arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۸۹

حمله به دفتر یک پایگاه خبری

این پایگاه خبری طی یکماه گذشته به افشای برخی جریانهای اقتصادی فاسد و مشکوک در استان تازه تاسیس البرز دست زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
البرز- دفتر شبکه خبری البرز در استان البرز مورد حمله سه مهاجم قرار گرفت.

این اتفاق درحالی رخ داد که این پایگاه خبری طی یکماه گذشته به افشای برخی جریانهای اقتصادی فاسد و مشکوک در استان تازه تاسیس البرز دست زد.

شامگاه روز شنبه دو نفر بااستفاده از ساعات پایانی کار به دفتر شبکه خبری البرز مراجعه و باچاقو سردبیر سرویس استانی این پایگاه را تهدید به مرگ کرده و اقدام به تخریب برخی اموال این دفتر مینمایند.

ماجرا ازاین قرار است که این افراد به محض ورود به دفتر مذکور چاقو را زیرگلوی مسوول این دفتر قرار داده و پرسنل حاضر در دفتر را تهدید مینمایند .مقاومت سردبیر سرویس استانی این شبکه موجب میشود تا ضارب با چاقو چندین بار به وی حمله ور شده و لباسهای او را پاره نماید .

فرد دیگری که همراه ضارب بود از فرصت درگیری استفاده و مستقیما به سراغ یکی از رایانه های اصلی دفتر رفته و باقطع کابلهای آن بهمراه یک دستگاه لپ تاپ از دفتر متواری میشود.

بافریاد کارکنان دفتر که وحشت زده شده بودند یکی ازهمسایگان تلاش میکند ازخروج سارق جلوگیری نماید که موفق به اینکار نمیشود.

مسوول دفتر این پایگاه خبری با متواری شدن این دومهاجم آنها را تعقیب مینماید ولی فرد سومی که درپائین ساختمان با خودرو روشن منتظر همدستانش بود بلافاصله این افراد را با رایانه های مسروقه از محل فراری میدهد.

پس ازاین ماجرا مراتب امر طی شکایتی به مراجعه قضایی اعلام و موضوع با همکاری مناسب ناجا درحال پیگیری است.

گفتنی است این پایگاه اطلاع رسانی اخیرا با انتشار اخبار مستندی نسبت به برخی انتصابات صورت گرفته دراین استان تازه تاسیس انتقاد کرده وخواستار توجه جدی مسوولان به سوابق اجتماعی،اقتصادی وسیاسی این افراد شده است.

ازسوی دیگر افشای برخی فعالیتهای اقتصادی جریانهای سیاسی تنش هایی را برای خبرنگاران و مسوولان این شبکه طی دوهفته گذشته بهمراه داشته است .

شایان ذکر است دوماه پیش لپ تاپ دیگری از این دفتر به سرقت رفته و سه هفته قبل نیز تلاشهایی برای هک کردن سایت با شناسه های اینترنتی کرج صورت گرفت.

البرز به منظور جلوگیری از نفوذ احتمالی به بخش مدیریتی خود از روز گذشته با کاهش فعالیتهایش بخشی از دسترسی ها را قطع نموده است .
نظرات بینندگان