arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۱ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵

منفورترین تیزر تاریخ یوتیوب!

رکورد مفتضحانه تیزر «شکارچیان روح» تنها به یوتیوب محدود نمی‌شود و در حال حاضر، جزو 25 ویدئوی منفور تمام دوران‌ها به شمار می‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نسخه بازسازی‌شده «شکارچیان روح» به کارگردانی پل فیگ که تا کم‌تر از سه ماه دیگر در سینماهای امریکای شمالی به نمایش درمی‌آید از همین حالا با واکنش منفی طیف وسیعی از مخاطبان روبه‌رو شده و بعد از انتشار اولین تیزر رسمی فیلم از سوی کمپانی سونی، رکورد منفورترین تیزر تاریخ وبسایت «یوتیوب» را به خود اختصاص داده است.

به گزارش انتخاب به نقل از «آی سینما»، اولین تیزر کمدی ماورایی «شکارچیان روح» (Ghostbusters) که حدود دو ماه قبل توسط کمپانی سونی در وبسایت یوتیوب منتشر شد، تا امروز بیش‌ترین واکنش منفی کاربران اینترنت را به دنبال داشته و عنوان منفورترین تیزر تاریخ یوتیوب را از آن خود کرده است. این در حالی است که رکورد مفتضحانه تیزر «شکارچیان روح» تنها به یوتیوب محدود نمی‌شود و در حال حاضر، جزو 25 ویدئوی منفور تمام دوران‌ها به شمار می‌رود.

اولین تیزر رسمی جدیدترین ساخته پل فیگ (سازنده فیلم‌های موفقی مانند «جاسوس» و «من دیوید هستم»)، اوایل ماه مارس گذشته منتشر شد و تا امروز بیش از 29 میلیون بار توسط کاربران فضای مجازی مورد بازدید قرار گرفته است. طبق آخرین آماری که حدود دو هفته پیش به روز رسانی شده، تیزر «شکارچیان روح» بیش‌ترین واکنش منفی کاربران را در تاریخ وبسایت یوتیوب در پی داشته است.

در حال حاضر، جاستین بیبر خواننده کانادایی با ویدئو کلیپ قطعه «Baby» که 5.99 میلیون بار کلیک کاربران بر روی گزینه «dislike» را به دنبال داشته، رکورد منفورترین ویدئوی تمام دوران‌ها را به خود اختصاص داده و این در حالی است که تیزر «شکارچیان روح» در رتبه بیست و سوم فهرست یادشده قرار دارد.

کمدی «شکارچیان روح» با بازی ملیسا مک‌کارتی، کریستن ویگ، کیت مک‌کینن، لزلی جونز و کریس همزورث، در اصل نسخه بازسازی‌شده فیلمی با همین عنوان است که با بازی بیل موری، سیگورنی ویور، ارنی هادست و هارولد رمیس در سال 1984 روی پرده رفت.

هالیوود ریپورتر گزارش داده سی سال بعد از نمایش نسخه اصلی فیلم، فیگ تصمیم گرفت به جای استفاده از بازیگران مرد در نقش شخصیت‌های اصلی از بازیگران زن استفاده کند. روزی که اولین تیزر رسمی نسخه جدید «شکارچیان روح» منتشر شد، فیگ رو به خبرنگاران و هواداران حاضر در استودیوی سونی گفت: «من همیشه طرفدار فیلم‌های کمدی بودم، اما هیچ‌وقت فیلمی شبیه «شکارچیان روح» ندیده بودم که همزمان تلفیقی از کمدی و اکشن و ژانر ماورایی و علمی باشد. وقتی بهم پیشنهاد شد نسخه جدید فیلم را بسازم، دنیایم زیر و رو شد. دلم می‌خواست نسل جدید هم نسخه زمان خودشان را از «شکارچیان روح» داشته باشند... خیلی مهم بود که با حفظ روح فیلم اصلی، چیز جدیدی را به مخاطب عرضه کنیم.»

نسخه بازسازی‌شده «شکارچیان روح» از 22 ژوییه (اول مرداد) در سینماهای امریکای شمالی روی پرده می‌رود. باید منتظر ماند و دید جو منفی ایجاد شده تا چه حد بر سرنوشت فیلم فیگ تاثیر خواهد گذاشت.
نظرات بینندگان