arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۲ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

سیاستمداران خشن چه غذاهایی می‌خوردند؟

پایگاه اینترنتی "روسیا الیوم" در گزارشی که در این زمینه منتشر کرده آورده است: گفته می شود که یکی از این دیکتاتورها آدام خوار بوده است. اکنون به عادات غذایی چند حاکم خشن قرن گذشته توجه کنید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پایگاه اینترنتی "روسیا الیوم" در گزارشی که در این زمینه منتشر کرده آورده است: گفته می شود که یکی از این دیکتاتورها آدام خوار بوده است. اکنون به عادات غذایی چند حاکم خشن قرن گذشته توجه کنید:

به گزارش انتخاب، فرانسیسکو ماسیاس: اولین رییس جمهور گینه استوایی که یک سوم مردم کشورش که عمدتا از فرهیختگان بودند را اعدام یا تبعید کرد.

او چای شاه دانه یا تخم بنگ و ریشه گیاهان توهم زا را بسیار دوست داشت. شایعات زیادی پیرامون وی وجود داشت که جزو آدم خواران بود و در یخچال خانه اش جمجمه انسان نگهداری می کرد.

بابا دوک : حاکم پیشین هائیتی که پزشک و سیاستمدار بود و وعده داد به فقرای کشورش کمک کند اما سی هزار نفر را در زندان یا بر اثر شکنجه تا مرگ به قتل رساند.
یکی از تفریحات وی پس از صرف شام، مشاهده شکنجه برخی زندانیان بود.

کیم جونگ ایل: رهبر کره شمالی از 1994 تا 2011 میلادی، غذای مورد علاقه وی سوپ بال کوسه و سوپ گوشت سگ بود.

دیکتاتوری که آدمخوار بود! + عکسدیکتاتوری که آدمخوار بود! + عکس

آدولف هیتلر: فرمانروای آلمان در سال های 1933 تا 1945 میلادی و بنیانگذار نازیسم. هیتلر گیاه خوار بود چون اعتقاد داشت مصرف گوشت باعث نفخ و یبوست می شود.
هیتلر اواخر عمرش به خوردن پوره سیب زمینی و سوپ عادت کرده بود. همیشه 45 دقیقه قبل از خوردن هر غذا، پیشمرگ هایش آن را می خوردند تا مطمئن شود غذا سمی نیست.

ژوزف استالین : دومین رهبر اتحاد جماهیر شوروی پس از مرگ لنین تا سال 1953 که بسیار قسی القلب بود. غذای مورد علاقه وی شیرینی سنتی گرجستان شامل خشکبار با کارامل همراه با عسل بود.

بنیتو موسولینی: فرمانروای ایتالیا در سال های 1922 تا 1943 که از بنیانگذاران فاشیسم بود. وی سالاد های ساده با سیر خرد شده را دوست داشت که جزو غذاهای کم کالری فرانسوی بود، ترجیح می داد غذا را در خانه با همسرش راشل و 5 فرزندش در وقت مشخصی صرف کند، همچنین ترجیح می داد تمام اعضای خانواده قبل از رسیدن وی دور میز غذا جمع شوند.

عیدی امین: سومین رییس جمهور دیکتاتور صفت اوگاندا در سال های 1971 تا 1979 که عادت داشت روزانه 40 پرتقال بخورد، همچنین وقتی در عربستان سعودی در تبعید بود به خوردن مرغ کنتاکی معتاد شده بود. وی همچنین هر نوع عادت غذایی انگلیسی را دوست داشت که مهمترین آن نوشیدن چای بعد از ظهر بود.

پل پوت: سرکرده دیو صفت جنبش خِمرهای سرخ کامبوج که حدود دو میلیون نفر از ملتش را با فعالیت های بسیار سخت یا گرسنگی تا حد مرگ به قتل رساند. غذای مورد علاقه وی، سوپ مار کبرا، میوه تازه و شراب چینی بود، وی در حالی غذاهای رنگین را می خورد که ملتش از فقر و گرسنگی رنج می برد.

نیکلای چائوشسکو، رییس جمهوری رومانی در زمان کمونیسم از سال 1965 تا سال 1989 که این دوره به سیاست سرکوب شهرت داشت.
غذای مورد علاقه وی لازانیای نباتی و سالاد ساده بود. عجیب ترین اخلاق غذایی وی آن بود که غذایی که در مناسبت های رسمی برایش سرو می شد روی زمین می انداخت و لگدکوب می کرد.

*العالم
نظرات بینندگان