arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۱ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

صفوی: ایران به شدت با تجزیه عراق، سوریه و یمن مخالف است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر این‌که «جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری قدرتمند به دنبال صلح، ثبات و امنیت پایدار در منطقه است» گفت: ایران به شدت با تجزیه کشور عراق،‌ سوریه و یمن مخالف است.

سردار سرتیپ پاسدار سیدیحیی صفوی در حاشیه همایش تحولات ژئوپلیتیکی غرب آسیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ ایران به دنبال امنیت پایدار و نظام‌های سیاسی موجود است که از جمله آن نظام سیاسی در سوریه است. نظامی که منتخب مردم سوریه به شمارمی‌آید که مردم آن را در انتخابات مجلس سوریه نشان دادند و در انتخابات آینده سوریه نیز مردم به حکومت فعلی رأی می‌دهند و یا بحران‌هایی که اکنون در وضعیت دولت و مجلس عراق به وجود آمده که در حال حاضر جمع و جور می‌شود البته وجود نیروهای تکفیری تروریستی فتنه‌ای در این منطقه شده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد: به هر جهت نظام سیاسی ایران و دولت قدرتمند جمهوری اسلامی ایران به دنبال ثبات،‌ صلح و امنیت منطقه است و ایران هزینه لازم را در این رابطه می‌دهد و ملت بزرگ ایران و رهبری خردمند می‌خواهند منطقه پیرامونی ما و منطقه جهان اسلام پر از صلح و امنیت پایدار بدون حضور بیگانگان و تروریست‌های تکفیری باشد و سیاستش مبتنی بر صلح و امنیت پایدار و به نفع مردم منطقه رقم خورد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان