arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۲ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵

حال و هوای خانه پدری مرحوم مهرداد اولادی در قائمشهر

فوتبال دوستان و علاقمندان مرحوم مهرداد اولادی با شنیدن خبر فوتش از سراسر استان مازندران به خانه پدری وی در قائمشهر آمدند تا با حضورشان خود را در غم این خانواده شریک بدانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فوتبال دوستان و علاقمندان مرحوم مهرداد اولادی با شنیدن خبر فوتش از سراسر استان مازندران به خانه پدری وی در قائمشهر آمدند تا با حضورشان خود را در غم این خانواده شریک بدانند.

به گزارش انتخاب ، عصر امروز با انتشار خبر فوت مهرداد اولادی مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم های پرسپولیس و استقلال را در کارنامه داشت، شوکی بر پیکره ورزش کشور و مازندران وارد شد .

پس از دقایقی از انتشار این خبر ، مسوولان ورزش مازندران و علاقمندان به این فوتبالیست برای هماهنگی و دلداری خانواده اولادی در خانه پدریش واقع در خیابان کارگر کوچه شاهد قائمشهر حضور یافتند.

مدیر باشگاه پرسپولیس قائمشهر که خبر فوت مهرداد اولادی را به پدرش داده بود  گفت که برای دادن این خبر به محل کار محمدرضا اولادی پدرش مراجعه کردم .

محمدرضا رامشگر ادامه داد: همیشه پدر مهرداد با دیدن من خبر فرزندش را می گرفت و طبق عادت امروز هم سراغ او را از من گرفت .

وی افزود: توان بیان خبر فوت فرزند را به پدر پیر نداشتم و به بهانه شکسته شدن پای مهرداد او را به خانه آوردم .

رامشگر ادامه داد : حضور جمعیت زیادی مقابل درب منزل باعث شد تا در همان زمان پدر مهرداد متوجه وقوع حادثه ای برای فرزندش شود .

رئیس تربیت بدنی شهرستان قائمشهر نیز که در میان جمعیت هواداران مهرداد اولادی در خانه پدریش حضور داشت  گفت که خبر فوت مهرداد شوکی همچون فوت هادی نوروزی بود که باردیگر پیکره ورزش کشور را لرزاند .

فرشید قدیمی ادامه داد : علاقمندان به این فوتبالیست و لیدرهای تیم نساجی مازندران از همان دقایق نخست شنیدن این خبر در منزل پدر وی حضور یافتند .

وی در خصوص آیین تشییع و خاکسپاری مرحوم مهرداد اولادی نیز گفت که صبح فردا در جلسه ای با حضور مسوولان فوتبال مازندران و مسولان شهرستان قائمشهر برای این منظور برنامه ریزی برنامه ریزی می شود .

به گفته رئیس تربیت بدنی قائمشهر احتمالا آیین تشییع مرحوم اولادی پنجشنبه این هفته برگزار و تدفین وی در روستای قادیکلای بزرگ از توابع شهرستان قائمشهر برگزار می شود .

مهرداد ششمین فرزند محمدرضا اولادی در سال 1364 در قائمشهر به دنیا آمد و ورزش فوتبال را از تیم پرسپولیس قائمشهر شروع کرد و خیلی زود و در 18 سالگی به پرسپولییس تهران پیوست و با بازیهای خوب به الشباب امارات ملحق شد .

وی که سالها در لیگ فوتبال امارات خوش درخشید در بازگشت دوباره به پرسپولیس زیاد موفق نبود و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی به ملوان بندر انزلی پیوست.

و در سومین بار حضور حمید استیلی در پرسپولیس به عنوان سرمربی به این تیم بازگشت و در همان دربی خاطره انگیزی که با برتری 2-3 پرسپولیس و هت تریک ایمون زاید تمام شد در دقیقه 62 از بازی اخراج شد.

وی سال بعد از آن به تیم رقیب یعنی استقلال پیوست هرچند در آنجا زیاد موفق عمل نکرد و حتی با هواداران استقلال دچار مشکل شد.

وی در سومین بازگشت خود به ملوان در نیم فصل امسال حضوری هرچند کم در زمین داشت و سرانجام در بعد از ظهر 31 فروردین در بیمارستان شهدای تجریش دار فانی را وداع گفت.

همچنین اولادی سابقه گلزنی در دربی 61 که با برتری 1-2 پرسپولیس تحت هدایت مصطفی دنیزلی در دقیقه 72 را به سید مهدی رحمتی با ضربه چیپ را دارد.

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان