arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

هلاکت چهارمین عامل اصلی حادثه خاش

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین عامل اصلی شهادت ماموران انتظامی خاش که در درگیری با نیروهای پلیس زخمی شده بود هنگام فرار به پاکستان هلاک شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین عامل اصلی شهادت ماموران انتظامی خاش که در درگیری با نیروهای پلیس زخمی شده بود هنگام فرار به پاکستان هلاک شد.

به گزارش انتخاب، سردار سرتیپ دوم حسین رحیمی روز شنبه در نشست خبری با تشریح حادثه درگیری اشرار با پلیس در خاش اظهار داشت: ماموران انتظامی خاش در درگیری هفته گذشته با اشرار مسلح موفق شدند 3 نفر از آنان را در صحنه به هلاکت رسانده و یک نفر دیگر را از ناحیه پا مصدوم کنند که به وسیله 2 نفر دیگر از اشرار به پاکستان انتقال یافت که در آن کشور به هلاکت رسید.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی خاش در حین انجام وظیفه و گشت زنی در شهر خاش از سوی تعدادی از اشرار مورد تیراندازی قرار گرفتند که با مقابله به مثل ماموران رو به رو شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: اشرار مسلح در این درگیری 2 نفر از نیروهای انتظامی خاش را در صحنه به شهادت رساندند و 2 نفر را زخمی کردند.

سردار رحیمی گفت: 2مامور زخمی به بیمارستان انتقال یافتند که یکی از آنان به سبب شدت جراحات وارده به فیض شهادت رسید.

وی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با انجام کار دقیق اطلاعاتی و بررسی منطقه و با تدبیر شورای تامین، همکاری بسیار خوب دادستان، فرمانده سپاه، قرارگاه فرعی قدس سپاه خاش به محوریت اداره کل اطلاعات استان موفق شدند جنازه 3 شرور به هلاکت رسیده را شناسایی، کشف و به پزشکی قانونی تحویل دهند.

وی ادامه داد: همچنین 3 نفر از عواملی که با اشرار در انتقال اجساد آنان همکاری کرده بودند دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با اشاره به اصل این درگیری ها اظهار داشت: ماموران انتظامی خاش هفته گذشته یک تن مواد مخدر را در شهر خاش کشف و یک نفر از قاچاقچیان را به هلاکت رساندند که اشرار به تلافی این کشفیات با پلیس درگیر شدند.

وی افزود: 15 قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین نیز در برسی های انجام شده از محل انباشت (دپوی) آنها کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی با تمام اقتدار در مقابل ناامنی ها ایستادگی می کند و این استان را برای تمام اشرار و مخلان امنیت ناامن می کند.

سردار رحیمی در ادامه همچنین به انهدام 2 باند بزرگ مواد مخدر در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: نیروهای جان بر کف انتظامی روز گذشته در شهرستان های نیکشهر و سرباز یک تن و 750 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: یک نفر در این درگیری ها به هلاکت رسیده و 2 قبضه سلاح و سه دستگاه خودرو نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشف مواد مخدر را در کشور دارد افزود: 15 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در این استان کشف شده که در همسنجی با سال گذشته 48 درصد رشد را نشان می دهد.

وی همچنین از دستگیری یک سارق حرفه ای در استان خبر داد و گفت: این فرد به 53 فقره قتل، گروگان گیری و دزدی احشام در محدوده ی شهرهای فنوج و دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان اعتراف کرده است.

وی ادامه داد: مردم استان تاکنون همکاری بسیار خوبی با پلیس داشتند که نیروی انتظامی صمیمانه از آنان قدردانی می کند.
نظرات بینندگان