arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

گروه تروریستی داعش مسیحیان لبنانی را تهدید کرد

گروه تروریستی داعش در تازه ترین سکانس از نمایشنامه ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، مسیحیان لبنانی از جمله سعد الحریری رئیس جریان المستقبل را تهدید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، حزب الله لبنان از مدتها قبل هشدار داده بود که تهدید تروریسم تکفیری برای لبنان، تهدیدی حقیقی و جدی است و این تهدید همه را بدون استثنا در بر می‌گیرد.

گروه تروریستی داعش در تازه ترین سکانس نمایشنامه خود برای ایجاد رعب و وحشت، این بار طوایف مختلف مردم لبنان از جمله مسیحیان این کشور، سعد الحریری رئیس حزب المستقبل و نهاد المشنوق از وزرای کابینه لبنان را تهدید کرد.

بر اساس این گزارش، دو تروریست داعشی لبنانی از دفتر رسانه‌ای ایالت رقه خطاب به مسیحیان لبنان از آنها خواستند که تسلیم خداوند شده تا جانشان حفظ شود.

این دو تروریست داعشی همچنین از اهل تسنن لبنان خواستند که انقلاب کنند.

گروه تروریستی داعش در این ویدئو مدعی شد که دولت سوریه با توطئه اعراب و سروران صلیبی آنها به لبنان یورش برده است. بعد از این عبارات تصاویری از سعد الحریری همراه با یکی از مقامات آمریکایی نمایش داده می شود.

داعش در این ویدئو همچنین تصاویری از نهاد المشنوق وزیر کشور لبنان، تمام سلام نخست وزیر لبنان و نبیه بری رئیس پارلمان این کشور را منتشر کرد و آنها را طاغوتهای دولت لبنان دانست. 
منبع: تسنیم
برچسب ها: داعش ، مسیحیان
نظرات بینندگان