arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

نظر کروش درباره ناکامی اش در رئال/چوب ندانم کاری های پرز را خوردم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با COPE ناکامی تیمش را در سال 2013 توجیه کرد و گفت: در آن زمان فلورنتینو درک صحیحی از شرایط نداشت.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با COPE ناکامی تیمش را در سال 2013 توجیه کرد و گفت: در آن زمان فلورنتینو درک صحیحی از شرایط نداشت.»

به گزارش انتخاب، کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با شبکه خبری - تحلیلی COPE ضمن اشاره به شرایط خاص این روزهای رئال مادرید و صدر جدول لالیگا تصریح کرد: در زمان من برخی از بازیکنان نباید به فروش می‌رسیدند، به عنوان مثال رئال مادرید نباید مورینتس را از دست می‌داد، در آن سال فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید کارهای خودش را انجام می‌داد و درک درستی از شرایط نداشت، مسلم است که این من بودم که به عنوان سرمربی هزینه این اشتباهات را پرداخت می‌کردم.

آس اسپانیا از قول کروش نوشته است: توجیه فروپاشی رئال مادرید در زمان کروش از دید این مربی، تصمیم‌گیری ضعیف و مدیریت اشتباه است.

کروش که در زمان خود 8 امتیاز بیشتر از والنسیا داشت اما در نهایات تیمش افت کرد و این تیم بنیتس بود که به قهرمانی رسید، در این خصوص گفت: بله تیم ما 8 امتیاز بیشتر از والنسیا داشت اما نتوانست این برتری را حفظ  کند و چنان افت کرد که پس از آن دیگر نتوانست حتی به جمع بزرگان جدول برگردد. شما علاقه دارید بارسلونای بحرانی این روزها را با رئال مادرید زمان من مقایسه کنید، به هر حال سوارس به عنوان یک بازیکن کلیدی در بارسلونا مرا به یاد مورینتس می‌اندازد، آنقدر بر این بازیکن فشار وارد شد که در اولین فرصت ممکن تیمش را ترک کرد و رفت.

وی ادامه داد: بارسلونا نباید سوارس را بفروشد، همان طور که نباید بوسکتس را از دست بدهد، این اشتباه را رئال مادرید وقتی مرتکب شد که مورینتس را به موناکو فروخت و یا وقتی که ماکله‌له را به چلسی تقدیم کرد.

کروش در خصوص اشتباه آن زمان رئال مادرید ادامه داد: وقتی درباره ماکله‌له حرف می‌زنم مثل این است که یک فراری را معرفی می‌کنید و برای او به دنبال جایگزین هستید، رئال مادرید مورینتس و او را از دست داد بدون این که قبل از آن برای جانشین این بازیکنان خوب، تصمیم بگیرد و یک ستاره خوب خریداری کند.

ضمن احترام برای همه بازیکنان خوب رئال مادرید باید بگویم که نمی شود بازیکنان سالهای بعد را با بازیکنان فروخته شده مقایسه کرد.

کروش درباره قهرمان احتمالی لالیگا گفت: به عقیده من بارسلونا همیشه مقتدرانه بازی کرده و البته بازی ستارگان در آمریکای جنوبی و حضور در بازی‌های ملی باعث خستگی آنها شده است. آنها هنوز هم شانس دارند و البته صدر جدول بسیار پیچیده شده است.

وی درباره فلورنتینو پرس نیز گفت: او یک مرد بزرگ است و همیشه برایش احترام قایل هستم اما در آن زمان به من ثابت شد که مدیرعامل درک صحیحی از شرایط بازی ندارد و در نهایت این من بودم که تاوان این تصمیمات اشتباه را دادم. 
نظرات بینندگان