arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۱۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

تیراندازی خونین در پارکینگ بیمارستان عرفان+ عکس

ساعت 19 شب گذشته ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل از تیراندازی خونین در بیمارستان عرفان خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ساعت 19 شب گذشته ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس ویژه قتل از تیراندازی خونین در بیمارستان عرفان خبر دادند.

به گزارش انتخاب، بلافاصله قاضی سعید احمد بیگی، بازپرس ویژه قتل تهران به همراه تیم جنایی در محل حادثه حاضر شدند. بررسی های اولیه نشان می‌داد ساعتی قبل مرد 35 ساله به نام محمود با مراجعه به مقابل بیمارستان عرفان به انتظار همسرش که پرسنل اتاق عمل است، می ماند.
تیراندازی خونین در پارکینگ بیمارستان عرفان
ساعت 19 با تعطیلی شیفت کاری بیمارستان، مرد جوان به همراه همسرش به پارکینگ بیمارستان رفته و سوار خودروی سمند نقره ای متعلق به زن جوان به نام فاطمه می‌شود. در حالی که زن جوان ماشین را روشن کرده بود تا حرکت کند، ناگهان همسر او اسلحه کمری کوچک را از جیبش درآورده وبه سمت همسرش نشانه می رود. زن جوان هر چه جیغ می زند نمی تواند مانع او شود و مرد 35ساله با شلیک دو گلوله به سر همسرش او را مجروح می کند. محمود سپس با قرار دادن اسلحه روی سرش یک گلوله نیز به سر خودش می زند.


در همان زمان نگهبان بیمارستان و پارکینگ متوجه صدای شلیک شده وسریع به پارکینگ روبه روی بیمارستان می رود وقتی نگهبانان بیمارستان به داخل خودروی سمند رفتند اسلحه در دست مرد جوان بود. بلافاصله زن و شوهر جوان به اتاق عمل منتقل شدند که سطح هوشیاری آنها بسیار پایین و حالشان بسیار وخیم گزارش شده است.

یکی ازهمکاران زن جوان گفت: فاطمه از چندی قبل با همسرش اختلاف داشت و همیشه با یکدیگر درگیر بودند. آنها یک فرزند دو ساله دارند که بیشتر مواقع در خانه مادربزرگش است. با مشخص شدن این موضوع بازپرس جنائی دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد.


*میزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
25
8
بعضی ها چقدر از فیلمها تاثیر میگیرند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
6
51
منم زنم تو همون بیمارستانه
داره ازم جدا میشه با دو تا بچه بزرگ
مثل اینکه اونجا کلاس آموزشی چطور زندگیتونو بپاشونید دارند.
پاسخ ها
بهلول
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
از بس که سریال های مزخرف و بی سرو ته ماهواره تماشا میکنند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
0
46
بیچاره فرزند 2 ساله . اون چه گناهی کرده
نظرات بینندگان