arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۴۶۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۰

"گروه انحرافی ادعای ظهور صغری دارد"

نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: گروه انحرافی با رخنه در بدنه دولت و متاسفانه با حمایت کامل، مسائلی را مطرح می‌کند که دور از ذهن است و حتی کار را به جایی رسانده‌ که ادعای ظهور صغری می‌‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده مردم اصفهان در مجلس، گفت: گروه انحرافی با رخنه در بدنه دولت و متاسفانه با حمایت کامل، مسائلی را مطرح می‌کند که دور از ذهن است و حتی کار را به جایی رسانده‌ که ادعای ظهور صغری می‌‌کند.
 
به گزارش انتخاب به نقل از فارس، حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 مجلس در گردهمایی اصناف و بازاریان که در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران برگزار شد با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) و همچنین بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر توسط رزمندگان دلیر اسلام، اظهار داشت: با توجه به سالروز میلاد حضرت زهرا(س) لازم میدانم به حدیثی از ایشان که در مسجد مدینه ذکر شده است اشاره کنم ، در این حدیث عمق ولایت‌مداری و اطاعت از امام معصوم پدیدار می‌شود.

وی افزود: ما میتوانیم با تاسی از گفتار بسیار گوهربار ایشان و با سرمشق قرار دادن آن در کشور اسلامی خود موجب حرکت به سوی کمال و تعالی شویم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه از زمان شروع انقلاب اسلامی و پس از پیروزی آن، آنچه موجب حفظ و پایداری نظام گردیده است اطاعت محض از رهبری و ولایت فقیه است، تاکید کرد: ولایت ریسمانی است که از پراکندگی امت اسلام جلوگیری می‌کند و راه را جهت نزدیک شدن به حق تعالی هموار می سازد.

وی ادامه داد: امام زمان(عج)نیز در پایان غیبت صغری با تذکر به آخرین نایب خود می‌فرمایند که دیگر جانشینی برای خود انتخاب نکن و در زمان غیبت کبری مردم باید به فقها مراجعه کنند، حتی ایشان در مورد کسانی که ادعای مشاهده دارند آنها را تلقی به کذاب می‌نمایند.

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب با اشاره به علما و فضلایی که به محضر امام زمان(عج) تشرف یافتند، گفت: هیچکس از زبان این عزیزان تا هنگام مرگ سخنی در رابطه با تشرف نشنید و معدود سخنانی در این باره بعد از مرگ آنها عنوان شد.

وی اضافه کرد: در مسائل اخیر کشور متاسفانه شاهد هستیم که یک جریان انحرافی با رخنه در بدنه دولت و متاسفانه با حمایت کامل مسائلی را مطرح می‌کند که دور از ذهن می‌باشد و در این مسائل باز هم متاسفانه امام زمان(عج) را در همه کارها دخیل می‌دانند و حتی کار را به جایی رسانده‌اند که ادعای ظهور صغری می‌‌کنند.

فولادگر در ادامه با اشاره به ادعای مدیریت امام زمان(عج)در تمامی تصمیم‌گیری‌ها توسط گروه انحرافی، گفت: این ادعایی بسیار غلط است، بریا اینکه در این ادعا عنوان شده که حضرت مهدی(عج) راه را نشان می‌دهد، حتی آنها عزل و نصب افراد در بدنه دولت را ناشی از تصمیم امم زمان(عج) می‌دانند،در صورتیکه در تمامی احکام، روایات و مسائل اسلامی ذکر شده که در زمان غیبت ایشان، ولی فقیه زمان، تصمیم گیرنده در تمامی مسائل است.

وی تاکید کرد: همگی ما به این نکته واقف هستیم که امام زمان(عج) دارای ولایت تکمیلی است و رزق همه ما از برکت ایشان سر چشمه می‌گیرد ولی این بدان معنی نیست که با آوردن نام ایشان به هر کار خود تقدس بخشیم و همه تصمیمات را ناشی از تصمیم ایشان بدانیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه نتیجه این اعمال کنار گذاشتن فقها و ولی فقیه است، تصریح کرد: این افراد ادعا دارند که وقتی ما با امام زمان(عج) در ارتباط هستیم دیگر احتیاجی به ولی فقیه نداریم.

وی در ادامه اظهار داشت: نکته دیگر در تفکر جریان انحرافی تمسک به علوم ماورای عقیدتی از طریق تکذیب اهل بیت است، جمعی‌گری تصوف و عرفانهای کاذب یعنی رفتن به سوی ماورا از طریق رد نمودن اهل بیت از جمله این اعمال است.

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) که اشان فرموده‌اند "راه دریافت حقیقت غیر از همراهی با اهل بیت باطل است " اظهار داشت: نتیجه نگاه جریان انحرافی انکار اهل بیت و بازهم در پایان انکار ولی فقیه است.

وی افزود: نکته بعدی کشاندن این نوع ذهنیات به مسائل جاری کشور است، متاسفانه در این چند وقت شاهد بودیم که یکسری افراد معلوم‌الحال که به گفته مقامات در دولت نفوذ کرده بودند با پیش کشیدن مسائل انحرافی و رمالی شروع به پیش بینی مسائل کشور می‌کردند هرچند ارتباط این افراد با دولت تکذیب شده ولی کسانی که دستگیر شدند دارای ادعاهای دیگری هستند.

فولادگر تصریح کرد: نتیجه‌های فراوانی را می‌توان از مباحث مطرح شده گرفت که مهمترین آنها بی‌توجهی به مراجع و ولایت مطلقه فقیه و کنار گذاشتن رهبری، بی‌توجهی به قانون اساسی و تضعیف جایگاه‌های دیگر تصمیم گیرنده در کشور مانند مجلس از نتایج این نوع نگاه است.
وی ادامه داد: متاسفانه تحت تاثیر این جریان شاهد مسائلی مانند خانه نشینی چند روزه، بی اعتبار دانستن تصمیمات مجلس از جمله تشکیل وزارت ورزش، تعجیل ادغام وزارتخانه‌ها، بی اعتبار دانستن مجمع تشخیص مصلحت نظام که از ابتدای انقلاب شاهد خدمات شایانی از این مجلس بودیم، شده اتفاق افتاده است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: حتی شورای نگهبان که بالاترین مرجع جهت تصویب تصمیم‌گیری‌های کلان مملکتی است زیر سوال می‌رود و این مسئله موجب واکنش شدید این شورا می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس نتیجه دیگر اقدامات گروه‌ انحرافی را کند شدن حرکت اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت:.در سالی که مقام معظم رهبری آن را "جهاد اقتصادی " نامیدند بوجود آوردن چالش موجب کندی حرکت می‌شود، برای اینکه ایشان با بینش و تدبیر بسیار بالای خود بدلیل عدم حصول نتایج اقتصادی جهت رسیدن به هدف رتبه اول اقتصادی در منطقه و شتاب در شاهراه اصلی اقتصادی این سال را بدین نام نامگذاری کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم به جای پرداختن به چنین مبحث مهمی، وقت کشور بر سر مسائل بیهوده و چالش برانگیز مانند ادغام وزارتخانه‌ها بدون مشورت با مجلس و شورای نگهبان و همچنین مسائل دیگر که برگرفته از جریان انحرافی است گرفته می‌شود.

فولادگر در تصریح کرد: آقای احمدی نژاد باید بداند دلیل اقبال عمومی و رأی آوردن وی در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری شعارهایی مانند مبارزه با رانت خواری، جلوگیری از بی انضباطی اقتصادی، عدالت محوری و تشکیل دولت کاملا اسلامی بود که متاسفانه اکنون بدلیل وجود این جریان انحرافی در بدنه دولت شاهد استفاده از رانت و همچنین بی انضباطی آشکار اقتصادی هستیم و حتی دیگر به عدالت محوری نیز نقد وارد است.

وی اظهار داشت: اگر کسی به درستی نقدی را به دولت وارد می‌کند سریع آن را به مسائل سیاسی ربط می‌دهند و اظهار می‌دارند که می‌خواهند مشکلی در حرکت دولت ایجاد کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه در سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیگر علما از یک فتنه جدید در سال 90 وعده داده بودند، گفت: متاسفانه در این روزها شاهد این فتنه هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم همگی ما حول محور و ریسمان ولایت فقیه باشیم و همچنین با تبعیت کامل از ایشان بتوانیم قدمی در جهت کمال الهی و پیشرفت کشور برداریم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
9
بابا کی رای داده به احمدی نژاد که همش میگین مردم رای دادن بهش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
0
6
اول همون اول اين خبر بايد تصحيح بشه : جريان انحرافي با رخنه در دولت؟؟؟؟ جريان انحرافي و دولت مگه از هم جدا هستن؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۲
1
1
میشه نظر رئیس جمهور محترم جناب احمدی نژاد را در خصوص این عده ای که چند روزی هست اسمشان گروه انحرافی شده را بیان فرمایید ؟ من قبلا فکر میکردم یگانه دوستان و تنها یاران رئیس جمهور محترم ما که رای بالایی هم آوردند همین ها میباشند / چطور شد واقعا انسان از تحلیل اتفاقات در میماند
ناشناس
|
NETHERLANDS
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۳
0
0
خود شما ها با تمام قوا از ایشان حمایت میکردید حالا عوض قبول اشتباه خود دارید ماله کشی میکنید.
نظرات بینندگان