arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۹ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۵

6 پیراهن پرفروش در رئال مادرید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
6 پیراهن پرفروش در باشگاه رئال مادرید مشخص شدند.

به گزارش انتخاب، در فروشگاه کمپانی آدیداس در سانتیاگو برنابئو، پیراهن 25 بازیکن این تیم به فروش می‌رسد که سود فوق العاده‌ای را برای این شرکت آلمانی به همراه دارد. اکنون نشریه اقدام به معرفی 6 پیراهن پرفروش بازیکنان کنونی رئال مادرید کرده است که در زیر می‌آید.

نخستین پیراهن پرفروش رئال مربوط به کریستیانو رونالدو است. پرآوازه‌ترین بازیکن کنونی رئال مادرید، بیشترین سهم را از فروش پیراهن باشگاهش دارد. رده دوم نیز به خامس رودریگس، هافبک 
کلمبیایی قوهای سپید است که هواداران بسیار زیادی در قاره آمریکای جنوبی دارد .

رتبه سوم در اختیار گرت بیل است. این بازیکن ولزی همچنان به روند صعودی فروش پیراهن در رئال مادرید ادامه می‌دهد و دلیل این امر نیز اعلام وفاداری‌اش نسبت به باشگاه رئال مادرید بوده است.

سرخیو راموس، کاپیتان باشگاه در رده چهارم فروش پیراهن قرار گرفته است. گلی که او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014 به ثمر رساند و منجر به قهرمانی قوهای سپید و کسب لادسیما شد، تاثیر زیادی در بیشتر شدن فروش پیراهن او داشته است.

رده پنجم فروش پیراهن به عضو دیگری از BBC تعلق دارد. کریم بنزما که روند گلزنی ثابتی در ترکیب رئال مادرید دارد، بیش از پیش مورد توجه هواداران قرار گرفته و محبوبیت زیادی بین طرفداران پیدا کرده است. در رده ششم نیز تونی کروس قرار گرفته است. هافبک آلمانی رئال با توجه به اینکه در فصل دوم حضور در سانتیاگو برنابئو است، پیراهنش به خوبی فروش می‌رود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان