arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۱۳۵۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۵

نام آمیتا باچان و جکی چان در اسناد پاناما

نام باچان به عنوان یکی از بزرگترین چهره‌های سینمای هندوستان، در اسناد پاناما حداقل چهار بار به عنوان مدیر شرکت‌های کشتیرانی فراساحل واقع در جزایر ویرجین باهاماس ذکر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آمیتا باچان ستاره سینمای هندوستان و جکی جان هنرپیشنه سرشناس فیلم‌های رزمی نیز در میان چهره‌های مشهور اسناد پاناما حضور دارند.

به گزارش انتخاب، نام باچان به عنوان یکی از بزرگترین چهره‌های سینمای هندوستان، در اسناد پاناما حداقل چهار بار به عنوان مدیر شرکت‌های کشتیرانی فراساحل واقع در جزایر ویرجین باهاماس ذکر شده است. این کمپانی‌ها که بیش از 20 سال پیش تاسیس شده‌اند، هر چند کوچک هستند اما کشتی‌هایی به ارزش میلیون‌ها دلار را معامله می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فرانس پرس باچان مدت‌ها قبل از سمت خود در این کمپانی‌ها استعفا داده و هنوز درباره انتشار این اخبار هیچ اظهارنظری نکرده است.

البته باچان تنها نام بزرگ عالم سینما نیست که نامش در اسناد پاناما دیده می‌شود. از جکی چان هنرپیشه هنگ‌کنگی الاصل فیلم‌های رزمی نیز حداقل شش بار در اسناد پاناما نام برده شده است. البته هیچ نشانی دال بر فعالیت‌ این کمپانی‌ها در راستای اهداف نادرست وجود ندارد.

داشتن حساب‌های فرا مرزی امری غیرقانونی نیست، اما اغلب افراد برای فرار از مالیات و پولشویی به استفاده از این حساب‌ها روی‌ می‌آورند.
نظرات بینندگان