arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

همچنان در کیفیت نان با مشکل روبرو هستیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت گندم و آرد گفت: متأسفانه به دلیل توزیع نامرغوب گندم و آرد با مشکل جدی کیفیت نان روبرو هستیم.

به گزارش فارس، احمد دنیامالی در جریان دویست و چهل و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به گزارش حجتی وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: انتظار می‌رود که با توجه به جایگاه حقوقی وزیر جهاد کشاورزی توجه ویژه‌تری به شوراها شود.

وی تصریح کرد: ما امیدواریم در کمیسیون‌های دولت به شوراها و مدیریت‌های شهری توجه و نگاه بهتری نسبت به گذشته صورت گیرد چرا کهب رخی از اوقات کم لطفی از سوی دولتمردان به شوراها می‌شود.

دنیامالی بیان داشت: یکی از بحث‌های مهم، ریزگردها بوده که با توجه به وضعیت نابودی قنات‌ها و توسعه بیابان‌ها رفته رفته به یکی از مشکلات جدی شهرها و به ویژه تهران تبدیل شده است و در چند سال گذشته ریزگردها تهدید بسیار جدی برای شهروندان بوده‌اند.

وی بیان داشت: در حوزه کشاورزی و در خصوص پرت منابع آب اعداد مختلفی اعلام می‌شود که از یک درصد تا 5 درصد است که این موضوع حتماً باید مورد توجه جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

وی با اشاره به کمبود منابع آبی در شهر تهران خاطرنشان کرد: حداقل 250 میلیون متر مکعب آب ناشی از نذولات آسمانی به آبهای سطحی داریم که امیدواریم از این منابع در حوزه کشاورزی و همچنین فضای سبز به بهترین شکل استفاده شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به خودکفا شدن جمهوری اسلامی در بحث گندم در دوران حجتی در وزارت کشاورزی گفت: علیرغم اینکه این کار مهم انجام شد اما هم‌اکنون شاهد هستیم که وضعیت گندم و آرد مناسب نبوده و همین امر باعث نامرغوب شدن کیفیت نان شده است.

دنیامالی در پایان گفت: موضوع شیرین‌سازی آب بسیار مهم و اساسی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و دولت باید درخصوص شیرین‌سازی منابع آب شمال و جنوب اقدامات گسترده‌ای را انجام دهد.
نظرات بینندگان