم کسب قهرمانی آسیا است. تیم من جوان شده و باید صبر کرد، ما فراتر از انتظار ظاهر شدیم و به فینال جام حذفی راه یافتیم، بازیکنان جوان ما پخته‌تر شده‌اند و اکنون به دنبال هدفی هستیم که هواداران می‌خواهند و آن هم کسب 2 جام قهرمانی است.
نظرات بینندگان