arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵

فرمانده نیروی زمینی سپاه: به هر اقدام و حرکت تروریستی پاسخ سخت و پشیمان‌کننده می‌دهیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی زمینی سپاه با تاکید برآمادگی همه جانبه یگان‌های عملیاتی شمالغرب و غرب کشور گفت: به هر اقدام و حرکت تروریستی پاسخ سخت و پشیمان کننده می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در همایش فرماندهان عملیاتی قرارگاه‌های حمزه سیدالشهداء (ع) و نجف اشرف که با حضور فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی سپاه انتظامی و مرزبانی ناجا و اداره کل اطلاعات شمالغرب و غرب کشوردر ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: تامین امنیت در منطقه شمالغرب و غرب کشور، استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه، مدیون مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های کلیهٔ نیروهای رزمنده بویژه دلاورمردان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) و نجف اشرف است.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای آمادگی‌های لازم برای رویارویی با تهدیدات و خطرات ناشی از وضعیت منطقه افزود: اوضاع سیاسی امنیتی کشورهای پیرامونی و بحران‌های ایجاد شده در این کشور‌ها می‌طلبد که ما آمادگی‌های همه جانبهٔ خود را توسعه و افزایش دهیم و لذا تردیدی نیست که این آمادگی‌ها عامل اصلی بازدارندگی می‌باشد.

پاکپور تصریح کرد: ما بحمدالله این آمادگی را داریم که به هر نوع اقدام و حرکت تروریستی ضد انقلاب پاسخ سخت و پشیمان کننده دهیم و تروریست‌ها در هر محل و نقطه‌ای که باشند این حق را برای خود قائل هستیم که آن‌ها را مورد هجوم قرار داده و نابود کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه اظهار کرد: سعودی‌ها تلاش می‌کنند با استفاده از عناصر ضد انقلاب و شرور و سازماندهی آن‌ها در آن سوی مرز نسبت به برهم زدن امنیت کشور اقدام کنند که تلاش‌های آن‌ها تاکنون راه به جایی نبرده و ان‌شاءالله با آمادگی و تلاشی که رزمندگان ما دارند همه نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که «دشمنان ایران اسلامی درصدد هستند تا بین شیعیان و برادران اهل سنت در منطقه تفرقه ایجاد کنند» گفت: ایجاد تقرفه و چند دستگی نقشه شوم دشمنان ایران اسلامی در دوره‌های مختلف بوده است که البته با شکست روبرو بوده‌اند.

پاکپور وجود آرامش و امنیت پایدار در منطقه را حاصل وفاق ملی، همدلی و انسجام درونی ایران اسلامی دانست و افزود: انگیزه و روحیه شهادت طلبی و ایثارگری در رزمندگان اسلام در مرزهای جمهوری اسلامی ایران یکی دیگر از عوامل پایداری امنیت در منطقه است.

وی در پایان بالابردن انگیزه و معنویت در نیرو‌ها و حفظ آمادگی‌های رزمی در کلیه سطوح همراه با کنترل مرز‌ها را امری مهم و حیاتی قلمداد و خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی ما باید با اشراف اطلاعاتی و امنیتی بیش از پیش، استمرار آموزش‌ها و تمرینات نظامی را یکی از اصول مهم موفقیت در میادین مختلف به شمار آورند.
نظرات بینندگان