arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۹ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵

تساوی ارزشمند مدافع عنوان قهرمانی/شکست لیورپول در نیمه نهایی لیگ اروپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
با تساوی دیدار شاختار و سویا و شکست لیورپول در دقیقه 90 برابر ویارئال دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که در یکی از حساس‌ترین دیدارها ویارئال در خانه و در ورزشگاه ال مادریگال به مصاف لیورپول رفت که با حذف تیم هایی چون منچستریونایتد و بوروسیا دورتموند توانسته بود خودش را به عنوان مدعی در این رقابت ها نشان دهد.

زیردریایی های زرد (لقب ویارئال) عطش زیادی برای باز کردن دروازه لیورپول داشتند. آنها به خوبی می دانستند که دو هفته دیگر در آنفیلد باید در جو وحشتناکی برابر قرمزپوشان به میدان بروند ولی بازی منطقی لیورپول آنها را از رسیدن به گل باز داشت تا اینکه در دقیقه 90 مسابقه این آدریان آلوارس بود که توانست روی غفلت مدافعان لیورپول دروازه این تیم را باز کند تا این دیدار با برتری یک بر صفر نماینده اسپانیا به پایان برسد.

در دیگر دیدار این مرحله سویا و شاختار برابر هم در اوکراین به میدان رفتند که این دیدار برنده ای نداشت و با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. تساوی که برای سویا نتیجه خوبی است چرا که با یک تساوی بدون گل و حتی یک بر یک می تواند به مرحله بعد برسد. در این دیدار ویتولو و کوین گامیرو برای سویا مهمان گلزنی کردند و مارلوس و استفانکو نیز گلزنان شاختار بودند.

دیدارهای برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا دو هفته دیگر برگزار خواهد شد تا تکلیف فینالیست های این فصل مشخص شود. سویا قهرمان دو دوره قبلی این رقابت ها بوده است.

نظرات بینندگان