arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

باشگاه ذوب آهن تهدید کرد/ ستاره پرسپولیس در آستانه محرومیت

سرمربی نفت طوری استقلالی‌ها را خوشحال کرد که آنها بعد از آن دربی عجیب به خیابان‌ها ریختند و شادی کردند.به گزارش انتخاب، دیروز رک و پوست‌کنده با منصوریان صحبت کردیم و او هم سعی کرد خیلی صریح جواب ما را بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی نفت طوری استقلالی‌ها را خوشحال کرد که آنها بعد از آن دربی عجیب به خیابان‌ها ریختند و شادی کردند.

به گزارش انتخاب، دیروز رک و پوست‌کنده با منصوریان صحبت کردیم و او هم سعی کرد خیلی صریح جواب ما را بدهد.
* آن حرف‌هایی که در مورد مسئولان نفت زدی خطرناک نبود؟
تیم ما دوران بسیار سختی را چه به لحاظ روحی و چه از نظر مالی پشت سر گذاشته بود. بچه‌ها در رختکن مرا صدا کردند و گفتند بعد از خدا به جز تو کسی را نداریم، مگر ما نفتی نیستیم که کسی به ما توجه نمی‌کند؟ رئیس‌جمهور هم برای بازی ایران و آرژانتین پیغام می‌دهد اما مسئولان نفت خودشان را به خواب زده‌اند و دودستی هم که آنها را تکان می‌دهی بیدار نمی‌شوند.
* پیروزی بر این پرسپولیس حس خوبی بود نه؟
تازه بعد از این بازی من با تمام وجود متوجه شدم که فوتبال ایران هنوز دوقطبی است و به جز پرسپولیس و استقلال بقیه برای مردم مهم نیستند. ما خودمان برای کسب سهمیه می‌جنگیدیم ولی نفت وسیله‌ای شد برای کرکری بیشتر بین هواداران دو تیم و البته سرنوشت لیگ را هم عوض کرد. بعد از بازی فهمیدم نشاط و شادی به فوتبال ایران برگشته و البته باید قبول کنیم که تیم ما هم بازار فوتبال را داغ نگه داشت.
* استقلال قهرمان می‌شود؟
باید تا دقیقه 95 بازی آخر بجنگد. حالا سرنوشت قهرمانی دست استقلال است و البته باید تراکتورسازی را ببرد.
* رقابت شما و قلعه‌نویی هم برای کسب عنوان چهارمی جالب است.
بله، سرنوشت ما به نتایج استقلال، تراکتورسازی، ذوب‌آهن و... بستگی دارد ولی به هر حال تا روز آخر می‌جنگیم.
* استقلالی‌ها می‌توانند لطف شما را جبران کنند؟ آنها اگر قهرمان جام حذفی شوند به نفع نفت است؟
من همه چیز را به خدا واگذار کردم. خدا کند بهترین تیم لیگ قهرمان شود و البته خودم دوست دارم استقلال تهران یا پرسپولیس قهرمان شوند.
* بهترین تیم لیگ کدام است؟
از نظر فوتبالی بهترین‌های لیگ به نظر من نفت، گسترش و ذوب‌‌آهن هستند ولی ما بهترین تیم هجومی لیگ (پرسپولیس) را بردیم.
* علی دایی گفته می‌خواهم با بردن استقلال راه قهرمانی پرسپولیس را هموار کنم.
به داش علی عزیز می‌گویم من نگفته بودم برای قهرمانی استقلال، پرسپولیس را می‌برم ولی حالا اگر شما چنین خواسته‌ای داری بحث دیگری است اما تاریخ نشان داده اگر استقلال هفته آخر برای قهرمانی نیاز به برد داشته باشد بازی‌اش را می‌برد. (البته به جز هفته آخر لیگ اول حرفه‌ای).
* پرسپولیسی‌ها می‌گویند استقلال با پای خودش به صدر نرفت بلکه با دستان منصوریان رفت
بله، ما تأثیر گذاشتیم و به دو هفته آخر هیجان دادیم اما حالا سرنوشت قهرمانی دست استقلال است و آبی و قرمز هر کدام اشتباه کنند به جام نمی‌رسند. البته باید به مردم تبریک بگویم بابت این جوان‌های نفت.
* انصافاً گل اول‌تان آفساید نبود؟
من فیلم را 10، 11 بار دیدم و احساس کردم زاویه دید داور و کمک‌داور کور است. البته شاید بدن وحید امیری 20،‌30 سانتی‌متر جلوتر بود ولی جلوی آن همه تماشاگر قرمز کمک‌داور کار سختی داشت. با این حال کتمان نمی‌کنم که شاید وحید یک نیم‌تنه جلو بود که اگر ثابت شود شک نکنید سرنوشت قهرمانی به طرز وحشتناکی عوض شده است. البته پارسال هم مقابل فولاد دو پنالتی ما را به اذعان کارشناسان نگرفتند و سرنوشت جام عوض شد.
* قبل از بازی در رختکن صحبت خاصی با شاگردان‌تان نداشتید؟
به آنها گفتم بهترین تیم هجومی لیگ را ببرید. پرسپولیس واقعاً تیمی بزرگ است که یک مربی جنتلمن مثل برانکو را دارد. شما به ادبیات برانکو بعد از بازی توجه کنید تا به صحت ادعای من پی ببرید.
* رفیق‌تان کریم باقری چیزی نگفت
نه، فقط تبریک گفت و البته گفت مبارک‌تان باشد. این را هم بگویم که من در بازی رفت یک گل رز برای آقاکریم بردم و او هم در بازی برگشت به پاس 25 سال رفاقت‌مان در تیم ملی جبران کرد.
* مظلومی به شما زنگ زد؟
بله، زنگ زد تشکر کرد و خسته نباشید گفت.

*کاپ
نظرات بینندگان