arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۱۷۷۳
تعداد نظرات: ۶۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۵
رئیس جمهور:

نباید ترس را بیفشانیم و درو کنیم / درشت‌گویی و حرف‌های بی‌پایه که هنر نیست / فكر افراطی می گوید هیچ گاه با آ‍ژانس و سازمان ملل همكاری نکنید / اگر تفکر ما برد - باخت بود، 90 سال دیگر هم به پیروزی نمی‌رسیدیم

رییس جمهوری با بیان اینكه موفقیت دیپلمات های كشور در مذاكرات هسته ای یكی از مهم ترین روزهای دیپلماسی كشور در قرن اخیر بوده است، افزود:امسال سالی است كه حق ملت ایران در زمینه فناوری هسته ای از سوی جهانیان و سازمان های بین المللی به رسمیت شناخته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نباید ترس را بیفشانیم و درو کنیم / درشت‌گویی و حرف‌های بی‌پایه که هنر نیست / فكر افراطی می گوید هیچ گاه با آ‍ژانس و سازمان ملل همكاری نکنید / اگر تفکر ما برد - باخت بود، 90 سال دیگر هم به پیروزی نمی‌رسیدیم

رییس جمهوری با بیان اینكه موفقیت دیپلمات های كشور در مذاكرات هسته ای یكی از مهم ترین روزهای دیپلماسی كشور در قرن اخیر بوده است، افزود:امسال سالی است كه حق ملت ایران در زمینه فناوری هسته ای از سوی جهانیان و سازمان های بین المللی به رسمیت شناخته شده است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنج شنبه در مراسم رونمایی از 12 دستاورد هسته ای گفت: ما امروز یاد همه شهیدان سرزمین اسلامیمان، دفاع مقدسمان و یاد شهدای بزرگوار هسته ای و عزیزانی را كه برای عظمت كشور از جان خود گذشتند و افتخارات بزرگ فناوری را در كشور جاودانه ساختند را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: 20 فروردین امسال حال و هوای دیگری دارد، ما در شرایط جدیدی امسال 20 فروردین را به عنوان روز فناوری هسته ای جشن می گیریم، امسال سالی است كه حق ملت ایران در زمینه فناوری هسته ای از سوی جهانیان و سازمان های بین المللی به رسمیت شناخته شده است.

وی خاطر نشان كرد: امسال 20 فروردینی است كه جهان به صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران اذعان و اعتراف كرده است، امسال 20 فروردینی است كه دنیا همكاری با ایران در زمینه فناوری هسته ای آغاز كرده است.

رییس جمهوری تاكید كرد: سال 94 سالی تاریخی، سالی به یاد ماندنی برای ملت ایران و حتی در تاریخ دیپلماسی جهان خواهد بود، سالی بود كه ما به جهانیان اعلام كردیم به قدرت نرم بیش از قدرت سخت باید توجه داشت.

روحانی ادامه داد: امسال، سالی بود كه همه جهانیان دیدند منطق استدلال میز مذاكره بر قدرت سخت بر تهدید فشار پیروز است، بی تردید موفقیت دیپلمات های كشور ما در سال گذشته در مذاكرات هسته ای به عنوان یكی از مهم ترین روزهای دیپلماسی كشور در قرن اخیر بوده است.
رییس جمهوری سپس با بیان اینكه مردم كار بسیار با عظمتی در سایه اعتدال به ثمر رساندند، گفت: اعتدال به ما می گوید، كه نه به همه جا به دیگران اعتماد كنید و نه همه جا به دیگران بدبین باشید. 

روحانی ادامه داد: اعتدال به ما می گوید این چنین نیست كه همه مسائل صرفا با مذاكره حل شود اما اینچنین هم نخواهد بود كه با مذاكره نتوانیم هیچ یك از مسائل مهم را به ثمر برسانیم. 
وی تاكید كرد: همانكه مقام معظم رهبری فرمود روزگار ما روزگار ما روزگار همه چیز است؛ از همه ابزار و وسایل مان باید به درستی به خوبی استفاده كنیم .

رئیس قوه مجریه با تاكید بر اینكه افراط همه جا برای ما مضر است، گفت: افراط به ویژه در اندیشیدن و فكر كردن مضر است ؛ بزرگترین خطر را برای یكی جامعه می آفریند. 

روحانی خاطر نشان كرد: در فكر افراطی هیچ گاه نباید با آ‍ژانس بین الملل اتمی و سازمان ملل متحد همكاری كرد؛حتی فكر افراطی به ما می گوید به هیچ كس اعتماد نكنید؛فكر افراطی به ما می گوید به همسایگان، دوستان هم اعتماد نكنید.

وی اضافه كرد: اما اندیشه اعتدالی به ما می گوید رویكرد ما باید رویكرد معتدل باشد؛ هم باید با دنیا حرف بزنیم سخن بگوییم و هم باید برای خود اتكایی و خود كفایی تلاش كنیم هم به فناوری خودمان تكیه كنیم و هم برای پیشرفت فناوری با دنیا تعامل كنیم. 

رئیس جمهوری كشورمان تصریح كرد: شدنی است كه در یك كاری انسان به نتیجه برسد اما با چه هزینه ای در چه مدتی است؟ 

روحانی ادامه داد:ممكن است یك نوجوان بگوید نیاز به مدرسه و معلم نیاز ندارم و خودكفایی و خود استادی و خودم می نشینم و فكر می كنم و حتی اگر كتاب هم بردارم به نوشته دیگری اتكا كرده ام این همان تفكر نادرست افراطی است. 

وی افزود: ما باید از استعداد خود استفاده كنیم و تلاش كنیم و از تجربه دیگران بهره گیریم و با دیگران در حال تعامل باشیم. 

رئیس دولت تدبیر و امید با اشاره رویكرد برخی كمپانی های اقتصادی گفت: در دنیای امروز كه ده ها كمپانی در كنار هم قرار می گیرند و با ایجاد یك شركت واحد كار را شروع می كنند مگر عقل را از دست داده اند؛ یك كمپانی در بدنه ماشین، دیگری در بدنه و یكی در بازاریابی ایجاد شود ، هر سه با هم جمع می شوند و ماشین ارزان تر با كیفیت بهتر و بازار عمیق تر به دست می آورند و جنس خود را صادر می كنند.

روحانی اظهار داشت: اعتدال اساس پیشرفت یك ملت است؛ بنای اسلام بر اعتدال است؛ما امت وسط هستیم و ما اعتدال را می پذیریم و پذیرفتیم ؛ با اعتدال با هزینه كمتر از طریقی مستقیم تر و كوتاه تر به مقصد می رسیم. 

وی تاكید كرد: معنای اعتدال آن است كه رویكرد ما نسبت به جهان و كشورهای دیگر رویكرد متوازن و میانه باشد؛ ما نمی توانیم صددرصد به دیگری اعتماد كنیم نمی توانیم صدردرصد هم نسبت به یكی بدبین باشیم. 

رئیس دولت تدبیر و امید به مذاكرات هسته ای اشاره كرد و افزود: در همین مواقفت نامه هسته ای ما با دنیا ، نه بنای ما در برابر 1+5 بر مبنای اعتماد صددرصد به آنهاست و نه آنها بنای شان با ما بر مبنای اعتماد صد درصد است ؛ مبنای آنها در كار با ما راستی آزمایی است و مبنای ما هم در كار با آنها راستی آزمایی است. 

روحانی تصریح كرد: قدم به قدم با نظارت نسبت به هم كار را پیش می بریم؛ ما در زندگی شخصی خودمان هم همین هستیم با دوست صمیمی خود هم در حال پایش هستید و لذا گاهی به دوست صمیمی هم می گویید من از شما گله دارم چرا این كار را كردی و چرا این گونه گفتی؟ ما همیشه در حال نظارت دقیق بر هم دیگر هستیم. 

وی ادامه داد: مگر می شود كسی بگوید من نسبت به یك كشور دیگر چشم بسته بدون توجه و نظارت چك سفید می دهم؟ ما باید در مقام عمل اعتماد آفرینی كنیم.

رئیس جمهوری كشورمان ادامه داد: من بر این نكته تاكید دارم برادران و خواهران مردم عزیز ایران دشمنان ما در طول سال های گذسته ایران هراسی را تبلیغ كردند و گاهی متاسفانه ایران هراسی را در ذهن برخی از جامعه به باور رساندند؛در تبلیغات از ایرانی هراسی سخن گفتند .
روحانی ادامه داد: كار دولت تدبیر و امید در این 2.5 سال بر این مبنا بوده كه ایران هراسی را به شكست منجر كند؛ دنیا به ایران اعتماد كند و به این ملت بزرگ كه به ناروا در سالهای گذشته برخی قضاوت كرده اند اعتمادكند. 

وی اضافه كرد: نباید امروز سخن ما كلام ما دو مرتبه آن ایران هراسی شكست خورده از بین رفته را دو مرتبه زنده كند؛ ما برای هیچ كشوری تهدید نیستیم ؛ مانسبت به هیچ كشوری نه تهدید می كنیم نه برنامه تهدید و نه برنامه فشار داریم؛ ما در طول 37 سال بعد از انقلاب نه به كشوری تجاوز كرده ایم نه كشوری را تهدید كرده ایم ؛ فقط از خودمان دفاع كرده ایم آن گاه كه به حمله شد و به كشورمان تجاوز شد از خود دفاع كرده ایم .

رئیس قوه مجریه افزود: ما البته باید صاحب قدرت باشیم؛هر كشوری درمورد تهدیدات احتمالی باید قدرت خود را بسازد و تقویت كند؛ ما می داینم گاهی قدرت نرم و گاهی سخت موثر است ما معتقد به قدرت هوشمندانه هستیم.

روحانی تصریح كرد: قبول داریم روزگار روزگار همه چیز است اما در عین حال برای هیچ كشوری تهدید نیستیم و علیه هیچ كشوری برنامه ریزی نكرده و نمی كنیم و ما امنیت منطقه و همسایگان را امنیت خود می دانیم .

وی تاكید كرد: امنیت قابل تقسیم نیست؛ اگر همسایه ما امنیت نداشت مرزهای و كشور ما هم امنیت ندارد؛ هر قدرت نظامی و سلاح ما در كشور ما برای ایجاد امنیت در كشور ما و در منطقه است .

رئیس جمهوری كشورمان خاطر نشان كرد: همه كشورهای همسایه ما باید به این نكته توجه كنند كه ایران برنامه اش حمایت از همسایگان و كشورهای اسلامی است و اگر كشوری فكر می كند ایران برای او تهدید است در محاسبه خود اشتباه كرده اند؛ایران برای كسی تهدید نیست و ایران علیه كشوری حنگی را اغاز نكرده و نخواهد كرد. 

روحانی با بیان اینكه در كشور ما در دو قرن گذشته هیچ گاه ایران به كشوری تجاوز نكرده و نخواهد كرد، گفت: البته ایران كشوری است كه از حقوق خود دفاع می كنند؛ آنجا كه لازم باشد با نرم افزار و سخت افراز از حقوق خود دفاع می كند و در جنگ 8 ساله اول از قدرت نرم افزار و بعد از سخت افزار استفاده كردیم .


روحانی با بیان اینکه کار بزرگی که در برجام انجام شد، با همراهی ملت انجام شد، عنوان کرد: ابتدا ملت با حمایت و انسجام و با رأی خود در خرداد 92 مسیر را هموار کرد؛ ملت ما دولتی را روی کار آورد که رویکرد آن نسبت به جهان تعامل سازنده بود و اگر این رویکرد نبود ما به برجامی نمی‌رسیدیم.

وی با بیان اینکه ‌ملت ما به دولتی رأی داد که تفکرش در مذاکرات جهانی برد - برد بود، گفت: این پایه موفقیت ماست، اگر تفکر ما برد - باخت بود. سال 94 که هیچ، 90 سال دیگر هم به پیروزی نمی‌رسیدیم. ملت ما قدم اول را برداشت و رهبری مقتدر کشور نیز که همواره راهنمای ما بود و در خرداد 92 هم او ما را راهنمایی کرد و او گفت این آرا حق‌الناس است. در مذاکرات هسته‌ای هم او حمایت کرد و او تدبیر کرد و اگر دولت ما دولت تدبیر و امید بود هم تدبیر را از او آموختیم و هم امید را.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دیپلمات‌های ما در مذاکرات کار بزرگی را به ثمر رساندند، اظهار داشت: وزارت امور خارجه و در مقطعی وزارت دفاع، برای به ثمر رسیدن مذاکرات تلاش کرده و همه دست به دست دادند. اگر دکتر ظریف و دکتر دهقان دست به دست هم نمی‌دادند امروز در این نقطه نبودیم.

فرصت برجام‏، دائمی و ابدی نیست

روحانی با بیان اینکه امروز، روز استفاده از فرصت‌های به وجود آمده است، یادآور شد: در سال 94 فرصت‌سازی شد و همه دست به دست هم دادیم و یک فرصتی را ساخته شد. من می‌خواهم این نکته را بگوئیم ولو اینکه ممکن است لحن و عبارت به گونه‌ای باشد که برخی فکر کنند در این زمینه افراط و تفریطی وجود دارد. فرصتی که برجام برای ما به وجود آورده‏، دائمی و ابدی نیست همان طور که ابر بالای سر ما دائم نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه برجام امروز یک فرصت بزرگ برای ملت ما در زمینه جذب فناوری و در زمینه مسائل اقتصادی و تعامل با جهان و جذب سرمایه و وحدت بیشتر و اتحاد درون کشور را فراهم کرده است، تصریح کرد: اگر خدای ناکرده عده معدودی موفق شوند و نگذارند ما به خوبی از این فرصت استفاده کنیم این فرصت باز نمی‌گردد. ما باید امروز همه هنرمندی خود را به کار ببریم و از فرصت به وجود آمده برای پیشرفت و تعالی کشور استفاده کنیم.

رئیس جمهور زمان بعد از برجام هم برای فناوری هسته‌ای هم فرصت است، خاطرنشان کرد: شما امروز فرصت به دست آورده‌اید تا یو.اف6 و آب‌سنگین بفروشید. میله سوخت می‌سازید. با همکاری با کشورهای دیگر از جمله کشورهای 1+5 یه حول قوه الهی قادر خواهیم بود در سوخت راکتور قدرت خودکفا شویم. ما امروز می‌توانیم از کشورهای دنیا کیک بخریم.

درشت‌گویی و حرف‌های بی‌پایه هنر نیست

روحانی اضافه کرد: ما امروز فرصت یافته‌ایم در زمینه فناوری هسته‌ای از فناوری‌های کشورهای دیگر هم استفاده کنیم و آن فناوری‌ها را جذب کنیم. اگر کسی فکر می‌کند علم مرز دارد اشتباه می‌کند. اگر فکر می‌کند فناوری مرز دارد اشتباه می‌کند یا اقتصاد و سیاست مرز دارد‏، اشتباه می‌کند.

وی با بیان اینکه ما باید در ارتباط صحیح و درست با همه جهان به ویژه دوستان و وهمسایگانمان باشیم و از این ارتباط بهره بگیریم و بهره بدهیم نه اینکه ترس را بیفشانیم و درو کنیم، ابراز داشت: درشت‌گویی و حرف‌های بی‌پایه که هنر نیست. امروز فرصت بسیار خوبی برجام برای ملت ما به وجود آورد. امروز رهبری رهبر انقلاب و هدایت‌های معظم‌له فرصت خوبی برای ما به وجود آورده است.

رئیس دولت تدبیر و امید اضافه کرد: امروز در کشور ما وحدت و انسجام ملی فرصت خوبی برای ما به وجود آمده است. نگاه جدید جهان به ایران فرصت خوبی برای ما به وجود آورده تا از فرصت به خوبی استفاده کنیم.

در سال اقتصاد مقاومتی باید همدلی را ادامه بدهیم

روحانی با بیان اینکه مردم ایران همه ما برادریم و در کنار هم قرار داریم، عنوان کرد: ما مسلمانان با یکدیگر برادریم. همه کشورهای همسایه دوستی و برادری با هم داریم. ما باید از این فرصت به خوبی برای پیشرفت کشور استفاده کنیم. در سال اقتصاد مقاومتی همچنان مثل پارسال باید همدلی را ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: بی‌تردید از این فرصت می‌توانیم شاهد آبادانی بیشتر ایران و رفاه مردم و تعالی کشور در زمینه‌های مادی و معنوی باشیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
6
142
ما دوستون داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
اقای روحانی کی دلار ارزان می شود تا هم مردم از شر این گرانی خلاص شوند و هم کشور از رکود خارج شود و قدرت خرید و هزینه تولید کاهش پیدا کند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
اقای ناشناس برخی کارشناسان مورد علاقه فکری شما معتقند برای اقتصاد مقاومتی دلار ارزان سم است..می فهمید یا خیر؟کمی تحقیق کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
77
38
آقای رئیس جمهور سلام.
تیم رسانه ای شما ضعیف است. این که بانک مرکزی سوئیفت را اکران عمومی میکند موید این است که شما در اقناع مردم موفق نبوده اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
نه اقناع مردم!!! اقناع برخي ها و ..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
بفرمایید اقناع دلواپسان البته همه می دانند انها بنا ندارند اقناع شوند
ناشناس
| Italy |
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
البته آقای رئیس جمهور قدرت مانور چندانی ندارد..!!!!!!!!!
هنوز قدرت دست دارودسته احمدنژادی هاست...
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
سه سال از عمر دولت گذشته، تمام مساعی این دولت برای برجام، انتقاد از دولت گذشته، پاسخهای رسانه ای به مخالفان و بیان جملات منطقی گذشته. از دولتمردان آقای روحانی عمل ندیدم که حالا بخوام عملکردشو انتقاد کنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
7
114
عالی
استاد دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
7
134
بسیار عالی و منطقی... از اینکه شما رییس جمهور ما هستی افتخار می کنیم...
علی اکبرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
6
115
بسمه تعالی
خداوند را به خاطر داشتن چنین رئیس جمهور مسلمان، اندیشمند،صلح طلب شکرگزاری میکنم.انشاءالله خداوند اورا یاری و ملت نیز دعاگو و یاور ایشان باشند.آمین
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
3
58
✅ حاج اسماعیل دولابی:

هر وقت کسی شما را اذیت کرد و یا از کسی ناراحت شدید،نمیخواهد به کسی بگویید.

بلکه استغفار کنید، هم برای خودتان، هم برای کسی که شما را اذیت کرده است.

بگو بیچاره کار بدی کرده است، اگر فهم داشت نمیکرد..

وقتی استغفار میکنی؛؛ اگر قلبت حاضر نیست استغفار کند با زبان استغفار کن،آن وقت یکدفعه دلت نرم میشود.

اگر دو سه مرتبه این کار را کردی،دیگر غم نمیتواند شما را بگیرد. چون راهش را بلد هستی.

استغفار "امان گاه" انسان است ،یعنی پناهگاه،

وقتی گفتی استغفرالله در پناه خدا هستی.و کجا امن تر و آرامش بخش تر از آغوش خدا....
@sokhan_delneshin
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
حالا به نظر شما آقای روحانی باید استغفار کند یا منتقدان او و یا هر دو!!!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
4
109
درود بر شما دكتر روحانى عزيز كه حرفهايتان اميدوار كننده است اندكى قاطعانه تر سخن بگوييد مطمئن باشيد اگر در برابر آنها كوتاه بياييد و مسائل را زير سبيلى رد كنيد اولين رئيس جمهور يكدوره اى خواهيد بود رييس جمهور قبلى را بياد بياوريد كه چه استفاده وسيعى از اختيارات خود كرد از او كه كمتر نيستيد ؟ اكثر ملت طرز تفكر شما را قبول دارد لطفا قاطعيت بيشتر به خرج داده و كمتر به درشت گويان و اقتدار گراها باج بدهيد. با احترام
ایزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
4
87
اصولا افرادی که مواضع تند و افراطی دارند شناخت درست و منطقی از روابط بین الملل ندارند. به هر دلیلی آویزان احزاب شده اند و به بیان شعارهای افراطی در محافل غیر علمی می زنند و از همه جالبتر سواد سیاسی ندارند. این گروه منویات شخصی خود را به جای منافع ملی جار میزنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
2
75
همه حرفای آقای روحانی درسته بجز فراز آخش در مورد برادران مسلمان .

چون خداییش ما توی این 37 سال نه تنها برادری از این به اصطلاح برادران ندیدیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
4
74
درود بر تو ای مرد استوار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
4
78
حرف مردم هم همينه والا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
4
94
یعنی با پشت دست همچین کوبید تو دهن یاوه سرایانی که فکر می کنند برای اهداف و آمال یک عده ی قلیل باید زندگی 80 میلیون ایرانی رو گروگان گرفت . آقای دلواپس ؛تو حق نداری به خاطر منافع قدرت و ثروت پرستانه ی خودت ، خون ملت ایران رو تو شیشه کنی .
علی سجده
|
Russian Federation
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
4
79
درود بر روحانی اندیشمند و ظریف دانشمند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
3
71
رییس جمهورمحبوب و توانا ما تفاوتهای اساسی شما را باخیلیها میدانیم و به رایی که به شمادادیم افتخار می کنیم.خداوندشمارابرای ما و ایران حفظ کند.دعاگویتان هستیم.دشمنانتان ناتوان و بلاخواهانتان مبتلا به بلا باشند انشالاااااااا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
2
64
درود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
2
77
دمت گرم آقای رئیس جمهور!
رایی که به شما دادیم حلالتون باشه.
شما را به خدا مردانه بایست و ر مقابل دیکتاتوری شارلاتان مذهبی ها و لات مذهبی ها سکوت نکن!
مردم امیدشون بعد از خدا به تو و اصلاح طلبان است.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
60
افرین بر عقلایی قوم ودر راس آنها رییس جمهور با هوش و مشاوران قوی اش که ملت ایران را از مسیر جنگ و خون ریزی دور کرد رییس جمهور با همه توان خود با همان فکر واندیشه وبا همان قدرت و حمایت ملت باید قدم در بر جام داخلی گذاشت با اخلاق .دسیسه بد خواهان به خودشان برگشت. خداوند با ملت است نه عوامفریبان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
56
بله واقعا حق با شماست اقای روحانی .امیدوارم درشت گویی ها و سخنان بی پایه که هنر مخالفان برجام است ، عمرشان کوتاهترشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
51
اندیشه ناب ایرانی که حاصل فرهنگ وادبیات وعرفان ایرانی است دراین سخنان بخوبی مشاهده میشود.اگرده سال پیش رئیس جمهورایران میشدآماروحشتناک اعتیادوطلاق وبیکاری وفسادوتظاهرودین فروشی این نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
55
افرین روحانی با همین فرمون برو جلو
منتها وضع اقتصادی رو بیشتر و سریع تر بهبود بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
58
آقای دکتر روحانی از زحمات شما و امیدی که به مردم میدهید تشکر میکنم. بعد از برجام سال جدید رو با روحیه و امید شروع کردیم. ما پشتیبان شماییم خواهشا محکمتر از قبل ادامه دهید تا نشاطی که تو جامعه ایجاد شده از بین نره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
0
12
خرداد 92 وهفت اسفند 94مردم نشان دادند چه میخواهند ودرشتگویان از مردم عصبانی هستندباید از انها به خدا پناه ببریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
16
0
خوبه . چهارتا نظر هم خودتون بنویسید تعریف از هم بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
ناشناس چشمت را باز کن انتخابات اسفند را نگاه کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
1
مطمئن برجام سند افتخار ملی است و خواهد بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
16
مطمئن برجام سند افتخار ملی است و خواهد بود
ساحل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
13
درود بر شما ، ما باهاتونیم جناب رییس جمهور وقتی اکثریتو داری غمت نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
دقیقا کدوم اکثریت رو میگی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
13
درود بر دكتر واقعا حرف دل مردم است اين حرفها ما كشوري مي خواهيم كه محيط و فضاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي جرات كند و بدون ريسك وارد بازار كار و كسب شود و ان فضا فضاي تنش زدايي و ارامي است كه فرموديد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
1
متأسفانه مشخص نیست چرا امکان طرح افکار منطقی درمملکت ما سخت وطرح دیدگاه غیر منطقی و افراطی همراه باتهمت افتراء بسیار هموار ومورد حمایت می باشد.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
12
باعث افتخارماى اقاى روحانى
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
3
0
اقا تو را خدا زنجاني را اعدام كنيد ما تا كي منتظر باشيم و البته در ملع عام باشد فيلم اعدامش را هم لطفا زپت كنيد و تلوزيون ان رانشان بدهد
یه نفــــــــــر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
4
11
عنوان سایتتون هستش تحلیلی...
یعنی تمام اخبار مهم کشور رو تحلیل کنید...
این سایت تابلوئه که چپ گرا هستش و اصلاح طلبه..
عنوان های خبری سایتتون هم به درد خودتون میخوره...
علی
|
Germany
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
15
5
اقای روحانی شما بسیار ضعیف عمل کردید در مدت این سه سال خواهش میکنم با تخریب کمتر دولت گذشته گره ای از مشکلات مردم باز کنید
پاسخ ها
ناسناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
اشتباه شد نظرم منفی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
1
برجام اگر افتخار نباشد به قطع ننگ هم نيست فقط يك ضرورت غير قابل إنكار است زيرا تعامل يك نياز است درحاليكه تهديد و افراط راه بجايي نمي برد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
0
درود و هزاران درودت باد ای امید ملت دکتر روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
0
1
رئیس جمهور بد نیست به جای این ژست ها کمی هم به کشور داری برسه
حسبن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
0
2
دکتر روحانی بعضی فعالیتها و کارهاشون خیلی خوب بود مثل بیمه سلامت . ولی از نظر اقتصادی اصلا قبول ندارم . این رکود موجود به طور باورنکردنی واقعا فاجعه هست و رییس جمهور و تیم اقتصادیشون قطعا باید راهکارهای عملی برای بهبود این وضعیت ارائه کنند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
10
8
انتخاب حرفای منو هیچ وقت تو کامنت ها نمیاره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
واسه منم منتشر نمیکنه، با اینکه هیچ وقت توهینی درنظراتم نبوده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
13
جنگ طلبان وافراطیون بخوانند
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
11
ما امیدواریم به بهتر شدن
رضا
|
Russian Federation
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
15
دکتر روحانی رئیس جمهور با صلابت و متین که لایق این کشور است،نیازبه یاری ملت در مقابله با افراط دارد.ملت باید به هوش باشند و اوضاع را رصد کنندو در موقع نیاز موضع خود را حتی در حد همین کامنت ها نشان دهند.
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
14
به فرموده دکتر. روحانی، کسانی که سخنان درشت میزنند وگردن کلفتی میکنند از علم و دانش و ادب برخوردار نیستند ومردم آنان را قبول ندارند
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
0
مردم ما و ملت ما با تمام وجود حرفهای آرامش بخش و نزاکت گفتار،ادبیات نصاحانه و حقایق را دارند لمس می کننند،منطق را فکر صالحانه و بدور از هرگونه تنش را دارند تجربه می کنند ومنطق در گفتار وحقیقت درعمل را دارندمی بینند و به با تمام وجود با یک والی دلسوز به دور از هرگونه حب وبغض،که مصالح امت و مقصد اونا که همانا امنیت و آرامش باشه،دغدغه اونه از خدای متعال بحق مظلومیت زهرای اطهر سلامت وسعادت ایشون ودولتش را در اجرای فرامین مقام عظمای ولایت آرزو دارم فرزند شهید
عبدالله
|
United States
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
1
1
رئیس جمهور عزیز
اولا رای مردم حلالت باد
ثانیا مردم در خرداد 92 پروژه مفابله با افرازگرایی را آغاز ودر اسفند 92 آنرا کامل کرد ووظیفه خود را در حق شناسی انجام داد.اکنون وظیفه شما ودولنمردان مجرب شماستکه بدون واهمه از کسانیکه وقت وبیوقت خود درصدد ناامید کردن مردم هستند عمل کنید.آنها که برجام را کوچک وبی ثمر میدانند منافعشان را در خطر میبینند .آنها که بازار کشور را انبار کالاهای قاچاق کرده اند مسلما هرگز با شما وملت همراهی نخواهند کرد .ملت باشماست وحامی شما.موفق باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
1
18
"معنای اعتدال آن است كه رویكرد ما نسبت به جهان و كشورهای دیگر رویكرد متوازن و میانه باشد؛ ما نمی توانیم صددرصد به دیگری اعتماد كنیم نمی توانیم صدردرصد هم نسبت به یكی بدبین باشیم. "
صد آفرین به این مرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰
2
17
روحانی مچکریم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
معنای اعتدال اینه که آدم واقعیت قضیه را بداند و تصمیم بگیرد آقای روحانی درست تصمیم گرفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
1
1
یعنی، فکر می کنی پیروز شدی!!!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
1
2
لایک
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
1
1
درود بر روحانی (مرد اخلاق _دین_سیاست_حقوق و...) به عنوان کارشناس ارشد حسابرسی افتخار میکنم به داشتن همچین رئیس جمهوری
ناشناس
|
Russian Federation
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱
1
1
همه میدانیم تیم رسانه ای دولت ضعیف نسیت . رسانه ضعیف مانع اطلاع رسانی درست است.
نظرات بینندگان