arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

دستگیری پسری که مدعی خوردن یک پیرزن است

مدت زمان طولانی است که ماده مخدر شیشه مصرف می‌کنم، روزی به دلیل مصرف مواد در حالت طبیعی نبودم که پیرزن را کشتم و او را خوردم ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدت زمان طولانی است که ماده مخدر شیشه مصرف می‌کنم، روزی به دلیل مصرف مواد در حالت طبیعی نبودم که پیرزن را کشتم و او را خوردم ...

به گزارش انتخاب ، اواسط فروردین امسال زن جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران اظهار داشت که مادربزرگش مفقود شده است و در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: مادربزرگم به همراه مرد مسنی و پسرش که از بستگان ما هستند در یک خانه در غرب تهران زندگی می‌کنند؛ روز 10 فروردین با تلفن منزل مادربزرگ 85 ساله‌ام تماس گرفتم اما وی پاسخگو نبود به همین دلیل نگران شدم و به منزلش رفتم اما آنجا نیز خبری از او نبود  که بسیار نگران شدم و تصمیم گرفتم پلیس را در جریان این مفقودی بگذارم.

پس از اعلام مفقودی پیرزن 85 ساله، تحقیقات برای پیدا کردن وی توسط کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران آغاز شد تا اینکه پیرمرد و پسری که هم خانه پیرزن بودند اواخر فرودین توسط مأموران دستگیر و به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

پسر جوان در مقابل قاضی سهرابی؛ بازپرس امور جنایی تهران ادعای عجیبی را مطرح کرد و به بازپرس گفت: مدت زمان طولانی است که ماده مخدر شیشه مصرف می‌کنم، روزی به دلیل مصرف مواد در حالت طبیعی نبودم که پیرزن را کشتم و او را خوردم.

اما پدر این جوان ادعای پسرش را رد کرد و به بازپرس گفت: پسرم به دلیل توهمات ناشی از مصرف شیشه این اظهارات را بیان کرده است و ادعای وی دروغ است، یک روز قبل از اینکه دختر جوان سراغ مادر بزرگش بیاید، پیرزن از خانه خارج شد و دیگری از او خبری نشد.

پس از اظهارات متهمان این پرونده، پسر شیشه‌ای به دستور بازپرس پرونده برای تحت نظر قرار گرفتن به یک بیمارستان اعصاب و روان منتقل شد و تحقیقات برای پیدا کردن پیرزن و بررسی ادعای پسر شیشه‌ای ادامه دارد.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان