arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۶۶۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵

افزایش 50درصدی انتظار شرکت نفت از بدهی بابک زنجانی

بدهی بابک زنجانی به شرکت ملی نفت ایران حدود دو میلیارد یورو است که با احتساب مطالبه خسارت و ضرر و زیان‌های وارده به این شرکت تا زمان ارائه دادخواست، این رقم به حدود سه میلیارد یورو افزایش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب، غلامرضا مهدوی، در واکنش به اعلام رقم دقیق بدهی متهم نفتی از سوی دادگاه گفت: بر اساس نظر دادگاه، متهم نفتی به رد مال به میزان یک میلیارد و ٩٦٧ میلیون و ٥٠٠ هزار یورو محکوم شده است و از آنجایی که شرکت ملی نفت ایران نیز پیشتر به بدهی حدود ٢ میلیارد یورویی متهم نفتی اشاره داشته است، رقم اعلامی از سوی دادگاه با رقم مورد تایید شرکت ملی نفت ایران تفاوت چندانی ندارد.

وی تصریح کرد: آنچه در این میان حائز اهمیت است، مطالبه خسارت و ضرر و زیانهای وارده به شرکت ملی نفت ایران است که با احتساب آن، بدهی متهم نفتی تا زمان ارائه دادخواست شرکت ملی نفت ایران، به حدود سه میلیارد یورو بالغ شده و پرونده مطالبه خسارت و ضرر و زیان این شرکت همچنان در دادگاه مفتوح است.

مهدوی درباره ارزیابی اموال متهم نفتی نیز عنوان کرد: آخرین رقم اعلام شده از ارزیابی اموال و داراییهای ایشان، بالغ بر ٢ هزار و یکصد میلیارد تومان است که در مقایسه با بدهی سه میلیارد یورویی متهم، رقم قابل توجهی نیست.
انتهای پیام
نظرات بینندگان