arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۰۳۸
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

نماینده ولی فقیه در سپاه: مقابله با بدحجابی نباید مورد هجمه قرار بگیرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به صحبت‌هایی که در مورد گشت نامحسوس مطرح است، گفت: مقابله با بدحجابی نباید مورد هجمه قرار بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به صحبت‌هایی که در مورد گشت نامحسوس مطرح است، گفت: مقابله با بدحجابی نباید مورد هجمه قرار بگیرد.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام علی سعیدی در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص)‌ استان کرمانشاه، با اشاره به صحبت هایی که در مورد گشت نامحسوس مطرح است، گفت: حفظ دین و پیاده کردن آموزه های دینی از اهمیت زیادی برخوردار است و مقابله با بد حجابی به عنوان یکی از نمودهای پیاده کردن آموزه های دینی نباید مورد هجمه باشد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دنیای امروز معنویت و موشک حرف اول را می‌زنند و در نبود یکی دیگری توان لازم را نخواهد داشت، اظهار کرد: کسانی که می گویند امروز عصر گفتمان و معنویت است و عصر موشک نیست، بگویند اگر امروز موشک‌های فجر 5 نبود، در غزه چه اتفاقی می‌افتاد و اسرائیل با حزب الله چه می‌کرد؟

سعیدی در ادامه معیار انتخاب رئیس مجلس خبرگان را انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و عمل کردن دانست و از مسئولیت‌ها به عنوان امانت یاد کرد.

وی افزود: تمامی مسئولیت ها از نمایندگی مجلس گرفته تا هر پست دیگری امانت هایی است که باید به اهلش سپرده شوند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه عمق و گستره سپاه را زیاد دانست و با بیان اینکه بهترین و شایسته ترین چهره‌های نظام در سپاه هستند، گفت: اگر امروز نیروهای ما در صحنه ایفای نقش نمی کردند جبهه مقاومت از مدت ها پیش از بین رفته بود و آنچه سبب شده تا سوریه روی پای خودش بیاستد نقش آفرینی ایران در سوریه است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان