arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
سیداحمد خاتمی:

کسی که من را نشناسد، خود را به نشناختگی می زند / می گویند به احمدخاتمی، جنتی، یزدی، مصباح و علم الهدی رای ندهید؛ ای فضول ها! این پنج نفر در صدر لیست مردم هستند

برای دنیای استکبار مهم است، بتواند یک نفوذی هم به مراکز تصمیم‌گیری بفرستند، این فضولی نیست که رسانه‌های انگلیس لیست معرفی می‌کنند و می‌گویند به کی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کسی که من را نشناسد، خود را به نشناختگی می زند / می گویند به احمدخاتمی؛ جنتی، یزدی، مصباح و علم الهدی رای ندهید؛ فضول ها ما پنج نفر در صدر لیست مردم هستیمنماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای دنیای استکبار مهم است، بتواند یک نفوذی هم به مراکز تصمیم‌گیری بفرستند، این فضولی نیست که رسانه‌های انگلیس لیست معرفی می‌کنند و می‌گویند به کی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز با حضور در کنار قبور مطهر شهدای گمنام این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: این شهدا ولی نعمت ما هستند، اسم آنها شهدای گمنام، اما نامدارترین افراد در تاریخ بشریت هستند.

وی خاطرنشان کرد: دومین باری است که توفیق حضور در این شهرستان را دارم، نطق بنده نطق تبلیغاتی نیست، آن کسی که تا کنون ما را شناخته، شناخته است و آن کسی که ما را تا کنون نشناخته است، خودش را به نشناختگی می‌زند و تا آخر هم نمی‌شناسد.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: آدمی که خواب است را می‌شود، بیدارش کرد، اما آدمی که خود را به خواب زده است، لگد هم بزنید، خود را به خواب می‌زند، موضع بنده موضع روشنی برای کل مردم کشور است و اینکه من ولایتمدار بوده‌، هستم و خواهم بود و با این ویژگی اگر بنده را بر می‌گزیند، انتخاب کنید.

به نوشته فارس، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تفکرم، تفکر بسیجی است، معتقدم این تفکر کشور را نگه داشته و نگه می‌دارد و با این تفکر وارد عرصه شدم و واقعا به زیارت شما آمدم.

وی با اشاره به خطبه 17 نهج‌البلاغه گفت: حضرت علی (ع) فرمودند، کسانی که بخواهند علمدار دین باشند و سنگ دین را به سینه بزنند، سه عنصر لازم دارند، اول اینکه اهل بصیرت می‌توانند، علمدار دین باشند و بصیرت هم به معنای دشمن‌شناسی است.

خاتمی تصریح کرد: این هفته و هفته قبل اوج تلاش آمریکا، انگلیس و رژیم صیهونیستی در عرصه فضای رسانه‌ای است.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی هم مهم است، تصمیمات کلان کشور در آن گرفته می‌شود، مجلس خبرگان رهبری را می‌توان گفت در بین نهادها، نهاد اول است، چون رهبری را انتخاب می‌کند در رابطه با مهم‌ترین نهاد تصمیم می‌گیرد و این دو نهاد مهم هستند.

وی ابراز داشت: برای دنیای استکبار مهم است که بتواند یک نفوذی هم به این مراکز تصمیم‌گیری بفرستند، این فضولی نیست که رسانه‌های انگلیس لیست معرفی می‌کنند و می‌گویند به کی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: رسانه‌های انگلیسی و بیگانه می‌گویند به احمد جنتی، محمد یزدی و محمد‌تقی مصباح در تهران به سیداحمد خاتمی در کرمان و احمد علم‌الهدی در خراسان رای ندهید به شما چه ربطی دارد، فضول‌ها این مردم با بصیرت در صدر لیست‌شان همین پنج نفر قرار دارند.

کاندیدای خبرگان رهبری استان کرمان گفت: خدا را شکر احمق‌ها دشمن این نظام شدند، جرم جنتی ولایتمداری، جرم یزدی ایستادگی در خط ولایت و جرم مصباح، مطهری زمانه است.

وی تاکید کرد: جرم خاتمی اینکه در خطبه‌های نماز جمعه پدر فتنه را در آورده است، این‌ها را جرم می‌دانند، این‌ها در این صراط هستند، رای بیاورند، مورد استقبال قرار بگیرند و نگیرند، مردم ما با بصیرت شدند.

خاتمی اضافه کرد: امام راحل فرمودند «اگر دیدید، دشمنان شما روی یکی حساس هستند، این برای آنها خطر دارد و از یکی تعریف می‌کنند، طمع کردند در آن» و این معیار را امام خمینی (ره) به ما داده است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند من به لیست‌ها نگاه می‌کنم، اگر دیدم آنهایی که معرفی کردند، آدم‌های درستی هستند به لیست رای می‌دهم.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که سابقه 50 ساله در دین دارد، سه نفر را در لسیت کرمان قرار داده، کار و بررسی کرده و جامعه روحانیت مبارز  تهران هم آنها را در لیست قرار داده است.

خاتمی عنوان کرد: هفته، هفته لجن‌پراکنی ضد انقلاب علیه کاندیدهای ولایی است و بصیرت شما مردم این است که به یاری خداوند متعال تحت‌تاثیر شایعات و دروغ‌پردازی‌هایی که این‌ها در فضای مجازی پخش می‌کنند، قرار نگیرد، چون معلوم است، آمریکا و انگلیس به این‌ها خط داده و این‌ها نباید نباشند، چون دزدگیر این‌ها قوی است و این‌ها در جایی که باشند، دشمن را ناکام می‌گذارند.

امام جمعه موقت تهران افزود: در مجلس شورای اسلامی هم این کار را انجام دهید به کاندیدایی رای دهید که ولایتمدار با بصیرت باشد و در عمل ولایتمداری خود را بر مسند نشانده است.

خاتمی بیان داشت: هفته، هفته بصیرت و جمعه آینده تبلور بصیرت شما مردم ولایی است، شما یک مجلس خبرگان ولایی و یک مجلس شورای اسلامی ولایی را سامان می‌دهید و تمام دشمنانتان را ناکام خواهید گذاشت و می‌گذارید.

وی ابراز داشت: دومین سرمایه دین‌مداران صبر است، صبر یعنی هزینه کردن در راه دین، می‌خواهند کاری کنند که مردم ما خسته شوند و دست از انقلابشان بر دارند، اما ملت بزرگ ایران خسته نشده  و نخواهند شد، اما دشمنان را خسته می‌کنند.

خاتمی خاطرنشان کرد: سرمایه سوم ملت ایران امروز موضع حق فقط و فقط مواضع آیت‌الله خامنه‌ای مقام معظم رهبری است و شما این موضع را دارید و به برکت این روحانیت بصیری که دارید، این عمامه‌های سفید و مشکی تجلی نور ایمان است.

نظرات بینندگان