arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴

درخواست اصلاح طلبان از مردم برای خودداری از جشن پیروزی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با صدور بیانیه ای از مردم ایران درخواست کرد برای رعایت شئونات اسلامی از برگزاری هرگونه جشن و سرور خودداری کنند.

به گزارش انتخاب متن كامل اين بيانيه به شرح زير است:

آمد بهار جان ها...
آمد بهار جان ها و جان ها بهار شد از اين حماسه حضور و شور و شعور ملتي كه جملگي آينه تمام نماي مسئوليت پذيري و خردمندي هستند...
ملت آگاه و سربلند ايران اسلامي!
بار ديگر مشاركت و احساس مسئوليت بي بديل شما در عرصه اجتماعي، "تاريخ ساز" شد؛ مرحله اول انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره از مجلس خبرگان رهبري با تمامي فراز و فرودها و سلايق و علايق و لحظات تلخ و شيرينش به پايان رسيد.
در اين لحظات شكوهمند، شوراي عالي سياست گذاري انتخاباتی اصلاح طلبان، در وهله نخست تبريك صميمانه خود را تقديم ملت فهيمي مي كند كه با صبوري، اعتماد و اعتقاد به تغيير، در هفتم اسفند ماه، در تعيين حق سرنوشت خود، الگوي جديدي از پيشرفت سياسي آفريدند و همچنين، اين شورا تشكر خالصانه خود را از تمامي جناح ها و طيف ها و افراد مستقل حاضر در اين دوره از انتخابات كه با حضور و رقابت خود، اسباب اعتلاي اين مشاركت را فراهم آوردند، اعلام مي دارد. بديهي است حضور پررنگ شما مردم موجبات افزايش وحدت و امنيت ملي، با افزايش مشاركت در تعيين سرنوشتتان را فراهم نمود.
اميد است كه نمايندگان منتخب مردم در هر دو حوزه مجلس و خبرگان، به منظور تحقق اهداف والاي اين ملت بزرگ و فهيم و تامين حقوق تك تك حقوق افراد اين مرز و بوم، گام هاي بعدي را محكم تر در جهت هر چه بهتر محقق شدن _نظام مردم سالاري ديني_ بردارند. ضمن گراميداشت ايام عزاداري دخت گرانقدر پيامبر اسلام‌( ص )،‌حضرت فاطه زهرا( س )، ‌شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان، با تشکر از عموم مردم خوب و فهیم، درخواست می نماید به جهت رعایت شئونات اسلامی از برگزاري هرگونه جشن و سرور خودداري فرمایند.
باشد تا جشن پيروزي نهايي را پس از برگزاري مرحله دوم انتخابات در حوزه هايي كه رقابت هاي انتخاباتي به دور دوم كشيده شده است، با حضور همه هموطنان در سراسر كشور برگزار نماييم،‌انشالله.

شوراي عالي سياست گذاري انتخاباتي اصلاح طلبان
نظرات بینندگان